Kawasaki versys 650 deel 4

Eigen mening ofc. maar vind de uitlaat beter passen onder de motor. Heb ook nog even zitten kijken naar een Bos demper, geeft een iets rauwer geluid als de standaard uitlaat. Maar het geld wat je er voor kwijt bent geef ik liever uit aan een koffer set :)

Overigens vind ik het zadel goed zitten op de 2016 model. Zelfs na paar uur rijden heb ik geen last.

@Jeltel zit jij ook op het Tweakers forum? ;)
 
Welkom *O*
Meer zielen meer vreugd. Ziet er goed uit :]

goedeavond,

Even voorstellen, Falierke. Na vooral op racers en powernakeds rond te hebben gereden sinds vandaag de trotse bezitter van een "oer" versys tourer. Kan niet wachten om volgend jaar de kawa door de eifel/luxemburg/vogezen/zwarte woud te sturen.
Enig minpuntje dat ik ontdekt heb is dat de reset knop niet werkt, op internet voldoende over de vinden dus daar mag de dealer een oplossing voor vinden.

[afbeelding]
[afbeelding]
 
Vandaag weer een foto momentje... :]
full
 
Laatst bewerkt:
@Freubeltje
Zadel is gewoon origineel.
Misschien lijkt het anders door de stand
waarop ik de foto hebt genomen.
 
Laatst bewerkt:
@Freubeltje
Zadel is gewoon origineel.
Misschien lijkt het anders door de stand
waarop ik de foto hebt genomen.
Ahh ok, leek even dat je zadel uit 2 verschillende delen bestond.
Nette km stand man !! En dan nog zo goed er uit zien (die motor dan he :+ )


Heeft iemand wel eens gedacht aan een achteruit rij camera op de motor ?
Ik kwam wel een topic uit 2004 tegen maar toen waren ze nog redelijk duur.
Tegenwoordig heb je een complete set voor € 25,00 uit het verre oosten.
Lijkt me wel grappig om eens mee te experimenteren. Camera onder het bagagerek en gaan met die banaan _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb prima zicht met de spiegels naar achteren, dus zie het nut niet zo.

Waar ik wel het nut van zie is het hebben van nog wat extra lampen op de Versys. Een driehoek valt veel meer op dan een enkele koplamp.
Zelf dacht ik aan twee ledstrips ergens op de motor. Bijvoorbeeld op de randen links en rechts van de radiator.

Vraag één, is dat een goede plek?
Vraag twee: ik zie alleen 17cm drl strips (bv op aliexpres), maar die zijn te lang. Hoe zit dat met ledstrips op een rol?

Ik ben niet zo voor de aparte Lamoen, omdat dat niet zo mooi en toch aardig duur kan worden, terwijl die ledstrips een paar euro zij .
 
Ik heb prima zicht met de spiegels naar achteren, dus zie het nut niet zo.

Waar ik wel het nut van zie is het hebben van nog wat extra lampen op de Versys. Een driehoek valt veel meer op dan een enkele koplamp.
Zelf dacht ik aan twee ledstrips ergens op de motor. Bijvoorbeeld op de randen links en rechts van de radiator.

Vraag één, is dat een goede plek?
Vraag twee: ik zie alleen 17cm drl strips (bv op aliexpres), maar die zijn te lang. Hoe zit dat met ledstrips op een rol?

Ik ben niet zo voor de aparte Lamoen, omdat dat niet zo mooi en toch aardig duur kan worden, terwijl die ledstrips een paar euro zij .
https://nl.aliexpress.com/item/Newe...OcjQLh&detailNewVersion=&categoryId=200000226
asjeblieft jelte ;)
Ik heb ze zelf ook besteld. Zit er aan te denken om ze op mijn handkappen te monteren.
 
Handkappen heb ik ook, maar ik zie ze daar niet zo snel op zitten.
Misschien op het spatbord voor, maar dan is het wat lelijk misschien met bedrading.

Maar zou het op de radiator kunnen? Of wordt die misschien te warm?

Maar de Lampen zijn besteld! Nu even rustig een maandje wachten ,:)
 
Originele uitlaat heeft er misschien totaal nog geen jaar opgezeten,
dus nog helemaal nieuw.
In 2008 motor gekocht en na 4 maanden een Laser uitlaat eronder gezet.


Deze was nu op en verroest na 7 jaar zomer en winter en pekel.
Nu eentje dus uit China laten komen.


Die Laser en die uit China scheelde bijna 500 Euries.
 
dit is mss intressant voor extra verlichting in handkappen
Die had ik inderdaad ook al gezien, ik heb echter al handkappen die nog geen 4 maanden oud zijn. Beetje jammer om die dan weer te demonteren. Ook vind ik de puist aan de binnen zijde van die Acerbis niet echt aantrekkelijk :/
 
Originele uitlaat heeft er misschien totaal nog geen jaar opgezeten,
dus nog helemaal nieuw.
In 2008 motor gekocht en na 4 maanden een Laser uitlaat eronder gezet.


Deze was nu op en verroest na 7 jaar zomer en winter en pekel.
Nu eentje dus uit China laten komen.


Die Laser en die uit China scheelde bijna 500 Euries.
Je loop ook helemaal stuk op die aliexpress. Meest vage dingen laat je komen voor een appel en een ei.
Ik vind die underbody uitlaten toch mooier staan, er staat trouwens op MP nog een Laser xtreme te koop he :)
 
morgen de pilot road 4 laten plaatsen op de versys. 164€ is dit een correcte prijs? of ga ik te veel betalen. en zijn er mss die zondag zin hebben om een rit in zeeland te doen? mvg
 
morgen de pilot road 4 laten plaatsen op de versys. 164€ is dit een correcte prijs? of ga ik te veel betalen. en zijn er mss die zondag zin hebben om een rit in zeeland te doen? mvg

Ik denk dat je zeer goedkoop zit als dit voor beide banden moet zijn, maar is het alleen voor de achterzijde dan is er wel een goedkopere alternatief :Y http://www.zeelandbanden.nl/motorbanden/michelin-pilot-road-4-160-60zr17-69w-r-tl.html

Zin heb ik wel in een ritje op zondag in zeeland, ware het niet dat ik al om 13:45 uur de deur uit ga om de middagdienst te draaien op m'n werk. Ik geloof ook dat er niet al te best weer voorspeld wordt :N
 
@the green smile als je wil kunnen we een klein stukie rijden tot Domburg ofzo dan pik ik je op in vlissingen? mvg
 
@the green smile als je wil kunnen we een klein stukie rijden tot Domburg ofzo dan pik ik je op in vlissingen? mvg


Sorry sym, maar ik zag nu net je bericht. Had gisteravond een gezellig etentje met een gezellige afterdrink :9 :9 , dus was wat later uit m'n bedje dan anders. Maar helaas voor vandaag, er zullen vast nog wel dagen komen wanneer ik vrij ben en het beter weer is dan nu :r -O- .

:W :W
 
@green smile geen probleem joh. heb de plannen beetje aangepast ben deze rit gaan rijden Zeeuws Vlaanderen was voor mij een goede dag voor de michelin pilot road 4 ff te testen in natte omstandigheden en op modderige polderdijkjes en moet zeggen dat hij tot hier toe al goed bevonden is tegen over de dunlop D222 die er standaard oplagen. mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan