Kawasaki versys 650 deel 4

Kom er vandaag achter dat mijn kawa op 35kw staat... :+ En dat pas na een jaar. |( Heeft iemand een idee hoe dat aangepast wordt naar vol vermogen en hoe duur dat ongeveer Is?

Dat ligt eraan hoe deze is beperkt. Via reductie kit, software of gashandel.

Verder is interessant of hij ook op kenteken op 35kW staat.
Gezien de beperkt beschikbaarheid van tweedehands volwassen 35kW motoren is een die op 35kW, officieel bij het RDW, staat tweedehands meer waard dan een vol vermogen versie.
 
En mischien een uitlaat.
Past een uitlaat van een er6n ook op de versys?


Bij de eerste generatie versys zeker wel. Bij nieuwe type weet ik niet zeker, lijkt me wel.

Je kun even kijken bij een grote uitlaten fabrikant of die hetzelfde onderdeelnummer hanteren voor beide motoren.
 
Oke ik zal idd ff gaan rondkijken.
Ik heb mijn prioriteiten ook veranderd.

Ik ga morgen een kale versys 650 uit 2017 halen.

Handkappen komen erop(ik heb nog aftermarket liggen)
Topkoffersteun.
Verhoogd of getint ruitje. Ff kijken hoe deze bevalt.
Tankpad.
Tanktasring van givi.
Led lampen(heb ik nog een paar van liggen) paste niet in mijn auto.
De 12v aansluiting van bol.com die ik een paar pagina's terug voorbij zag komen.
En misch andere uitlaat.

Ik ga de givi quiklock softcases op de versys maken. Effe een beetje lassen. Als het niet mooi is haal ik ze idd eraf en gebruik ze alleen voor in de vakantie.

Ik kan iig bijna niet wachten tot morgen om hem op te halen:)
 
Hoppa... versys 650 gekocht!!
Ding is echt als nieuw. Mat zilver.
Komt uit 2017 20-06 op kenteken. Nu 520km gereden...moet nog ingereden worden dus en de eerste 1000km beurt..
Getint ruitje,tankpad,quicklock tankring en topkoffer drager besteld.
Voorkant verlichting net vervangen door led... hele voorkant moet eraf maargoed.. ff knutselen.
Handkappen die ik heb passen helaas niet:(
Maargoed..foto toevoegen lukt helaas niet:(
 
Proficiat !

Jong tweedehands of demo ?

Heb er de Kawasaki handkappen op laten zetten... zien er gelikt uit en kosten de wereld niet...

De mijne is as. dinsdag af...

Als wintermotor dienend, ga ik er de LED-schijnwerpertjes nog laten opzetten, denk ik..... ik hou nogal van een lampendriehoek voor de veiligheid....
 
Thanx!!! Ik heb hem particulier gekocht. Hij is 20-06 op kenteken gekomen. Maar de dame vondt het motorrijden toch niet leuk(te eng).
Dus 3 maanden later verkopen met dik verlies:)
Maar kheb nog wel 20maanden fabrieksgarantie.
Volgende maand maar ff kijken voor handkappen denk ik.. is toch wel fijn en kwa uiterlijk ist ook wel mooi.
 
2 jaar oud, zo weinig km's, en 2 jaar garantie. Klinkt als een leuke deal. :Y
Gefeliciteerd *O*

Dankje wel.... en aan een Belgische prijs van 6.150 euro.... dat maakt het nóg een beetje leuker. *D

BTW, ik maakte een proefrit op hun splinternieuwe 2018 demo in die nieuwe matte groene kleur, met nauwelijks 200 km op de teller :

.... en er waren reeds lelijke glimmende vlekken op die matte lak... te vermijden kleurtje, lijkt me.... :N
 
quote:

J vd Pal schreef op 19 september 2017 @ 18:15:
Hoi Maarten,

Ik heb effe een dempertje los gemaakt voor je. De lange killers zijn 8 cm lang, de korte zijn 6 cm lang. Het middenpotje is helemaal leeg.

Groeten Jasper


Super bedankt!

Diameter kort en lang is hetzelfde?

Ben ik erg mee geholpen :t

Gelukt met de langere pijpjes Maarten? Je kunt altijd een keer langskomen als je wilt.
 
Afgelopen weekend een Scottoiler op mijn Versys gezet. Scheelt een hoop getob met het smeren zonder middenbok.

Een middenbok reduceert het ketting smeren tot een 10 secondenklusje, is makkelijk bij het wielen poetsen, bandendruk checken en vermijdt het scottoilergeklieder met immer vettige achtervelg...

Leek me dus een nuttige investering van +/- € 200 van SW-Motech. :Y
 
Gelukt met de langere pijpjes Maarten? Je kunt altijd een keer langskomen als je wilt.

Ik heb nu de verlengde zoals in de afbeelding hier iets boven er in zitten. Dit zijn dus de "korte" originele, maar die heb ik verlengd tot ca. 9 a 10cm.

Daarmee rijdt ik nu gewoon rond.

Wil ooit nog eens een keer een DB-meting doen, aangezien ik persoonlijk zo mijn twijfels heb over of dit binnen de toegestane marge is, maar ik ga er direct niet iets aan veranderen.

Ik heb nu theoretisch dezelfde setup als waarop het E-keur afgegeven is dus laat ik het zo...
 
Mensen..mischien echt een stomme vraag maar scheelt mij een hoop geklooi.

Hoe kan ik mijn lamp lager stellen? Ik heb nu led lampen erin maar zie dat hij wel een beetje hoog schijnt. Nu zie ik vanuit de kuip gezien linksonderin een stelbout en rechtsbovenin.
Met welke gaat hij omlaag en welke kant moet ik opdraaien? Of zit er ergens anders iets om te stellen mischien?
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend een Scottoiler op mijn Versys gezet. Scheelt een hoop getob met het smeren zonder middenbok.

Wat voor type, een e-system of een v-system?
Ik heb zo'n e-system gehad, ideaal. Zeer nauwkeurig af te stellen dus geen smeerboel.
Nu een osco, werkt ook prima. Voor mij geen geklooi met een spuitbus meer met de bijbehorende vette viezigheid ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan