ducati 900 ss ie cafe racer

bijna klaar :-)

16003134_1395021997215252_5612662575965953563_n.jpg


15894695_1395022000548585_3265788950595999135_n.jpg
 
Vindt je niet dat je iets overdrijft met je eigen poederproject ?
We hebben een paar hele goeie poederboeren in friesland, die alles tot in de puntjes
beheersen ... ;)

VDL Postma - Home

WMZ, Wat een drukte en een geouwehoer .. B|
 
Laatst bewerkt:
Vindt je niet dat je iets overdrijft met je eigen poederproject ?
We hebben een paar hele goeie poederboeren in friesland, die alles tot in de puntjes
beheersen ... ;)

VDL Postma - Home

WMZ, Wat een drukte en een geouwehoer .. B|
Het lijkt mij juist geweldig om heel zo'n proces zelf te kunnen doen. In plaats van een motor zelf compleet bouwen kan je die ook laten bouwen of gewoon kopen maar dit is veel leuker. Genieten van deze verbouwing en alles eromheen!
 
Vindt je niet dat je iets overdrijft met je eigen poederproject ?
We hebben een paar hele goeie poederboeren in friesland, die alles tot in de puntjes
beheersen ... ;)

VDL Postma - Home

WMZ, Wat een drukte en een geouwehoer .. B|

ja ik weet dat er hele goede poedercoaters zijn ,maar ik vind zelf het bouwen van zoiets ook leuk, ik was het eerst niet van plan maar ik heb een aantal kleine klusjes gedaan voor anderen in de kleine oven ,en die vroegen ook of ik iets kon poedercoaten wat niet in de oven paste.
en op deze manier kan ik alles wat met een motor te maken heeft zelf poedercoaten.
 
En zo is er weer een poedercoater bij :Y



Nee ```want als je weet wat het voortraject door alle baden heen behelst, om een perfecte hechting
en dus levensduur van de coat te krijgen, dan blijft het hobby`en .

Enfin` dat moet de topicstarter zelf ook maar bekijken , ieder doet het zijne . ;)

(ik heb lang geleden gewerkt bij het bedrijf waarvan ik het linkje plaatste) ;) )
 
Laatst bewerkt:
Nee ```want als je weet wat het voortraject door alle baden heen behelst, om een perfecte hechting
en dus levensduur van de coat te krijgen, dan blijft het hobby`en .

Enfin` dat moet de topicstarter zelf ook maar bekijken , ieder doet het zijne . ;)

(ik heb lang geleden gewerkt bij het bedrijf waarvan ik het linkje plaatste) ;) )

mijn eerste baan was bij een poedercoater(25jaar geleden ;( ;( , ik heb hier 5 jaar gewerkt ,en het proces heeft mij nooit los gelaten. ik heb altijd een bovenmatige interesse in het proces gehad
ik wil daarmee absoluut niet zeggen dat ik de perfecte poedercoater ben ,helemaal niet zelfs!
maar ik heb een beetje een basis vanwaar ik dit kan doen ,het is een hobby en zal ook altijd op het hobby niveau blijven.

en het is verdomd makkelijk om dit zelf te kunnen :9
 
Laatst bewerkt:
mijn eerste baan was bij een poedercoater(25jaar geleden ;( ;( , ik heb hier 5 jaar gewerkt ,en het proces heeft mij nooit los gelaten. ik heb altijd een bovenmatige interesse in het proces gehad
ik wil daarmee absoluut niet zeggen dat ik de perfecte poedercoater ben ,helemaal niet zelfs!
maar ik heb een beetje een basis vanwaar ik dit kan doen ,het is een hobby en zal ook altijd op het hobby niveau blijven.

en het is verdomd makkelijk om dit zelf te kunnen :9


Succes dan`` Ouwe Moffelaar .. ;)

(was toch niet bij de Boersma`s ( de Beul) waar je gewerkt hebt , want dan zou ik je moeten kennen)
 
Laatst bewerkt:
Damn! :} :9~ *O*

Mijn spuitwerk gaat ook naar Winsum (Menno Walinga) maar ik zie dat ik voor het poedercoaten van losse spullen nu ook naar Winsum kan _O-

Heel erg benieuwd naar het eindresultaat!
 
Zier er super uit! *O*
Ben ook begonnen met een 900 luchtgekoeld duc project,heb het duc virus ook te pakken. :+
 
Damn! :} :9~ *O*

Mijn spuitwerk gaat ook naar Winsum (Menno Walinga) maar ik zie dat ik voor het poedercoaten van losse spullen nu ook naar Winsum kan _O-

Heel erg benieuwd naar het eindresultaat!

suitwerk van Menno is altijd mooi ,hij heeft laaatst een Manta gespoten voor een vriend van mij.
je bent welkom met je poedercoat spulletjes :]
 
Heb ik straks ook wel wat coat en spuitwerk klusjes voor jullie👍

Pm anders even je 06 nummer naar me😇
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan