Motul Grand Prix of Japan 14 Oct - 16 Oct 2016

Wie gaat het volgens jullie Marquez moeilijk maken ????!!!

  • Vale

    Stemmen: 32 60,4%
  • Jorge

    Stemmen: 6 11,3%
  • Dani

    Stemmen: 5 9,4%
  • Crutch

    Stemmen: 0 0,0%
  • Maverick

    Stemmen: 7 13,2%
  • Dovi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ianone

    Stemmen: 2 3,8%
  • Bradley

    Stemmen: 1 1,9%
  • PEsp

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aesp

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    53

gerrit1957

Heerlijk wonen in Spanje.
7 jan 2010
23.225
3.535
Hondón de las Nieves (España)
Nou had ff tijd en Klotenweer dus dacht ga me maar eens verdiepen in een topic .....was wel weer zoeken van hoe of wat ,..maar lekker biertje erbij maakt het allemaal weer goed :+ 8-)


full


Motul GP Japan is altijd een heftige al is het alleen al van welk Japans merk gaat er winnen ,....en de meest gebrande zijn de Italianen !!!

Ben wel heel benieuwd hoe Bad Bo #64 het hier gaat doen want volgens mij heeft hij hier nog nooit gereden , gezien dat hij een circuit snel leert heb ik daar wel vertrouwen in dat hij dik in de punten rijdt .

Maar wie gaat het Marquez lastig maken .....daar maak ik de poll voor :P


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Neem aan dat jij Lorenzo hebt gestemd Gerrit. Maar ik denk zelf dat Vinales toch meer in staat is om vooraan mee te doen en het moeilijk zal maken voor Marquez. Jammer dat het nog 2 weken duurt.
 
Neem aan dat jij Lorenzo hebt gestemd Gerrit. Maar ik denk zelf dat Vinales toch meer in staat is om vooraan mee te doen en het moeilijk zal maken voor Marquez. Jammer dat het nog 2 weken duurt.

Yep JL gestemd.....kon geen andere bedenken :+ :N..............maar vinales of een ander zou ook wel top zijn , zie graag geknok en met wie maak me geen zak uit eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Mooi op tijd zeg top! Uiteraard Rossi weer favoriet voor de winst.... S morgens op tijd weer voor de buis zeker......
 
Als ik het goed herrinner is Bo in 2010 met NSF100 in Japan geweest. En aangezien dat namens Honda was ligt me nog iets bij dat het Motegi was. Maar of hij hier meer aan heeft dan aan een paar uur platstation spelen betwijfel ik..

Gewoon weer in top 15 en ik ben tevreden. Top 10 is goed en top 5 uitmuntend.
 
Teveel stop en go voor Bo vrees ik met zn lengte en gewicht..

Nou stop and go vind ik wel meevallen....ik zie sectoren waar Bo gewoon snel kan zijn en het rechte stuk is ook niet mega lang en daar licht wel zijn nadeel....nee ik denk dat Bo het daar wel naar z'n zin krijgt....zal het er vrijdag met hem over hebben :+
 
Laatst bewerkt:
Teveel stop en go voor Bo vrees ik met zn lengte en gewicht..

Bo heeft tot nu toe niet één keer negatief gesproken over de invloed van lengte en gewicht op zijn races. Op Silverstone, met gigantisch lange rechte stukken, pakte hij zelfs het podium. Ik denk dat ze dat wel redelijk scherp hebben met elkaar... Geen reden tot paniek in elk geval, dus go Bo!

We zijn er wel vroeg bij trouwens deze keer, aankomend weekend valt er voor de internationale tweewieler motorsport weinig te beleven volgens mij?
 
Bo heeft tot nu toe niet één keer negatief gesproken over de invloed van lengte en gewicht op zijn races. Op Silverstone, met gigantisch lange rechte stukken, pakte hij zelfs het podium. Ik denk dat ze dat wel redelijk scherp hebben met elkaar... Geen reden tot paniek in elk geval, dus go Bo!

We zijn er wel vroeg bij trouwens deze keer, aankomend weekend valt er voor de internationale tweewieler motorsport weinig te beleven volgens mij?

Beter vroeg dan laat Mark......had er ineens beetje tijd en zin in :+

Precies jij haalt silverstone aan en dat wou ik ook nog zeggen...wat een race , volgens mij heeftie me nog horen schreeuwen vanaf de tribune, maar over zijn lengte en gewicht heeft hijzelf nog nooit over geklaagd....wel de commentatoren .
Ik zie Bo wel scoren hier :]
 
Laatst bewerkt:
Silverstone en deze baan zijn toch iets anders qua layout, op Silverstone meer vloeiende bochten waarna een recht stuk volgt.

Het is toch overduidelijk dat het niet meezit met zn lengte en gewicht. Soms nog moeite om aan te klampen voor een slipstream, in genoeg races kunnen zien. Zal in deze klasse lastig voor hem blijven. Des te knapper als hij goede resultaten behaald :)

Ik hoop dat ik er naast zit ;)
 
De enige die het Marquez moeilijk kan maken is Marquez zelf (staat niet als optie in de poll).
Als hij slim is (en dat is hij) laat hij zich niet verlokken tot het nemen van teveel risico's. Hij hoeft niet meer voor de winst te gaan, steeds top-5 finishen is prima (als niet steeds dezelfde concurrent wint).
 
Laatst bewerkt:
De enige die het Marquez moeilijk kan maken is Marquez zelf (staat niet als optie in de poll).
Als hij slim is (en dat is hij) laat hij zich niet verlokken tot het nemen van teveel risico's. Hij hoeft niet meer voor de winst te gaan, steeds top-5 finishen is prima (als niet steeds dezelfde concurrent wint).


MM heeft al diverse keren aan gegeven dat dat voor hem niet de manier is , hij wil het gevecht aangaan ! Hij rijd dit jaar zeker verstandiger maar dat wil niet zeggen dat hij niet wil winnen !
 
Silverstone en deze baan zijn toch iets anders qua layout, op Silverstone meer vloeiende bochten waarna een recht stuk volgt.

Het is toch overduidelijk dat het niet meezit met zn lengte en gewicht. Soms nog moeite om aan te klampen voor een slipstream, in genoeg races kunnen zien. Zal in deze klasse lastig voor hem blijven. Des te knapper als hij goede resultaten behaald :)

Ik hoop dat ik er naast zit ;)
Volgens mij valt het met zijn gewicht wel mee dat ik een keer gehoord had.
 
Gewicht van Bo is redelijk oke voor zijn lengte, maar kan lichter. Het probleem van zijn lengte wordt opgevangen met oa een iets langer subframe/zitje. Voor zijn lengte doet hij het niet verkeerd maar het is zeker geen voordeel.

Op sommige banen zit een flink slipstreamstuk dat voor de streep gecompenseerd kan worden met een knap stukje stuurwerk. Silverstone bijvoorbeeld. Als je naar Mugello kijkt, al het verschil dat je maakt met sturen wordt na de laatste bocht teniet gedaan. En helaas is dat het enige dat telt
 
Gewicht van Bo is redelijk oke voor zijn lengte, maar kan lichter. Het probleem van zijn lengte wordt opgevangen met oa een iets langer subframe/zitje. Voor zijn lengte doet hij het niet verkeerd maar het is zeker geen voordeel.
Dát heeft Bo inderdaad gezegd.

Fijn zo'n vroeg topic, kunnen we ons lekker voorbereiden ;)

Oh ja, Viñales gestemd :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan