MZ-HJ-39 kentekenplaat gevonden

Kenteken plaat wel politie is de enige instantie die inzage in het kenteken register heeft gemeente doet daar weer niets mee.
Gewoon naar een politie post rijden plaat door de brievenbus klaar is trouwens een hele boel gezeik als je je plaat kwijt bent
 
Er zit een motoport rand omheen dus de plaatselijke vestiging heeft een mailtje gehad.
Ik heb het aangemeldt bij vindmijnplaat.nl
De gemeente heeft een bericht gehad.
En het staat nu op de enige en grootste motor webstek van Nederland, waardoor het als derde resultaat bij google opduikt.
Als de eigenaar net zo veel moeite doet heeft ie hem zo gevonden.
Veel meer moeite ga ik er niet voor doen, en ik denk dat de politie er niets mee doet behalve vernietigen?
 
Er zit een motoport rand omheen dus de plaatselijke vestiging heeft een mailtje gehad.
Ik heb het aangemeldt bij vindmijnplaat.nl
De gemeente heeft een bericht gehad.
En het staat nu op de enige en grootste motor webstek van Nederland, waardoor het als derde resultaat bij google opduikt.
Als de eigenaar net zo veel moeite doet heeft ie hem zo gevonden.
Veel meer moeite ga ik er niet voor doen, en ik denk dat de politie er niets mee doet behalve vernietigen?

Deze kunnen het adres van de kentekenhouder natrekken en betrokkene informeren om met jou contant op te nemen, of als je de plaat aan de balie afgeeft, deze aan het bureau op kan komen halen.
 
Dat zouden ze kunnen doen, maar dat doen ze niet. Ik heb pas ook een kentekenplaat gevonden. Wie je ook belt, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand gaat de ongelukkige eigenaar een bericht sturen.
 
Heb laatst gewerkt op een politie buro was een pasje gevonden en er werd keurig opgebeld naar de persoon dat het pasje gevonden was en dat hij het op kon halen.
Natuurlijk het heeft geen voorrang maar ze doen er wel wat mee het zijn ook mensen.

Ben ook wel eens niet blij met ze maar dat is een ander verhaal
 
Rij gewoon naar het dichtstbijzijnde politiebureau. Is hij open, kan je hem afleveren. Is hij dicht, dan duw je hem in de brievenbus.
 
Ook wel leuk. ;)

BadSlipper in "Kentekenplaat gevonden"

Ergens op dit forum een tip gelezen om met een watervaste stift je 06 nummer op de achterkant van de plaat te zetten. Idee afkomstig uit de off-road scene.
(daar trilt vaker een plaatje los)
Met een beetje geluk krijg je bij verlies een telefoontje.
 
Er zit een motoport rand omheen dus de plaatselijke vestiging heeft een mailtje gehad.
Ik heb het aangemeldt bij vindmijnplaat.nl
De gemeente heeft een bericht gehad.
En het staat nu op de enige en grootste motor webstek van Nederland, waardoor het als derde resultaat bij google opduikt.
Als de eigenaar net zo veel moeite doet heeft ie hem zo gevonden.
Veel meer moeite ga ik er niet voor doen, en ik denk dat de politie er niets mee doet behalve vernietigen?

:} (omdat je er zoveel moeite voor gedaan hebt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan