Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zijn wel duidelijker als die platte dingen, dan zou je ze ver naar binnen moeten plaatsen dat je die stok niet ziet....

Hebben ze ook smoke glaasjes voor die Chris
Heb je een link?
 
Laatst bewerkt:
Als ik bij mijn sp1 binnenkort al de zaken zoals de flapper valve mod en pairsystem removing ga of laat doen ,wil ik hem ook mooi laten afstellen , maar vroeg mij af of jullie de k&n filters in de luchtfilterkast hebben zitten of kan de luchtfilterkast ook weg en de 2 k&n filters direct op de inlaten ?

Vroeger heb ik een honda hawk gt 650 gehad ,en die laten voorzien van het hoogland kitje , dan werden de spoeiers aangepast en de gasnaalden , luchtfilterbox ging weg en de k&n filters gingen direct op de carbs .

had ook als voordeel dat het inlaat geluid wat toenam , en dat klonk heerlijk .

Kan dat ook zo bij de sp1 , of moet de filterkast blijven voor de luchtroom .
 
Laatst bewerkt:
Dan kan je beter voor een airbox gaan, filters passen niet zo op je kelken.
Krijg je zoiets, tank sluit dan aan op je airbox.
 
Jij bent ook aardig bezig met wijzigingen, je Sato's heb je nu toch ook omgewisseld voor de Akra's? Wat heb je verder voor plannen?
 
Laatst bewerkt:
Jij bent ook aardig bezig met wijzigingen, je Sato's heb je nu toch ook omgewisseld voor de Akra's? Wat heb je verder voor plannen?

Denk dat de Sato's er weer onder gaan, licht eraan wanneer we het circuit op gaan, liever een akra plat dan een Sato.
Andere wielen en remschijven,scotts, andere kuipsteun(sp2) remklauwen gereviseerd, SP2 oliekoeler,2e vin op rechter radiateur,nieuwe remblokken en wil hem eigenlijk als SP2 black edition maken, alles staat nu bijna in de grond.
Hoop dat ze voor mijn vakantie nog kunnen spuiten, ga ik daarna stickers plakken.
Nog wel wat te doen, wil weer een beetje richting origineel qwa uiterlijk...
 
Denk dat de Sato's er weer onder gaan, licht eraan wanneer we het circuit op gaan, liever een akra plat dan een Sato.
Andere wielen en remschijven,scotts, andere kuipsteun(sp2) remklauwen gereviseerd, SP2 oliekoeler,2e vin op rechter radiateur,nieuwe remblokken en wil hem eigenlijk als SP2 black edition maken, alles staat nu bijna in de grond.
Hoop dat ze voor mijn vakantie nog kunnen spuiten, ga ik daarna stickers plakken.
Nog wel wat te doen, wil weer een beetje richting origineel qwa uiterlijk...
Idd, dat zou retezonde zijn, zijn waanzinnige dempers :9~

Dat wordt gaaf man, black edition is :9~ Scheelt dat je al een zwart frame en achterbrug hebt en ook al een undertail met upgrade oem-looks, ben je bijna klaar :9
Ik ben ook zeker benieuwd naar de stickers, als die goed zijn ga ik denk ik ook zo'n set bestellen voor mijn kuipset.
 
Laat het je weten, eerst in Feb. 3 weken naar Oostenrijk...
 
Laatst bewerkt:
Idereen weer flink aan het ombouwen zie ik😂
Dit jaar big ass meet doen ergens centraal voor en bakje
 
meeting lijkt me leuk :t


en ik hoor niets over michelin banden , die zijn toch prima ?
Al rij ik zelf altijd Bridgestone .
 
zijn er hier ook sleutelaars die lekker op een zaterdag of zondag een middagje sleutelen en het prima vinden om mij te helpen met de flapper valve mode en pair system removing ?
toch wel fijn om even iemand in de buurt te hebben die dat al gedaan heeft .

Dus dan moet ik die afdek plaatjes bestellen ,en nog meer spul ?
 
meeting lijkt me leuk :t


en ik hoor niets over michelin banden , die zijn toch prima ?
Al rij ik zelf altijd Bridgestone .
Ligt eraan wat je ermee wilt ;)
2CT's zijn dikke prima voor openbare weg rijden (ook in de regen). Gaan lang mee en prima grip.
Voor circuitrijden zou ik ze niet aanraden. Iets wat Hawkins wel kan bevestigen :+ :+
 
Ligt eraan wat je ermee wilt ;)
2CT's zijn dikke prima voor openbare weg rijden (ook in de regen). Gaan lang mee en prima grip.
Voor circuitrijden zou ik ze niet aanraden. Iets wat Hawkins wel kan bevestigen :+ :+

Lang mee is een grapje hopelijk? Ik deed er 2700 km mee! Verder wel fijne banden 8-)
 
Lang mee is een grapje hopelijk? Ik deed er 2700 km mee! Verder wel fijne banden 8-)

2,700km met een achterband??? Lijkt wel mijn K100RS die ik eind jaren 80 had... Da's nie fijn nee zo'n kilometrage...
Weet uiteraard niet meer welk merk band, maar die ging er dus NIET meer onder...





Aus den alten Schachtel.... :+
IM000026.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan