Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was vandaag ff langs en ja hoor, ze liet zich al door 2 man betasten.....
De slet... :o

[afbeelding]
Tandwiel achter gaan we nu voor +2.


Ohlins hing al uit te lekken, de olie was ECHT aan vervanging toe volgens Robin
[afbeelding]

De pre-load adjustor deed niet veel dus die gaat ook uit elkaar.



Andere veer wordt geregeld wat dit ziet er echt niet uit
[afbeelding]



En haar nieuwe schoenen? Die waren ook al binnen..

[afbeelding]



Ff staan kwijlen bij de Galespeed spullen (velgen, radiale pompen) waar daar wachten we nog ff mee. Mischien een keer als ik wat te vieren heb...
Als ie daar klaar is heb je toch wat te vieren? :P
 
raar dat de kwaliteit van de achterveer zo belabberd is , of de gele lak ervan , bij mijn sp1 ziet het er ook niet uit , terwijl van mijn blade hij nog prachtig is van het zelfde bouwjaar

wat ben je kwijt voor een nieuwe veer ? , en wat ben je kwijt voor het totaal plaatje ?
 
Ja er zit een hugger op, maar heb zelf nauwelijks (zeg maar niet want die 5 minuten tellen niet....) gereden. Pekel en pols zeg maar :-)

De kosten tellen wij nog specifiek op maar zullen zijn wat ze zijn. Redelijk voor het werk wat gedaan is en delen die zijn ingekocht. Ik heb een bedrag in mijn hoofd.
Daar ga ik hier geen specificatie van opvoeren. :-)
Wat imho beter is, is dat men zelf naar Frontrow gaat en met hun overlegd. Dan ben ik er van overtuigd dat je ook vindt dat eea je geld/investering waard is...
 
Laatst bewerkt:
Hou wel rekening met een iets te enthousiaste pk-uitdraai (ongeveer 10 meer dan bijv bij Pajic).
Ik heb de mijne bij allebei op de bank gehad. Bij vd Meer had ik 125 pk.
Bij Pajic kwam ie op 115 pk en na ander uitlaatsysteem en afstellen zat ik weer op 125, dus bij vd Meer heb ik dan 135.
 
Laatst bewerkt:
En haar nieuwe schoenen? Die waren ook al binnen..

[afbeelding]


Ben benieuwd wat je van de banden gaat vinden!Ik heb best wel wat merken en types geprobeerd, maar conti sport atack is de enige band waar ik nooit vriendjes mee ben geworden! Maar ze zeggen altijd dat banden persoonlijk is dus ben benieuwd naar jouw ervaringen...
 
bij mij zit de originele tandwielset erop .en is vrijwel nieuw .

zal ik beginnen om een 15 tands voortandwiel te plaatsen? , dat scheelt al iets
 
bij mij zit de originele tandwielset erop .en is vrijwel nieuw .

zal ik beginnen om een 15 tands voortandwiel te plaatsen? , dat scheelt al iets

14 kan ook prima fijn om rotondes vind ik.... En wheelys non stop :Y
 
Ja, banden blijft een gok. Ik lees de reviews/testen (bladen worden ook gesponsored..) maar Motorrad/Motoplus doen tenminste nog testen waarbij gemeten wordt.
Ik zoek geen all out circuitband (dan zou ik denk ik Pirelli's nemen), maar een band die snel warm/grip/vertrouwen geeft en ook in de regen ok is. Het blijft allemaal subjectief.
Gevraagd naar de aankomende Dunlop 2 Max zegt de vertegenwoordiger -blijbaar- dat deze voor de wat lichtere fietsen is...

Dacht eerst Bridgestone, maar toch op het laatste moment van gedachten gewisseld.

Op mijn VF zitten deze :-)
IMAG4176.thumb.jpg.d6b66331438705bd79480bcb5f51ef96.jpg

120 achter, die zitten bij de SP voor...

Mei 2016:
full




full
 
Laatst bewerkt:
Pfff, dacht "ff" de koplampen uit mijn topkuip te trekken om er smoked folie overheen te gaan plakken. Heb ik alles los, zie ik dat de draden van de knippers van mijn spiegels niet met stekkertjes gemonteerd zijn, maar gesoldeerd met krimpkous (wel netjes, dat dan weer wel). Kan ik de spiegels dus niet loskrijgen zonder in de draden te moeten knippen :/
Dan maar alles weer vastschroeven en wachten tot ik over een paar maanden de endurance topkuip binnen heb, ga ik dat gelijk maar ff goed aanpakken.

Nu het zonnebrilletje iig verwijderd en het grootlicht naar de onderste stand gedraaid, nu alleen nog even testen in de raampartij van het bedrijvenpandje om de hoek.
 
Heeft iemand nog een set originele knipperlichten liggen?

achter zal ik crea-bea moeten worden want er zit een Ermax kont in en daarmee niet de gaten voor de oem achterlichten.

dit zit er nu op



full



full
 
Laatst bewerkt:
Bij mij zitten die knippers voor netjes op hun plek, ze vallen er iig niet zomaar uit en heb ze aan de binnenzijde niet gekit....

Wil je er weer van die koelkasten op dan? Vind het zo nog wel netjes staan...
 
Laatst bewerkt:
Ja, banden blijft een gok. Ik lees de reviews/testen (bladen worden ook gesponsored..) maar Motorrad/Motoplus doen tenminste nog testen waarbij gemeten wordt.
Ik zoek geen all out circuitband (dan zou ik denk ik Pirelli's nemen), maar een band die snel warm/grip/vertrouwen geeft en ook in de regen ok is. Het blijft allemaal subjectief.
Gevraagd naar de aankomende Dunlop 2 Max zegt de vertegenwoordiger -blijbaar- dat deze voor de wat lichtere fietsen is...

Dacht eerst Bridgestone, maar toch op het laatste moment van gedachten gewisseld.

Op mijn VF zitten deze :-)
[afbeelding]
120 achter, die zitten bij de SP voor...

Mei 2016:
[afbeelding]



[afbeelding]

Ik rij met de Metzelers...
Goeie banden, alleen zijn ze vrij gevoelig voor witte lijnen.
Vooral als je die kruist in de lengterichting en dan bedoel ik niet zebrapaden enzo.
Maar misschien ligt het aan mij.
Het volgende setje banden wordt wel weer wat anders in ieder geval.
 
Ja, banden blijft een gok. Ik lees de reviews/testen (bladen worden ook gesponsored..) maar Motorrad/Motoplus doen tenminste nog testen waarbij gemeten wordt.

Op die testen van motorrad afgaand heb ik ze toen ook aangeschaft!
Toen het loopvlak probleem omhoog kwam van die voorbanden heb ik ze er meteen afgehaald! Was een serie waar het loopvlak van los liet Hahaha! Nou ik vond het al niet zulke denderende banden dus was dit de druppel!

Het grappige was wel toen ik er een setje Michelin pilot power 2ct onder zette dat het iedereen opviel dat ik veel harder/zelfverzekerder etc ging rijden. Weer zoals voorheen volgens mensen in mijn rij omgeving. In de bochten vond ik dat ik zelf echt de motor plat/scheef moest drukken en dan waren ze erg onrustig en onstabiel. Had elke keer het gevoel dat de voorkant weg ging! Veel banden spanningen en veer afstellingen geprobeerd maar niets mocht helpen.

Sinds dien geloof ik die testen echt nie meer Hahaha! Heb nu dunlop qualifire er onder.... Volgens testen niet zo'n denderende band en ik wilde ze daarom ook zo snel mogelijk van mijn nieuwe fiets afhalen. Toen ik een eerste ritje gelijk vertrouwd reed rij ik ze nu toch maar lekker af! En worden mijn volgende banden weer een setje qualifire.... Owja en voor een prijs van 164 voor een setje natuurlijk ook prima te doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan