Honda Transalp '97 voor onderdelen

MarinaLuana

MF'er
23 apr 2009
131
0
Amstelveen
Bij deze bied ik mijn Honda Transalp (XL 600 V) aan voor onderdelen. Hij gaat - helaas - weg vanwege ernstige velgrot. Zie hieronder wat wel/niet goed meer is. Op verzoek kan ik de onderhoudsgeschiedenis bij elkaar zoeken tussen mijn paperassen. Meer foto's ook op verzoek. Hij heeft altijd netjes op tijd onderhoud gehad door de monteur.
Bij interesse snel reageren want anders ruil ik 'm bij aankoop van een nieuwe motor in voor een prikkie. Misschien kan ik er zo nog een hobbyist blij mee maken. Ik wil 'm graag in 1x verkopen zodat ik niet met losse onderdelen blijf zitten. T.e.a.b.

Goed:
Kettingset gaat pas 3.000km mee
Banden zitten er ook niet lang onder, zijn nog heel goed
Rubbers voor 25kw krijg je erbij
Zijstandaard, bobines en gaskabels zijn tzt nog vervangen dus ws nog goed

Niet goed:
Alle kuipdelen
Uitlaat+hitteschild
Accu
Zadelbekleding kapot (verlaagd zadel)
Velgrot voor en achter
Remmen versleten
Handvatverwarming en koffer gaan ws mee naar m'n volgende motor

Verder ben ik niet zo'n kenner dus de overige onderdelen zou ik niet weten eigenlijk.
full
 
Laatst bewerkt:
bel me morgen even of stuur een email met je tel.nr. Ik denk dat we er wel uit komen :)

030-6990813 info at snelmotoren punt nl
 
Laatst bewerkt:
Het huidige hooste bod staat op €300. Wat mij betreft gaat hij naar de hoogste bieder, hoef ik minder bij te lenen voor een nieuwe motor.
Als alles goed gaat eind volgende week op te halen in Zoeterwoude. Hij rijdt nog.
 
Het huidige hooste bod staat op €300. Wat mij betreft gaat hij naar de hoogste bieder, hoef ik minder bij te lenen voor een nieuwe motor.
Als alles goed gaat eind volgende week op te halen in Zoeterwoude. Hij rijdt nog.

geen email ontvangen, geen telefoon gehad.
 
Het huidige hooste bod staat op €300. Wat mij betreft gaat hij naar de hoogste bieder, hoef ik minder bij te lenen voor een nieuwe motor.
Als alles goed gaat eind volgende week op te halen in Zoeterwoude. Hij rijdt nog.

Ik bied 350,-

Kan hem ophalen wanneer het jou uitkomt.

Handje contantje hoppaa!

Ik kan je niet mailen of een PB sturen, dus kun je mij ff mailen?
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog altijd niets gehoord, maar bied daarom ff blind 1250,- euro
 
Wegens zeer veel reacties en biedingen kan ik helaas niet iedereen een persoonlijk antwoord geven.
Het kopen van een nieuwe motor zit nog tegen dus vandaar dat ik alle reacties nog even afwacht. Heb zolang de Alp nog nodig.
 
ik heb nog altijd niets gehoord, maar bied daarom ff blind 1250,- euro

Ik kan zo snel geen bericht van je terugvinden, via welke weg heb je mij gecontacteerd? Onder een andere naam misschien?
€1250 trekt natuurlijk mijn aandacht, of is dat misschien een tikfoutje?
 
Wegens zeer veel reacties en biedingen kan ik helaas niet iedereen een persoonlijk antwoord geven.

Een soortgelijke zin heb je zeker eens in een overlijdensadvertentie gelezen.
Het is ook bijna ontroerend dat je Transalp (..................) zoveel belangstelling
ten deel is gevallen.
Veel sterkte gewenst met het verwerken van al die mails en biedingen.
 
Ik kan zo snel geen bericht van je terugvinden, via welke weg heb je mij gecontacteerd? Onder een andere naam misschien?
€1250 trekt natuurlijk mijn aandacht, of is dat misschien een tikfoutje?

Ik wilde uit beleefdheid even je reactie op zot afwachten, maar gezien je dat volgens mij niet doet bied ik 1300
 
Laatst bewerkt:
Dat is een goeie, lopende, nette, gepoetste, onbeschadigde, zonder al die afgebroken plastic nippels en vastzittende bouten, vastgeroeste pro-link en ander ongemak,
niet waard.

Succes boys, lol _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan