Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het idee dat Yamaha niet alles uit de MT dag heeft gehaald.....

Zou me niet verbazen als de tracer gt de fjr gaat opvolgen.

Aan de binnenkant van de handkappen zie ik wat scheurtjes / verkleuring van het plastic bij het bevestigingspunt. Dit is zowel bij de linker als rechter handkap. Jullie hier ook last van?
full
 
Toch ook maar even hier aangemeld aangezien ik toch al een tijdje meelas hier.

Mijn naam is Roy woonachtige in Purmerend.

3/4 weken geleden me motorrijbewijs gehaald.

En sinds een aantal dagen eigenaar van een tracer 900 in de kleur race blue.
 
Ja volgens mij wel, de monteur heeft hem erin geplugd. Hij staat op de Yamaha site bij accessoires.

Hoe bevalt de originele Yamaha Quickshifter kit? Geen lange montage /afstel tijd?
Zijn er behalve de prijs nog andere nadelen aan het monteren van een quichshifter?
 
Toch ook maar even hier aangemeld aangezien ik toch al een tijdje meelas hier.

Mijn naam is Roy woonachtige in Purmerend.

3/4 weken geleden me motorrijbewijs gehaald.

En sinds een aantal dagen eigenaar van een tracer 900 in de kleur race blue.
Welkom :W en veilige kilometers
 
Goedemorgen Allen,

Ik zou graag de IXIL SX1 op met Tracer willen alleen past dat met me middenbok?
Misschien dat iemand hem al heeft aangeschaft of op een MT-09 heeft?
 
Goedemorgen Allen,

Ik zou graag de IXIL SX1 op met Tracer willen alleen past dat met me middenbok?
Misschien dat iemand hem al heeft aangeschaft of op een MT-09 heeft?
Wat ik op de site zie van Ixil en wat ik heb gelezen op Engels forum lijkt het erop dat de centerstand er vanaf moet..
 
Ik hoop dit maar nog op de motor te kunnen rijden, FZ6 of Tracer makati me niet uit, na een Hardin fact lig ik nu alweer 9 weaken in het ziekenhuis in Delft
 
Hoe bevalt de originele Yamaha Quickshifter kit? Geen lange montage /afstel tijd?
Zijn er behalve de prijs nog andere nadelen aan het monteren van een quichshifter?

Hij bevalt mij prima. Het rijdt heerlijk.
Ik heb hem erop laten zetten tegelijk met de recall van het stuur en heb geen idee of er een lange montagetijd is, volgens mij is het gewoon inpluggen.
 
Ik hoop dit maar nog op de motor te kunnen rijden, FZ6 of Tracer makati me niet uit, na een Hardin fact lig ik nu alweer 9 weaken in het ziekenhuis in Delft


Een spoedig herstel gewenst !
En dat je weer snel veilige kilometers kunt maken !

:Y
 
Vanmiddag vanuit Rotterdam Waalhaven opgereden met een grijze Tracer.
Met Akra, topkoffer en MF sticker dus hij zal hier wel ronddwalen.

We zijn tot aan de Hoofdweg (Nieuwerkerk ad IJssel) bij elkaar in de buurt gebleven, ik had geen zin in dat laatste stukje file en heb een stukje fietspad gepakt.

Mooie brommert!
Kan niet wachten tot de mijne word geleverd.

Ik rij (nu nog) met een XT660Z
 
Laatst bewerkt:
Gisteren is de Hyperpro Streetbox geinstalleerd. Wat een verschil; veel meer rust in de fiets, bij optrekken, afremmen, insturen, bobbeltjes in de weg, etc. Volgende week naar de Eiffel, zin in!
 
Vanmiddag vanuit Rotterdam Waalhaven opgereden met een grijze Tracer.
Met Akra, topkoffer en MF sticker dus hij zal hier wel ronddwalen.

We zijn tot aan de Hoofdweg (Nieuwerkerk ad IJssel) bij elkaar in de buurt gebleven, ik had geen zin in dat laatste stukje file en heb een stukje fietspad gepakt.

Mooie brommert!
Kan niet wachten tot de mijne word geleverd.

Ik rij (nu nog) met een XT660Z

Hoi Bikkeltje. That was me :-). Mooie aktie via het fietspad ;) Ik woon zelf in de mossen buurt.
 
Heeft iemand zijn risers al laten vervangen i.v.m. de terugroepactie? Moet daarvoor iets qua stroomlijnkappen (of kappen rond de benzinetank) van de motor af? Of kunnen ze gewoon overal bij zonder de halve kappenset eraf te halen?
 
Denk dat ze de happen er wel even afhalen ja. Is niet echt super veel werk (tenminste, ik zou het zeker doen als ik het zou vervangen).

Maar wellicht dat sommigen onder tijdsdruk er met een verlengstuk tegenaan gaan ;)

Hier lokaal hadden ze de verkeerde risers ontvangen (voor een normale MT09 niet de Tracer). Waren ze kennelijk later achter gekomen, want de kappen waren er al vanaf geweest.
Kwam ik achter omdat ik zag dat die zwarte rand aan voorkant tank niet goed was teruggeplaatst; de uiteindes moeten in een sleuf en dat zat ie niet aan één kant.. lomp!
 
Ik heb bij de koop van me tracer nog 2 ruitjes erbij gekregen.
Toch besloten om met het orgineel te blijven rijden.

Iemand nog interesse in een ruitje.

Gaat om een race versie van puig.
En een extreem kort (naked) bike ruitje .
 
Ik ook! :+

Werk aan de Waalhaven en rij dat stuk elke dag.
En binnenkort dus op een Blauwe Tracer
:]

goed man.ik werk bij Steinweg op het Parmentierplein😃. leuk ik rijd vaker met de auto naar werk, tracer is eigenlijk van mijn vrouw 😉 en ik mag er ook af en toe op rijden....gelukkig. heerlijke fiets is het.
 
goed man.ik werk bij Steinweg op het Parmentierplein😃. leuk ik rijd vaker met de auto naar werk, tracer is eigenlijk van mijn vrouw 😉 en ik mag er ook af en toe op rijden....gelukkig. heerlijke fiets is het.

Whahaha zijn we niet alleen in het dorp buren!
Ik ben puberpester op het STC
 
Laatst bewerkt:
Iemand toevallig een setje 320er schijven gemonteerd? Ik heb nog een setje van een FZ1 liggen maar ben bang dat de motor zich bij remmen in de bocht opricht. Dat doet ie nu niet..
 
Serieus, dat is grappig. Krijgen we nog wel eens stagiaires van! En een vriendin van mij is de architect van jullie huidige nieuwe pand en de aanbouw :-).

Leuk man.

Ik ben van de "droge" kant, truckers.
nieuwe pand moeten we september in starten ben benieuwd of het op tijd klaar is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan