Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk rijdt dat goed maar ik ben niet zo,n poetser

Dus nog even wachten tot het goed geregend heeft en de pekel van de weg is
 
Sinds vandaag in het bezit van een Tracer :] :] dus ik meld me maar even in dit topic *D



full
 
Ik zal het goede voorbeeld van Nutty Tart volgen. Ook ik ben sinds vandaag in het bezit van een (rode) Tracer 900 (voorzien van de Yamaha tankstickers + Led knippers en GPS steuntje + Radiateur beschermer van Cosmo).
Ik ben nog aan het oriënteren op een set zijkoffers en topkoffer voor de vakantie.

Ohja, de smile op mijn gezicht is er na 3 uur nog niet af *D :+
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het goede voorbeeld van Nutty Tart volgen. Ook ik ben sinds vandaag in het bezit van een (rode) Tracer 900 (voorzien van de Yamaha tankstickers + Led knippers en GPS steuntje + Radiateur beschermer van Cosmo).
Ik ben nog aan het oriënteren op een set zijkoffers en topkoffer voor de vakantie.

Ohja, de smile op mijn gezicht is er na 3 uur nog niet af *D :+

Zou je eens een foto van die Cosmo beschermer gemonteerd willen maken ? Ik ben wel benieuwd.
Ik heb op mijn Tracer sinds vandaag een H&B valbeugel. Erg tevreden mee.
 
Toevallig! Drie nieuwe Tracer eigenaren. Ik hem mijn 2015 Tracer gister opgehaald.
Specs: Akrapovic uitlaat, hyperpro, handvatverwarming & Radiateur beschermer. Eerste indruk; fantastische fiets! Ben alleen geen fan vd Dunlop banden die er nu op zitten. Geven weinig vertrouwen. Ga ze laten vervangen door de Michelin Pilot Road 4.

Foto
2a4v1va.jpg


Wishlist:
Valbeugels
Ram mount
Koffers
Kickstand voet
Scottoiler
 
Zoals beloofd een foto van mijn motolug met de Tracer er op. Ik moet de bandjes nog even op spanning brengen en de spanbanden netjes een plek geven, maar morgen gaat hij voor het eerst de weg op. De Tracer gaat mee naar ons nieuwe huis. En het is tegelijk een goede test voor de vakantie naar Frankrijk in het voorjaar.
:) [afbeelding]


Aha, een motolug. Daar hebben wij jaren mee door Europa gereden. Was altijd een spannend moment als de motoren erop waren geplaatst en hij moest worden omgekiept. Wij hadden er wel eentje voor 2 motoren dus iets meer gewicht dat dan naar voren kwam.
 
Laatst bewerkt:
leuk weer nieuwe tracer eigenaren gefeliciteerd.

Update de Ohlins en Andreani vering gecheckt op statische en dynamische vering (doorhang is mooi binnen de opgegeven waarden) eind van de week maar eens gaan brommeren.

voor de doe het zelfer
Waarbij de GPS netje voor je is geplaatst en die met het scherm mee omhoog en omlaag gaat. kosten 2 stukjes aluminium en 8 boutjes met moertjes

full
 
Allemaal welkom bij de tracer club!

Husap, ben ook wel benieuwd hoe je de gps hebt gemonteerd? Is dat op het frame van de kuipruit? Ik moet nog aan de slag om de rammout bol daar te een bevestigen, zodat de garmin of camera erop kan. De dunlop banden vond ik wel ok, misschien nu minder door het koude / vochtige weer.....

Nutty, volgens mij dezelfde hepco koffers als ik aan de tracer heb hangen. Gekocht bij molenaar? Ik heb ook hepco en becker valbeugels, zie foto wat paginas terug.

Jamf, wil je mij ook een pb sturen voor het wpb?
 
Laatst bewerkt:
Klopt had ik ook gezien.
Maar dan moet ik er weer allemaal ram mounts zooi aan vast maken

Ik heb eigenlijk dezelfde grondplaat met daaraan een aluminium strip zit direct alles mooi vast
 
Allemaal welkom bij de tracer club!

Husap, ben ook wel benieuwd hoe je de gps hebt gemonteerd? Is dat op het frame van de kuipruit? Ik moet nog aan de slag om de rammout bol daar te een bevestigen, zodat de garmin of camera erop kan. De dunlop banden vond ik wel ok, misschien nu minder door het koude / vochtige weer.....

Nutty, volgens mij dezelfde hepco koffers als ik aan de tracer heb hangen. Gekocht bij molenaar? Ik heb ook hepco en becker valbeugels, zie foto wat paginas terug.

Jamf, wil je mij ook een pb sturen voor het wpb?


Gekocht bij Goedhart. Die valbeugels zijn ook mooi, staan nog op de lijst 😊
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan