FZR 1000 Insomnia 2

Dat is volgens de huidige wissel koers incl transport 47,- ongeveer.

Incl transport komt die op 42 pond (wisselkoers zegt 1 euro is 1.11 pond)
Voor dat bedrag laat ik er aardig wat snijden :-)
 
lekker bezig Dre ook weer wat gerommeld
2rqkfvr.jpg
 
lekker bezig Dre ook weer wat gerommeld
[afbeelding]

Is deze mooie machine van jou Bassie?
Ziet er goed uit hoor, zelf ook met een fireblade bezig zoals je misschien al weet. Zie dat hier ook een andere velg achter inzit, heb namelijk zelf de autovelg met band inmiddels klaar liggen, spacer ook klaar hoorde ik gister. Dus 1 dezer dagen erop proberen te zetten. Kijken of het allemaal gaat passen.
Foto's volgen natuurlijk.
 
Is deze mooie machine van jou Bassie?
Ziet er goed uit hoor, zelf ook met een fireblade bezig zoals je misschien al weet. Zie dat hier ook een andere velg achter inzit, heb namelijk zelf de autovelg met band inmiddels klaar liggen, spacer ook klaar hoorde ik gister. Dus 1 dezer dagen erop proberen te zetten. Kijken of het allemaal gaat passen.
Foto's volgen natuurlijk.
jep ben ik mee bezig
 
Is deze mooie machine van jou Bassie?
Ziet er goed uit hoor, zelf ook met een fireblade bezig zoals je misschien al weet. Zie dat hier ook een andere velg achter inzit, heb namelijk zelf de autovelg met band inmiddels klaar liggen, spacer ook klaar hoorde ik gister. Dus 1 dezer dagen erop proberen te zetten. Kijken of het allemaal gaat passen.
Foto's volgen natuurlijk.

Kijk goed bezig, ik ga ervanuit dat je mijn digitale teller niet meer wilt (kort berichtje was wel leuk geweest :P )
 
Kijk goed bezig, ik ga ervanuit dat je mijn digitale teller niet meer wilt (kort berichtje was wel leuk geweest :P )

Ja sorry echt zo vergeten
Heb er nog steeds geen 1 dus moet er nog steeds 1 hebben. Heb veel over digitale tellers gelezen. Heb je hem nog,mijn enige twijfel is, doet hij hey het en dat aansluiten, snappie. Ben best handig hoor. Wat als die het niet doet.
Moet er nog 1 rij nu zonder
Groeten René
 
Ik heb hem weg gegeven aan een goede kennis.
Als je verder geen verstand hebt van electra zou ik een vriend vragen of het laten doen.

Enige kennis is wel handig anders gaat het nooit werken.

Je project vordert wel erg aardig zo.

Grt zijn Dré
 
Ik bleef maar iets zien aan de lijn en het totaal plaatje niet af vinden. Steeds meer ging ik me storen een de mooie hoekige lijnen van het kontje en de ronde vormen van het frame en de tank en het koplamp masker.

En dan kom je een keer bij Mr Raak en die heeft wat liggen. En dan ga je passen en dan klopt het ineens. De kont volgt de rondingen van de Exup "oren" en past gewoon in dit plaatje. De andere kont gaat zeker niet weg maar blijft op de plank, ben er toch van vanaf het moment dat deze op de cafe fighter heeft gezeten.

Nu met de nieuwe kont (ook blauw toevallig wil dat wat zeggen haha)

2elcg2q.jpg


20pvhpe.jpg


De kont gaat nog iets naar voren de punt van deze moet stoppen voor de achteras. Hierna werk ik hem aan op de Exup `oren`


Koplamp masker zit ook al zoals het hoort, de mini KM teller en toeren teller past er mooi in, de waarschuwingslampjes werk ik in de tank in,
 
Btw ben op zoek naar Tokico 6 zuiger klauwen passend voor de SC28 of 33 voorvork hoh 60mm

Er si me verteld dat deze op de Blade hebben gezeten maar vind tot nu toe enkel de Nissin klauwen?

Weet iemand iets meer? Mijn maatje heeft ze 1 op 1 passen op een Blade RSU vork namelijk en dat staat en remt wijs of corse
 
Er is nooit een Blade geweest met 6 zuiger klauwen, en volgens mij ook nooit met Tokico. Die dingen zijn sowieso rommel, je kunt beter voor de Nissin 4 zuiger gaan van een nieuwere Blade of 600RR
 
Er zijn Tokico 6 zuigerklauwen met een hoh. van 62mm
Zijn erg zeldzaam.
Heb hier ook nog een set liggen op de goodies zolder......

Greetz, Q
 
Laatst bewerkt:
Er zijn Tokico 6 zuigerklauwen met een hoh. van 62mm
Zijn erg zeldzaam.
Heb hier ook nog een set liggen op de goodies zolder......

Greetz, Q

Kijk das mooi om te weten :-)

Mogen ze er binnenkort misschien af? Ik heb begrepen van een GSXR 1000 K2 onder andere?
 
Nog meer nieuws btw

........................................... trommel geroffel haha

Morgen een monoarm ophalen komt toch mijn gewenste autovelg in met 200 band me verry happy nu. *O* :Y

En ondanks deze erg dikke kont toch maar eens kijken wat ik zelf kan maken. Heb zin om mijn eigen design erop los te laten en een one of zitje te maken. :t

Ook ga ik luchthappers maken die van de tank over de daadwerkelijke happers richting radiator lopen. dit komt de looks zeker ten goede denk ik.

Grt Dré
 
Ik heb inmiddels een vfr 750 brug kunnen krijgen, maar die lijnt niet uit met de ophanging helaas. De ophanging van deze brug staat te veel uit het midden.

Ik zal hiervoor twee ogen van het frame moeten slijpen en nieuwe ophang punten moeten maken. Het is te doen dat wel (FZRene hier heeft het al eens gedaan voor een RSV brug geloof ik). Maar zie er wel een beetje tegen op

Iemand een ander idee?
Khoor het graag.

Ulleke
 
Ik heb inmiddels besloten een brug zelf te gaan maken.
Ik heb een aluminium gegoten frame om nou daar zo maar aan te gaan lassen, hakken en zagen?

Ik kan zelf op de zaak draaien frezen en lassen dus ga er een ala Jerryt met buizen in elkaar zetten. pas bussen draaien mooi lijn bepalen en walsen maar
Beetje de look van de S4r bruggen zeg maar, enkel met mijn eigen twist.

Ik denk dat dat me meer mogelijkheden geeft uit eindelijk. dikke velg met dito band erop en presto. Ik kan mooi de naaf van de VFR gebruiken die is al compleet met tandwiel schijf remklauw etc.

Wat vinden jullie?

Grt Dré
 
Weer maar iets verder een vfr 800 brug gaat passen. Ik heb een kale via Ron (nog erg bedankt). Maar die is zoals gezegd kaal dus nu op zoek naar de naaf etc.

Andere vraag wie heeft nog een 240 band 17 inch liggen.maag kaal.op etc is maar voor het uitlijnen
 
Ik zal hiervoor twee ogen van het frame moeten slijpen en nieuwe ophang punten moeten maken. Het is te doen dat wel (FZRene hier heeft het al eens gedaan voor een RSV brug geloof ik). Maar zie er wel een beetje tegen op

Iemand een ander idee?
Khoor het graag.

Ulleke

Ik heb destijds ook diverse dingen aan dat aluminium frame laten lassen hoor, is prima te doen door een goede alu-lasser. (Daarom heb ik dat ook door een ander laten doen, ik kan een hoop maar aluminium lassen hoort daar niet bij helaas....)

Blijft leuk om te zien zo'n FZR, was mijn eerste motor en daar blijf je altijd wat voor voelen.

Vooral doorgaan!
 
He Chris jazeker, de enkelzijdige brug is lange termijn werk. Voor nu waarschijnlijk een R1 brug met dito achterwiel. Driespaaks XJR voorvelg heb ik ook al.

Maar je bent al terug van vakantie begrijp ik?

Grt Dré
 
Ksst Oma,.... _O-

Nog even wat foto's

eerste mok up. Nieuwe dog bones zijn nog niet gemonteerd. Hij zakt straks nog wel wat .

Nu R1 brug met dito breed wiel moet een 200-17 in komen. Bandit 1200 voorkant met GSXr 1100 pen.

Ben erg blij met de set up nu.

wc1w9h.jpg


Gelijk maar de uitlaat en spoiler gemonteerd en voor het zicht het kontje een van deze twee wordt het dus niet maar het wordt een one off.
Als tank komt er een alu tank en dito filter bak en een cover als zicht voor de tank. Zit te spelen met de gedachte om het kontje als tank te gaan gebruiken?

znx63m.jpg


295zamt.jpg


2wlsv9s.jpg


ipmh6p.jpg


29h5qe.jpg


24lj7gl.jpg


Zoals gezegd de kont zakt nog wat met de nieuwe dogbones.
 
Terug
Bovenaan Onderaan