Glas van knipperlicht gebroken

VespaLX50

Rookie
4 okt 2016
4
0
Bergen
Even voor de duidelijkheid: dit is een motorforum. Dat weet ik, maar dit betreft toch een ander tweewielig voortuig: een scooter (Vespa LX50). Andere fora zijn dood, dus ik probeer het hier. Please, try.

Dus, het glas van mijn linker knipperlicht is gebroken. Knipperen zelf werkt gewoon, alleen het glas is gebroken door een klein foutje. Ik wil dus alleen het glas vervangen (kan simpel met een schroevendraaier). Alleen, waar kan ik zo'n glasje kopen? Overal op internet staat namelijk hele knipperlicht, dat hoeft niet.
 
Er zijn plekken in NL waar het logo van de fabrikant op de gevel staat. Daar ga je ook heen als je zo'n ding nieuw koopt. Ik heb gehoord dat zij ook de originele onderdelen leveren, maar dat is maar een gerucht.
 
Ze verkopen je liever een heel knipperlicht dan weten ze zeker dat dat ding niet verkeerd gemonteerd wordt en klanten komen klagen dat het nieuwe glaasje niet goed afsluit. Maar misschien dat een vespa dealer er wel aan kan komen (en die kan je dan ook mailen als je perse via internet wilt bestellen).
 
Geboortedatum:
maandag 03 oktober 2016

Als je net 1 dag oud bent snap ik best dat tientje een godsvermogen voor je is.

Verder vespaboyz4life natuurlijk

621628bf2441ab517ff0e23771c20e97.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan