YZF750 Racer projectje

Ja dat bedoel ik :+
Hij weet ook wel wat hij ervoor vraagt haha.
Maar ik heb een ander plannetje
 
Nieuwe radiateur besteld die iets dikker is dan de originele :) Nu nog een mooie puntradiateur voor erbij zoeken. :)

En heb een YEC stijl airbox gekocht. Airbox is wel van glasvezel en is gebruikt. Maar dat maakt mij niet zoveel uit. Ook mist de snorkel. Van de airbox wil ik uiteindelijk weer een malletje van trekken. Maar scheelt mij een heeele berg werk en geklooi met plamuur :X

Dit idee dus

3YZF78~2.jpg


Volgend weekend eens beginnen met frezen. Dan zit het tempo er iets meer in *O*
 
Laatst bewerkt:
Het is er een met snorkel. Alleen zit die er niet bij. Moet ik zelf fabriceren.
Is een kopie van de yec airbox, die is iets lager bij de inlaatkelken.
 
Laatst bewerkt:
Even lezen Chris
Het is een gebruikte airbox met snorkel. De snorkel zelf zit er alleen niet bij (dit zijn twee losse delen).
 
Laatst bewerkt:
jaaaa dat zeg ik dus (zie 2 reacties naar boven: 'het is een 2ehandse zonder scoop. ik gok op een andere dan airtech...'

je hebt de scoop er niet bij, maar waar kom je eraan dan?
 
Nee. 1000 blok komt er niet onder. Dat is vals spelen en te makkelijk :+

Het word wat ik in eerste instantie van plan was maar dan iets sneller dan verwacht. Ik zou namelijk eerst gewoon 750 rijden voor een seizoen.

Blok moet toch helemaal uit elkaar en de kop is helemaal netjes nu. Dus dan maar direct Carrillo drijfstangen, Wiseco zuigers en andere bussen.


*O*

CEvIzLq.jpg


8gQtZVD.jpg


Als ik heel heel heel veel zin in ga ik morgen beginnen om er een mal van te maken.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt het over Carrillio's en Wiseco zuigers maar hoe kom je daar aan?
Of ga je 77mm zuigers gebruiken?
 
Bedankt voor de link :) Maar ik stop er liever nieuw spul in
 
Laatst bewerkt:
Daar was ik al een beetje bang voor. Want meneer van Carrillo zei al? bedoel je de YZF450? :+

Heb wat mails uitstaan, dus hopelijk kan ik er nog aankomen
 
Laatst bewerkt:
Of die nog goed is valt van een foto slecht te beoordelen. Daarnaast heb ik het idee dat deze goed 'gebruikt' is geweest. Voor dat geld ga ik geen ex race spul in mijn 750 stoppen nu ik hem netjes aan het opbouwen ben.
 
Ik zou zeker gaan kijken, misschien is het alleen maar reserve spul geweest?
Ik weet niet hoe je race ervaring is, maar een standaard blok is ook aardig taai hoor, af en toe een beetje olie erbij en gaan
 
Zal ook de enige mogelijkheid zijn om aan de drijfstangen te komen.
Als Carrillio ze moet maken dan wil je niet weten wat ze kosten.
De prijs is altijd de helft van nieuwe kan je de krukas nog weggooien als die niet goed is.


Oja de krukas ligt als het goed is bij Bleeker Motoren in Zwaag die hebben meer spul liggen. Zal hun eerst eens bellen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb twee adresje gevonden waar ik ze nieuw kan krijgen. De zaak is nog het e.a. aan de leverancier aan het navragen.

Wellicht zijn de bovengenoemde onderdelen goed. Maar ik moet niets hebben van gebruikte blok onderdelen (tenzij er echt geen andere oplossing is) :)

Alu 7075 ligt klaar :9 dus fijn tijdens kerst de kroonplaat en t-stuk frezen *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan