YZF750 Racer projectje

Vooral aan het schuren en plamuren.
Zojuist het glasvezel opgehaald, dus vanavond of morgen de mal voor de accubak maken.

Trouwens iemand enig idee hoe ze op de (vance & hines fiets volgens mij) de remschijf op dezelfde plaats als het kettingwiel hebben gemonteerd?
Er zijn geen goede foto's van te vinden, en ben toch wel erg benieuwd hoe ze dat hebben gedaan.

kRPX4Um.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor het idee...
Topkuip loopt een stuk platter dan origineel kuipwerk.

YXK1N73.jpg


Ik moet eerst een kuipsteun gaan maken.
Zit ga ik wel al monteren maar ook daar moet ik nog een beugel voor gaan maken.

Ochja tijd genoeg :+ Model voor de accubak staat nu in de lak.
Anders hecht de loswax niet op het MDF
 
Laatst bewerkt:
En nu een dikke R1 erbij hoorde ik ;)
Yep, heb hem nodig voor wat maten op te meten.
Maar moet wel eens een keer de poetsdoek overheen, miljaar _O- Maar heeft geen haast.
Wereld is klein ;)

Moet wel eens gaan verhuizen met meer garage _O-
 
Laatst bewerkt:
je was in een straat achter me, je had ff moeten komen kijken!
ja ding is smerig maar wel vol opties.
wanneer je klaar bent met meten ed ben je die zo weer kwijt, project yzf sponsoren ;)
 
ik vraag me af of er wel een klauw opzit
ik zie er nergens 1
wel zie ik aan de reguliere remkant een stukje freeswerk (vd velg??) uitsteken net boven de brug.
 
Ik zie hier toch duidelijk een remleiding lopen en iets van een klauw onder de as? Beide zijden van het kettingwiel voorzien van een remring o.i.d?

TeamYamahaFrance1.jpg
 
Ik zie hier toch duidelijk een remleiding lopen en iets van een klauw onder de as? Beide zijden van het kettingwiel voorzien van een remring o.i.d?

[afbeelding]
Die foto wilde ik net posten :Y
Er zit inderdaad een klauwtje aan de onderkant.
Klauwtje duwt dus maar aan één kant :?
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt mij sterk, zal er toch wel omheen zitten en daarvoor een sparing in de (stilstaande) zwarte ring? Maar hoe het verder opgebouwd is?
 
Dat lijkt mij sterk, zal er toch wel omheen zitten en daarvoor een sparing in de (stilstaande) zwarte ring? Maar hoe het verder opgebouwd is?
Carbon ring zit inderdaad vast.
Klein schijfje, scooter klauwtje hmmm... :+

Montage zit aan het 'blok' van de kettingspanner.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet inmiddels hoe het zit na wat navraag bij de fransman die SBK1000 had gepost.
Klauw zit inderdaad niet aan één kant, maar ook aan de andere kant via een uitsparing.
Remsetup is gemaakt door mg competition shop maar die zijn sinds een jaar gesloten. Maar dat kan ik zelf frezen.
 
Laatst bewerkt:
Als je de remsetup overneemt.. Scoor je dan ook zo'n achterbrug?

Bedenk wel dat die setup ideaal is als je je ketting vervangt als een normaal mens hem oliet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan