Motor-Forum

Select Forum

HET XR 250 T/M 650 TOPIC PART 9

****azz kikr****

Reg. datum:
18 nov. 2003
Ik zie niks 8-)
MOTORKLEDINGONLINE*****REISWERELDONLINE***** Clickstar Webdesign

Reg. datum:
12 mei. 2005
Ben op zoek naar een XR650R zadel voor een projectje.

Goede bodempan is al voldoende.
Alles meer mag in slechte conditie zijn.

Heeft iemand nog iets liggen ?

SLIP'N SLIDE

Reg. datum:
17 jan. 2004
quote:
De Neus schreef op 04 september 2017 @ 12:22:
Ben op zoek naar een XR650R zadel voor een projectje.

Goede bodempan is al voldoende.
Alles meer mag in slechte conditie zijn.

Heeft iemand nog iets liggen ?

Ik ;)
www.2motors.be - Building unique XR's and other Honda specials for over 20 years now..

Reg. datum:
07 nov. 2015
Beste XR 650 lovvers,

Ik heb besloten de garage op te ruimen, vandaar doe ik alle spullen weg die ik heb van Xr 650. Heb ook een bodemplaat btw maar deze staat niet op de fotos, gezien ik nogal veel spullen heb.

https://www.2dehands.be/m...7078.html?ignore.plaats=1

Indien interesse in de hele hoop, graag telefonisch contact maken dan. Prijs is reeds uiterst zacht, afpingelen hoeft niet meer.

Hooooondaaaaaa

Reg. datum:
29 apr. 2006
quote:
jin schreef op 04 september 2017 @ 21:10:
Beste XR 650 lovvers,

Ik heb besloten de garage op te ruimen, vandaar doe ik alle spullen weg die ik heb van Xr 650. Heb ook een bodemplaat btw maar deze staat niet op de fotos, gezien ik nogal veel spullen heb.

https://www.2dehands.be/m...7078.html?ignore.plaats=1

Indien interesse in de hele hoop, graag telefonisch contact maken dan. Prijs is reeds uiterst zacht, afpingelen hoeft niet meer.

Oeii dat kriebelt dan ook wel voor een projectje... dat ben je zo kwijt voor die prijs .

Reg. datum:
05 jan. 2014
Hoi allemaal mijn naam is Marcel en ben sinds kort in het bezit van deze XR 500 *O* !!
Moeten wat kleine dingen aan gedaan worden maar dat gaat helemaal goed komen.. Eerst maar eens opzoek naar een goede schijf voor.. Deze is krom nu helaas. En op zoek naar een paar goede wegbanden want het is me daily ride naar het werk.. Deze banden glibberen alle kanten op in de regen...IMG_2474[1].JPG

Reg. datum:
05 jan. 2014
en van de andere kant ook maar een piccie :Y IMG_2475[1].JPG

Reg. datum:
07 nov. 2015
Beste Xr liefhebbers,

Binnenkort gaat mijn geliefkoosde XR 650R de deur uit, ik heb er zelf heel veel liefde, tijd, geld en energie in gestoken totdat hij voor mij perfect was.

Specs:

- wiseco HC piston
- carillo drijfstang
- hotcams stage 2 nokkenas
- geflowde cilinderkop
- FCR 41mm vlakschuif carbu
- opengewerkte luchtfilterkast
- afgesteld door Manu van 2MMOTORS

- Hyperpro voor en-achtervering door R4 motos
- Full akrapovic uitlaat
- Full Braking remsysteem
- renthal stuur
- LC4 handkappen
- Vapor teller
- Honda USA voorlicht
- UFO sm spatbord
- vernieuwde originele stickerset
...

Extra's:
- HRC motorblok compleet
- originele carbu
- frame
- swingarm
- voetsteunen
- radiatoren
- kabelboom
- plastics rondomrond
- subframe
- luchtfilterkast
- CDI
- ....
(ongeveer halve XR 650R in onderdelen, alles komt erbij). Blok na volledige opbouw slechts +-8000km gelopen.

Moto heeft belgische papieren, staat nog ingeschreven, gemakkelijk over te zetten bij RDW.

Het volledige pakket mag weg voor 4500 euro, VAST, NIET onderhandelbaar. Dit is een heel scherpe prijs voor alles. Ik zou graag overstappen op iets waar ik mijn vriendin ook op kan zetten.

Pb indien interesse.rsz_img_0797.jpg

Reg. datum:
07 nov. 2015
picrsz_img_0788.jpg

Reg. datum:
07 nov. 2015
extra blokrsz_img_0493.jpg

Reg. datum:
07 nov. 2015
beperkt deel onderdelenrsz_img_0772.jpg

Reg. datum:
07 nov. 2015
nog wat onderdelenrsz_img_0771.jpg

Reg. datum:
07 nov. 2015
foto's onderdelen best op aanvraag via PB. wil het forum niet kapen met foto's van onderdelen die ik nog liggen heb.

Alles gaat in 1 pakket weg, enkel het reserve HRC blok kan eventueel apart gekocht worden indien gewenst. Voor 1250 euro.rsz_img_0755.jpg

Alle onderdelen die erbij komen, komen van de 3 xr650's die ik ooit gehad heb, waaronder 1 donormotor die ik enkel als reserve gekocht heb.
jin wijzigde dit bericht op vrijdag 03 november 2017 10:34 (19%)

Moddereter

Reg. datum:
28 jun. 2009
Kan het zijn dat ik deze xr zag bij de otr van eindhoven?

quote:
chineesboer schreef op 19 juli 2017 @ 19:18:
Even een beetje leven in het topic houden.

Dit is mn speelxr voor t bos en zandweggetjes[afbeelding]
"No skills but lots of style"

Reg. datum:
07 nov. 2015
Niemand op zoek naar een retedikke Xr 650r?

Blok en/of onderdelen kunnen desgewenst ook als 1 pakket weg.

Pb indien interesse.

Reg. datum:
26 sep. 2009
Heey,

Ik kan zo geen topic vinden over de XL600R. Lange tijd geleden heb ik 1 over genomen in slechte staat, met het plan deze op te knappen en zo met offroad rijden te beginnen. Echter door geld tekort nooit van gekomen, hij is geschikter om als onderdelenmotor te hebben denk ik.

Nu is er meen ik weinig verschil tussen de XR en XL van die jaar, dus mogelijk dat iemand hier belang heeft bij deze motor. Hoeft natuurlijk niet de wereld op te brengen, stuur maar een PB bij belangstelling.

XL600R uit 1987
Problemen:
Loopt momenteel niet, liep wel maar vooral met veel gas, 1 carb werkt niet goed denk ik. Viel makkelijk uit en rookte bij koude motor en veel gas.
Velgen volledig doorgerot.
1 voorvorkkering lekt.
Olieplug was geloof ik aangepast en lekt meende ik ook wat olie.
Voorspatbord mist.
+ waarschijnlijk de standaard dingen bij lang stilstaan.

Oude foto's van de motor:
https://ibb.co/fN4HSm
https://ibb.co/cL8cSm

Zijn oude foto's van de vorige eigenaar, lijkt hierop in stuk betere staat te zijn dan in werkelijkheid. Bij interesse zal ik even nieuwe foto's maken, motor staat nu in het hok waar die moeilijk uit te halen is.
Motor staat in Leeuwarden, is momenteel geschorst en het liefst zsm weg, afloopschorsing is meen ik over een paar weken weer. Laat het even weten als je interesse hebt en welke info nog meer van belang is, dan zoek ik het op. Hopelijk kan ik over een tijd eens terugkomen hier met een modernere XR650. :9

Mvg,
Erwin
VFR700, GSXR750, XL600R.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.