Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook een beunhaas is verantwoordelijk voor de schade die hij veroorzaakt. Of hij een verzekering heeft of niet is zijn probleem.
 
:^

Verhaal komt er anders uit te zien als je het materiaal bij jezelf of een maatje hebt staan en er zelf aan sleutelt. Ongeluk zit in een klein hoekje :/
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de schutting in de beits gezet, wat een schijtwerk is dat zeg :r Maar goed, hoef ik dat morgen iig niet te doen en kan ik lekker aan de bak :]
Gelijk een wat langere rit zonder de voetsteun verstelplaten (of hoe die dingen ook heten). Heb al wat woon-werk testritjes gehad en had het gevoel meer de tank te klemmen met de knieën. Ben wel benieuwd hoe de zit aanvoelt (mbt knellen in de knieholten e.d.) bij een langere rit :]
 
Morgen kom ik jullie sp's wel bewonderen bij Goedhart..... :-)

Overweeg er zelf een nu mijn vfr einde oefening is.
Maandag wordt mijn pols geopereerd, daarna is rijden 4 weken niet mogelijk :-(
 
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... *O*

Van een sp ga je echt vrolijk worden :Y Wel minder dat je geopereerd moet worden aan je pols, is dat nav een motorgerelateerde klacht?
 
Laatst bewerkt:
Ik mag toch aannemen dat de garage wel verzekerd was . . . anders is het helemaal klote.
En de dag waarde van een SP moet toch kunnen. ? ? ? ?

Ja hoor, garage is verzekerd alleen de afhandeling duurt ontzettend lang... Vorige week een mailtje gekregen dat men alle stukken binnen hebben en dat eea afgehandeld kan worden. Ben benieuwd.
 
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... *O*

Van een sp ga je echt vrolijk worden :Y Wel minder dat je geopereerd moet worden aan je pols, is dat nav een motorgerelateerde klacht?

Yep, tegenligger zag mij niet en ging linksaf.....
Eenmaal terug in NL kreeg ik (weer) gips ipv direct opereren. Da was nie goed.... Dus nu 6 weken later alsnog operatie (en weer gips). En dan een paar maanden revalidatie.

Als het maar goed komt..... want de clipons van een SP staan "een tikkie lager :-)

Heb deze ook nog staan..
full
 
Pfff, dra-ma... :/ Gelukkig heb je nog wat staan, kan je iig nog wat sturen als je er lichamelijk weer tegenaan kan. Clip-ons staan wat lager idd, sneedee komt ook en hij heeft ze juist weer wat hoger staan. Ga dat ook nog eens even goed checken, ik heb nl ook nog andere verstelbare clip-ons liggen...
 
Ja hoor, garage is verzekerd alleen de afhandeling duurt ontzettend lang... Vorige week een mailtje gekregen dat men alle stukken binnen hebben en dat eea afgehandeld kan worden. Ben benieuwd.

Dat is een stuk beter, zou de waarde wel even goed laten controleren want die schade experts willen zo weinig mogelijk betalen. En een SP1 is zeker zijn geld waard.
En zou het wrak maar houden anders gaat een handelaar ermee vandoor voor €750,00
Dus waarde van de motor (4500,00 min restanten is ongeveer €3000,00 tot €3800,00

Succes ermee.
 
Mannen ik heb vandaag 800 km gereden voor een setje PVM wielen *D. Goeie prijs, incl. redelijke banden en schijven, maar slechte lak. Weet iemand een goed adres voor een nieuwe poedercoat?
 
Je komt aardig uit de buurt, heb mijn wielen toendertijd bij Alders coatings in Dordrecht gebracht. Alleen de vlakken voor de schijven goed af laten plakken, waren ze bij mij vergeten. Kon ik er weer vanaf schrapen, maar verder mooi resultaat.

Edit: Hebbie een foto van die PVM's? :9~ Zijn ze al pasgemaakt voor de sp of moet je nog pasbussen regelen?
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

De sp staat klaar om zometeen naar Goedhart te gaan :] Wordt 12:00 uur ivm de openingstijd. Mochten er nog meer van hier gaan, wellicht dan tot straks... :)
 
kwam op de a12 bij zoetermeer een groepje motoren tegen, waaronder een sp1 met gele koplampglaasjes, iemand van hier?
 
Die heb ik ook gezien, stond vlakbij mijn sp geparkeerd. Was best een gehavende sp :/

Heb in totaal iets van 6 roodzwarte sp's zien staan, waaronder die van flojo. Geen stickers gezien...
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog interesse in een nette set takkoni dempers? Ben eigenlijk opzoek naar een setje Carbon superpole gp dempers, dus als jullie iemand kennen die zo'n setje verkoopt dan hoor ik t graag😊
 
Iemand wel eens een probleem gehad met de spanningsregelaar, en wel dat ie te weinig (11,5 volt op de accu) levert? Bij korte ritjes geen probleem omdat ik de Lithium accu op de druppellader zet als ik de motor in de garage zet. Maar bij een langere rit afgelopen zaterdag wilde ie niet meer starten bij de pomp.. Reset display, en reserve brandstof lamp aan en uit. Ga hem doormeten of de dynamo wel voldoende levert, maar heb het gevoel dat het de spanningsregelaar is. Die gaat wel vaker kapot bij de Honda's.
 
ff de stekker checken van je spannings regelaar die wil nog wel eens verbranden waardoor er teveel weerstand onstaat
 
Hé mede sp1/2 rijders! Ik zal hier ook even de filmpjes plaatsen van de hete circuitdag op Assen op 13 september. Was een mooie dag en heb nog wat andere sp1's gespot en gesproken van hier :] Ik heb bij zac/ow cup ook een "Racen op een Sp1" topic geopend voor de geïnteresseerden.



Excuus voor het onboard geluid.... op de een of andere manier pakt dit nooit echt goed uit met de v-twin :( tips iemand? is een GoPro hero3 black edition.
 
Vandaag op circuit Zolder gereden (was nog 1 andere SP, een Belgische SP2)

Halverwege de dag merkte ik dat er regelmatig knallen uit de uitlaat komen bij remmen op de motor.
Iemand enig idee hoe dat kan en, belangrijker nog, of dit kwaad kan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan