YZF750 Carb vraag

Ducati-m

MF veteraan
5 mrt 2009
36.014
46
Hi

Ik ben bezig met een YZF750 projectje. Paar weken geleden een YZF750 gekocht (die ooit eens op 25KW was gezet). Of dit nog steeds het geval is, is de vraag.

Gisteren wilde ik de carbs in de ultrasoon gooien. En viel mij het volgende op.
Overal zit er een schroef in gedraaid. Lijkt mij verre van origineel? Kan het op de tekeningen van het WPH ook niet achterhalen :?

Op gashendel of kabel (montage stukje waar de carbs zitten) is geen begrenzing te vinden.
Is hij dan op deze manier begrenst?

9Im2S4Al.jpg
 
Hi

Ik ben bezig met een YZF750 projectje. Paar weken geleden een YZF750 gekocht (die ooit eens op 25KW was gezet). Of dit nog steeds het geval is, is de vraag.

Gisteren wilde ik de carbs in de ultrasoon gooien. En viel mij het volgende op.
Overal zit er een schroef in gedraaid. Lijkt mij verre van origineel? Kan het op de tekeningen van het WPH ook niet achterhalen :?

Op gashendel of kabel (montage stukje waar de carbs zitten) is geen begrenzing te vinden.
Is hij dan op deze manier begrenst?

[afbeelding]
Ja.

Dit is de begrenzing. Is van het merk 'McGyver'.
 
Ja.

Dit is de begrenzing. Is van het merk 'McGyver'.
:t

Volgens mij heeft dat merk ook tie wraps als begrenzing in het assortiment :+ Want er was met drie tie wraps geprobeerd om het heveltje (waar de gaskabels aan vast zitten bij de carbs) te blokkeren op een bepaalde stand.

plusje voor de schroevendraaier trouwens.
:Y
Alleen jammer dat de beste man die de begrenzing erin heeft geknutseld een normale schroevendraaier heeft gebruikt. Waardoor alsnog alles verrot was. Kleinigheidjes hou je toch
 
Terug
Bovenaan Onderaan