ducati 900 ss ie cafe racer

superducky

Die hard MF'er
15 mrt 2013
312
0
Winsum (Friesland)
ik sta op het punt om met mijn winterproject van dit jaar te gaan beginnen.
inmiddels word dit motor nummer 3 en project 5 ,ik heb 2x dezelfde motor verbouwd.
alles is hier terug te vinden.
deze keer heb ik een erg knappe basis om mee te beginnen.
hij had er bij aanschaf maar 28.000 op staan ,en ik heb hem zelf een grote beurt gegeven(incl. kleppen stellen) dus motorisch is hij helemaal in orde ,en kan ik mij met uiterlijk bezig houden.
alle voortgang zal ik natuurlijk weer hier posten
full


uiteindelijk wil ik deze als voorbeeld gebruiken
front%2Bleft.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed plan! :Y

Maar zo'n gele is toch niet zo snel? })

Moet je niet beter een rode nemen? :P
 
Laatst bewerkt:
Kan erg fraai worden, maar ga je het voorbeeld exact nabouwen of geef je er nog een eigen wending aan?
 
Gaaf project! Ga ik zeker volgen, heb je al ideeën wat de uitlaat betreft? vind een 2 in 1 op zulke motoren altijd mooi, maar is volgens mij niet te verkrijgen
 
Kan erg fraai worden, maar ga je het voorbeeld exact nabouwen of geef je er nog een eigen wending aan?

absoluut niet exact nabouwen ,want alhoewel ik de kuip en kont mooi vindt ,vind ik dat hij te weinig aandacht aan d rest van de motor gegeven heeft.
ik ga er waarschijnlijk motogp uitlaten opzetten.
meer aandacht voor het totale concept maakt de hele fiets mooier
 
een oude inbouw oven ,ik ben nu bezig een oven te bouwen waar een heel frame in zou kunnen :t
Ziet er netjes uit! :t Ben aan het denken om mij ook zo'n klein oventje te kopen, ideaal om VHT / hittebestendige lak af te bakken en uiteraard ook onderdelen met poedercoating. Groter = beter, maar geen plek op het moment :N

Heb je zo'n speciaal pistool er voor om de lak aan te brengen, of ook mooi iets DIY?
 
Ik volg ook... vind het een prachtig project, de SS i.E. schijnen de "beste" Supersports te zijn, ze zien er alleen niet uit O-)
Vooral de achterkant, Terblanche hé :r

Witgouden frame/velgen/vork...super
Moet je er een nieuw "gewei" voor maken voor de ronde lamp/kuip?
 
Laatst bewerkt:
Ik volg ook... vind het een prachtig project, de SS i.E. schijnen de "beste" Supersports te zijn, ze zien er alleen niet uit O-)
Vooral de achterkant, Terblanche hé :r

Witgouden frame/velgen/vork...super
Moet je er een nieuw "gewei" voor maken voor de ronde lamp/kuip?

als echte ducati liefhebber ben ik het natuurlijk niet met je eens ;)

maar ik moet nog wel een kuipframe bakken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan