Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond nog een rondje gedaan *O*
full
 
Heeft er iemand ervaring met deze ram mount?

https://www.cosmo-accessories.com/online-store/yamaha/tracer-900/tracer-gps-holder-info.html

Ziet er degelijk uit en kost niet de hoofdprijs.

Alleen lijkt het bolletje behoorlijk dicht op de ruit te staan, voornamelijk als deze in de laagste stand staat.
Zijn de tellers en de knipper indicatie nog wel volledig zichtbaar bij montage navigatie/telefoon?

Je zit soms weleens met van die vragen hè op de zondagochtend :/
 
Laatst bewerkt:
Zoekfunctie gebruiken DanMan, zoekfunctie gebruiken...

Zat positieve ervaringen :Y van de week maar eens bestellen tezamen met een Ram X grip.
 
Heeft er iemand ervaring met deze ram mount?

https://www.cosmo-accessories.com/online-store/yamaha/tracer-900/tracer-gps-holder-info.html

Ziet er degelijk uit en kost niet de hoofdprijs.

Alleen lijkt het bolletje behoorlijk dicht op de ruit te staan, voornamelijk als deze in de laagste stand staat.
Zijn de tellers en de knipper indicatie nog wel volledig zichtbaar bij montage navigatie/telefoon?

Je zit soms weleens met van die vragen hè op de zondagochtend :/

Ik heb deze sinds 2 weken, besteld en in ongeveer een weekje binnen.

Zitten afstandsbusjes bij die het ruit iets naar voren brengen, maar dit is echt heel weinig.

Ik heb een kleine ram mount tussenstuk (kleinste als ik het goed heb) gebruikt die bij mijn tomtom rider meegeleverd werd. Tomtom komt net boven de knipperlichten uit, dus alles blijft in zicht. Op de snelheden boven 100kmh trilt hij wel wat, maar alsnog goed te lezen.

Ik ben er echt super tevreden mee en het ziet er echt strak uit.

Is overigens wel even gepriegel om te monteren, maar niet extreem langdurig.
 
Nou mensen, zoals je kunt zien aan mijn avatar etc is de Tracer ingeruild op een 790 Duke. Nu is de Tracer verder een geweldige fiets, maar is de 790 toch meer echt wat ik wil cq mijn 'droom motor' (voor het moment :+). Mooiere looks (is zeer persoonlijk natuurlijk), vol elektronische snufjes, heerlijk geluid en super wendbaar. Op de een of andere manier weten KTM's me ook altijd een gevoel te geven wat ik bij andere motoren veel minder heb (gevolg is vaak wel dat je meer als een hooligan cq aso gaat rijden, maargoed ;)).

Dus! Heb ik bovenstaande Cosmo ram mount nog over. En tevens heb ik nog een Cosmo radiatorbeschermer liggen. Ze mogen weg voor respectievelijk € 15,- (ram mount) en € 30,- (radiatorbeschermer). Excl. verzending uiteraard.

Stuur me maar een pb'tje als je interesse hebt! Ik ben al aan het berichten met The DanMan dus wellicht zijn ze al vergeven. Maar anders doe ik het op volgorde 'wie het eerst komt..' :P

edit, de (zwarte) radiator bescherming is er nog voor de liefhebber!

En ik heb nog een Kev O2 Controller voor de pre-euro4 modellen (bruikbaar voor zowel normale als Tracer MT-09). Vanaf 2017/euro4 is deze niet meer te gebruiken. Zie hier voor de instructies en wat dat ding precies doet. € 50,- (ex verzendkosten)

ook verkocht :+
 
Laatst bewerkt:
Nou mensen, zoals je kunt zien aan mijn avatar etc is de Tracer ingeruild op een 790 Duke. Nu is de Tracer verder een geweldige fiets, maar is de 790 toch meer echt wat ik wil cq mijn 'droom motor' (voor het moment :+). Mooiere looks (is zeer persoonlijk natuurlijk), vol elektronische snufjes, heerlijk geluid en super wendbaar. Op de een of andere manier weten KTM's me ook altijd een gevoel te geven wat ik bij andere motoren veel minder heb (gevolg is vaak wel dat je meer als een hooligan cq aso gaat rijden, maargoed ;)).

Dus! Heb ik bovenstaande Cosmo ram mount nog over. En tevens heb ik nog een Cosmo radiatorbeschermer liggen. Ze mogen weg voor respectievelijk € 15,- (ram mount) en € 30,- (radiatorbeschermer). Excl. verzending uiteraard.

Stuur me maar een pb'tje als je interesse hebt! Ik ben al aan het berichten met The DanMan dus wellicht zijn ze al vergeven. Maar anders doe ik het op volgorde 'wie het eerst komt..' :P

edit, de (zwarte) radiator bescherming is er nog voor de liefhebber!

En ik heb nog een Kev O2 Controller voor de pre-euro4 modellen (bruikbaar voor zowel normale als Tracer MT-09). Vanaf 2017/euro4 is deze niet meer te gebruiken. Zie hier voor de instructies en wat dat ding precies doet. € 50,- (ex verzendkosten)
Gefeliciteerd met je aankoop! Ga je vast veel plezier aan beleven.

Heb je een PB gestuurd
 
Nou mensen, zoals je kunt zien aan mijn avatar etc is de Tracer ingeruild op een 790 Duke. Nu is de Tracer verder een geweldige fiets, maar is de 790 toch meer echt wat ik wil cq mijn 'droom motor' (voor het moment :+). Mooiere looks (is zeer persoonlijk natuurlijk), vol elektronische snufjes, heerlijk geluid en super wendbaar. Op de een of andere manier weten KTM's me ook altijd een gevoel te geven wat ik bij andere motoren veel minder heb (gevolg is vaak wel dat je meer als een hooligan cq aso gaat rijden, maargoed ;)).

Dus! Heb ik bovenstaande Cosmo ram mount nog over. En tevens heb ik nog een Cosmo radiatorbeschermer liggen. Ze mogen weg voor respectievelijk € 15,- (ram mount) en € 30,- (radiatorbeschermer). Excl. verzending uiteraard.

Stuur me maar een pb'tje als je interesse hebt! Ik ben al aan het berichten met The DanMan dus wellicht zijn ze al vergeven. Maar anders doe ik het op volgorde 'wie het eerst komt..' :P

edit, de (zwarte) radiator bescherming is er nog voor de liefhebber!

En ik heb nog een Kev O2 Controller voor de pre-euro4 modellen (bruikbaar voor zowel normale als Tracer MT-09). Vanaf 2017/euro4 is deze niet meer te gebruiken. Zie hier voor de instructies en wat dat ding precies doet. € 50,- (ex verzendkosten)
De rest is verkocht aan mij! *O*
 
Gisteren na 'n kleine 15.000km toch maar eens de stock Dunlopjes vervangen met de Michelin Pilot Road 5, wat een fijn verschil!

En afgelopen weekend aan 'n VRO mee gedaan, leuk om je fiets goed te leren kennen.. Had ergens toch wel nog 'n Tracer verwacht, maar vooral 'n grote rij 1200GS-jes.
In het kader van leuke plaatjes delen:
full
 
Dus de VRO nog met de Dunlopjes gedaan?

Ben benieuwd naar de MPR5 wat daar het gedrag van is.
Neutraal, of valt die in de bocht.
Nieuwe banden stuurt altijd wel lekker, die zijn weer mooi rond en niet gecupt en zo.
 
Dus de VRO nog met de Dunlopjes gedaan?

Ben benieuwd naar de MPR5 wat daar het gedrag van is.
Neutraal, of valt die in de bocht.
Nieuwe banden stuurt altijd wel lekker, die zijn weer mooi rond en niet gecupt en zo.
Correct, had ze eigenlijk voor de VRO willen vervangen vanwege de heftige cupping maar dat was niet gelukt. Banden waren wel een stuk ronder toen we de laatste bocht uit kwamen :]

Nog geen geweldig bochtenwerk tegen gekomen en heb niet zoveel ervaring om het mee te vergelijken, maar je voelt dat de motor heerlijk aan het asfalt plakt qua grip en soepel reageert op elke handeling. Hopelijk snel wat leuke routes voor de echte reviews
 
Gisteren na 'n kleine 15.000km toch maar eens de stock Dunlopjes vervangen met de Michelin Pilot Road 5, wat een fijn verschil!

Heb je zowel voor als achter moeten vervangen? Ik zit nu op 12,5K. Na een ritje Duitsland straks ga ik ook voor de Pilot Road 5. Wat heb je betaald incl montage als ik vragen mag?
 
Goedemorgen, Hier DRS :)

Afgelopen zaterdag een testrit gemaakt en gelijk mee mogen nemen (na betaling natuurlijk :+ )! Een Tracer 900 uit 2016, Zojuist gisteravond gelijk een Radiator Cover besteld zodat deze niet verrot gaat van de steenslag.

Daarnaast op de andere motor al 3.5/4 jaar aan het rond crossen!
Rij rond in omgeving Rotterdam! :]



:W
 
Heb je zowel voor als achter moeten vervangen? Ik zit nu op 12,5K. Na een ritje Duitsland straks ga ik ook voor de Pilot Road 5. Wat heb je betaald incl montage als ik vragen mag?
Voorband was nog in redelijke conditie - slechts lichte cupping, maar beter om het setje gelijk te houden toch? Totaal ongeveer 440eu kwijt
 
Is inderdaad redelijk wat geld, via motorbandenmarkt is de set EUR 281,60. (road 5)
Erom leggen misschien 50 euro en dan ben je voor 330 euro klaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan