Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie plaat, die laatste! Nordschleife?

Over die radiateurs, is het niet mogelijk om zelf wat pas te maken? 1500 voor een set slangen en een stuk aluminium is toch van de zotte?
 
Ik heb vorig jaar bij diverse reparatie bedrijven gevraagd wat het kost om een nieuw binnenwerk voor de radiateur,
Dat ging al rond de €400 kosten, dan is 1500 voor front radiateurs geen gekke prijs.

Blijft veel geld maar vergeleken met origineel nieuwe valt het wel mee.
 
Avond allemaal. Ben een tijdje offline geweest hier en zag dat de mn SP1 nog in de OP stond.
Lang verhaal kort maken, naja eigenlijk is het een kort verhaal. SP is gevallen bij de garage tijdens het banden wisselen en bleek total loss te zijn...

Heb er nog over gedacht om hem zelf weer op te knappen, maar met een tweede op komst ontbreekt het me nu aan de tijd. Dus nu geen VTR meer voor mij en maar eens kijken wat er voor terug gaan komen.

De foto mag dus van de OP. Ik blijf hier vast nog wel meelezen hoor 😉
 
:^ :o -O-

Dat moet dan een beste klapper geweest zijn of net op wat cruciale punten gevallen zijn -O-

Maar gefeliciteerd vwb de 2e die op komst is *O* Ken het maar al te goed, met die 2 koters komt er idd een stuk minder van rijden.
 
Steeds minder zilveren SP1's :( Balen zeg dat je zo een motor moet afschrijven.

ik dacht lekker in Engeland op vakantie, foto's erbij van een circuit dus Silverstone of zo. :P

Niet zoveel circuits waar ik geweest ben. Wil ooit nog een paar road race circuits bezoeken met de Honda zoals Oliver's Mount in Scarborough (youtube maar is), IOM TT, Ulster Grand Prix (Noord-Ierland).
 
Avond allemaal. Ben een tijdje offline geweest hier en zag dat de mn SP1 nog in de OP stond.
Lang verhaal kort maken, naja eigenlijk is het een kort verhaal. SP is gevallen bij de garage tijdens het banden wisselen en bleek total loss te zijn...

Heb er nog over gedacht om hem zelf weer op te knappen, maar met een tweede op komst ontbreekt het me nu aan de tijd. Dus nu geen VTR meer voor mij en maar eens kijken wat er voor terug gaan komen.

De foto mag dus van de OP. Ik blijf hier vast nog wel meelezen hoor 😉
Gevallen en dan total loss ? ? ? waar hadden ze hem opstaan . . . KERKTOREN ? ? ?
 
:^ :o -O-

Dat moet dan een beste klapper geweest zijn of net op wat cruciale punten gevallen zijn -O-

Maar gefeliciteerd vwb de 2e die op komst is *O* Ken het maar al te goed, met die 2 koters komt er idd een stuk minder van rijden.

Tnx, ja was er zelf ook wel wat verbaasd over.. Hij is van de brug gevallen ( en nee die brug stond niet op een kerktoren 🙈) en naast de brug stond een krik waar hij bovenop is gevallen.

Resultaat: deuk en beschadiging op de tank, topkuip en zijkuip gescheurd /beschadigd, radiator links stuk, koelfan stuk, deuk in uitlaatbocht, diepe kras in de voorvelg en door de klap werkt er nu een rij ledjes niet meer in mn achterlicht...

Dus tsja, al met al dus toch nog wel prijzig als je dit laat repareren..
 
Tnx, ja was er zelf ook wel wat verbaasd over.. Hij is van de brug gevallen ( en nee die brug stond niet op een kerktoren 🙈) en naast de brug stond een krik waar hij bovenop is gevallen.

Resultaat: deuk en beschadiging op de tank, topkuip en zijkuip gescheurd /beschadigd, radiator links stuk, koelfan stuk, deuk in uitlaatbocht, diepe kras in de voorvelg en door de klap werkt er nu een rij ledjes niet meer in mn achterlicht...

Dus tsja, al met al dus toch nog wel prijzig als je dit laat repareren..
Dat is ruk, zijn idd dure onderdelen om te vervangen :/
 
de banden en rem blokken zitten er inmiddels op en sturen echt veel beter dan de pp 2ct.
de k.platen zijn ook een grote verbetering ik wist niet dat die zoveel invloed hebben op het rij gedrag hij bokt nu niet meer



 
Tnx, ja was er zelf ook wel wat verbaasd over.. Hij is van de brug gevallen ( en nee die brug stond niet op een kerktoren 🙈) en naast de brug stond een krik waar hij bovenop is gevallen.

Resultaat: deuk en beschadiging op de tank, topkuip en zijkuip gescheurd /beschadigd, radiator links stuk, koelfan stuk, deuk in uitlaatbocht, diepe kras in de voorvelg en door de klap werkt er nu een rij ledjes niet meer in mn achterlicht...

Dus tsja, al met al dus toch nog wel prijzig als je dit laat repareren..

Ik mag toch aannemen dat de garage wel verzekerd was . . . anders is het helemaal klote.
En de dag waarde van een SP moet toch kunnen. ? ? ? ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan