Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maakt voor de verzaagde undertail iig niet uit Aaron, kan je ook je hotbodies overheen plempen als je zijn undertail niets vind ;)
 
Laatst bewerkt:
En mmh ermax heb ik trouwens niks aan omdat ik en hotbody undertail heb.
En ik will mijn undertail zo zaggen dat ik alle bedraden netjes weg kan werken
 
Tijdje op zoek geweest, maar hij is eindelijk binnen,


Daarom is deze nu over, in goede staat verkerende Hyperpro RCS stuurdemper, voor de sp1, prijs 225,-.



 
Die scotts is niets joh, heus waar.
Stuur maar naar mij, de verzendkosten wil ik nog wel voor je betalen.

:+
 
Echt he, moet moeders de vrouw maar eens even vaker daar laten kijken... :/




Mocht trouwens iemand een endurance topkuip (met 1 ronde koplamp) tegenkomen die op de oem zijkuipen past, let me know. Al enige tijd heftig op zoek, maar die krengen kan ik nergens vinden '(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook eeuwen gezocht naar mijne, wel gevonden uit eindelijk. Goedkoop is anders..

Van het weekend mn lager uit de velgen getrokken om ze opnieuw te laten coaten. Ben nu opzoek naar nieuwe lagers maar online vinden is ook zo makkelijk nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook eeuwen gezocht naar mijne, wel gevonden uit eindelijk. Goedkoop is anders..

Van het weekend mn lager uit de velgen getrokken om ze opnieuw te laten coaten. Ben nu opzoek naar nieuwe lagers maar online vinden is ook zo makkelijk nog niet.
Staat als het goed is een nummertje op het lager. Daarmee naar een lagerboer gaan (of misschien automaterialen zaak zoals de brezan of zo)
(Of online zoeken op dat nummer kan ook natuurlijk :) )
 
Laatst bewerkt:
Gewoon naar een lagerboer gaan, daar kan je ze voor een paar euri vinden. Anders www.ebay.co.uk ff checken met "vtr sp wheel bearing".

Mocht je nog van die topkuip af willen... O-) :P

Zou 'm kunnen bestellen bij DHC, maar weet niet wat ie kost. Wil eerst nog ff verder kijken of ik er 2e hands eentje kan scoren. Als ik zo brutaal mag zijn... Wat was je ervoor kwijt?
Een gerepareerd scheurtje in mijn topkuip is nl weer gaan scheuren. Dat zou weer gerepareerd moeten worden, maar dan kan ik net zo goed die andere topkuip er op monteren aangezien er dan toch ook weer gespoten moet worden.
 
Laatst bewerkt:
Thanx, maar dat is niet het model dat ik zoek.

Zou net als deze moeten zijn :9~ Maar dan niet als racekuip, maar die gewoon op de originele zijkuip past.

full
 
Laatst bewerkt:
Laatst een stukje zitten lezen over iemand die zelf een endurance topkuip had gemaakt, leuk als winterprojectje ;) ... Je zou misschien ook zoiets kunnen gebruiken? RC51 SP1/SP2 Upper
of
RC51 Race Bodywork 2001-03 | Hot Bodies Racing

Durbahn verkoopt ze ook (wel duur :$ ):
http://shop.durbahn.de/shop/en/bikes/Honda_-_SP1__and__RC51?bikecat=28

Oh en je kan hier ook nog ff kijken:
DIY Endurance Upper - Speedzilla Motorcycle Message Forums

Weinig te doen op het werk momenteel :Z
Die laatste link van Speedzilla komt ie wel voorbij :9
 
Vandaag via partzilla en luchtinlaat besteld
Totaal kosten 105euro!👍🏽
Of vie csmnl 170+!?!!!?
Dus i am a happy lad😊
Gaat goed komen met mijn motor ondanks dat ik het licht niet echt zag.
Langzaam zie ik dat het gaat lukken.

Zit alleen met die schade aan me tank
Zie alleen maar euros 😖😖😖😖
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan