Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kweenie hoor, maar heb dit setje eerst op m'n SP1 gebruikt en recent weer zo'n setje op m'n SP2 gezet. Werkt prima, dopje paste ook beide keren. Heb wel dat ding uit het deksel gehaald, dat heb je helemaal niet meer nodig namelijk. Zit het schroefje ook niet meer in de weg.

Dat dopje is echt te klein, met geen mogelijkheid er overheen te krijgen :/

Het schroefje wil dus niet loskomen en ben bang dat het afbreekt waardoor ik verder van huis ben..
 
ok, wat zei ik over beginnende sleutelaar? ik dus :$

Ik heb inderdaad het hele klepje er uit gehaald, pas na jou opmerking ontdekte ik dat het gewoon los zat |(

Ervaring... ik kwam er de eerste keer dat ik dit deed ook achter dat dat schroefje te hoog zat en van een soort boter/metaal mix is gemaakt en stond dus eventjes voor hetzelfde probleem...
Maargoed, ik heb op de SP1 en op de SP2 alles eruit gehaald en het pasvlakje zorgvuldig van vloeibare pakking voorzien en de block-off plaatjes geplaatst. Geen lekkages.
 
Door schade en schande wijzer dus :P
toch mooi zo'n (actief) forum met mede sleutelaars die elkaar op weg helpen ipv af te zeiken (zie je ook vaak genoeg in forums, ook wel hier op MF)

:t :}
 
Door schade en schande wijzer dus :P
toch mooi zo'n (actief) forum met mede sleutelaars die elkaar op weg helpen ipv af te zeiken (zie je ook vaak genoeg in forums, ook wel hier op MF)

:t :}


Ik denk dat we een collectief EO-lidmaatschap kunnen aanvragen _O-

Maar inderdaad, is echt ziek hoe mensen soms reageren op een vraag.
 
Kan volgens mij allebei, zie ze geregeld in glans en mat voorbij komen. Of dat beide ook oem is, weet ik niet. Vind mat wel mooier... :9
 
nu kan ik sommige dingen zelf aanpakken/nazoeken, dit en evt jullie hulp
full
 
Lol :)

Idd zijdeglans of mat vind ik ook mooier. Maar als je daar kleine krasjes uit willen claenen gaat het wellicht glanzen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan