testbank met carbon eindempers

Vinn

Die hard MF'er
9 mei 2015
477
0
Velserbroek
Ik heb 2 einddempers van two bro's vorige maand zelf gemonteerd toen kwam ik een sticker tegen met een verhaaltje dat omdat ze van carbon zijn niet op een testbank kunnen.

Motor moet binnenkort (ivm set-up verandering) op de testbank.

Hoe kan ik dit nou oplossen?
 
Ik denk omdat normaal gesproken je dempers nog iets gekoeld worden door rijwind. Bij een testbank sessie komt alles sneller op temperatuur als normaal en er is niet overal wind van de ventilator. Maar ik zou me er niet te druk over maken en het melden bij de mensen die je motor gaan testen. Er zijn zat racers/circuit fietsen met carbon dempers en die hebben echt wel een x op de bank gestaan.

Maar dat is mijn eerste gedachte bij deze waarschuwing. Wel goed dat je de waarschuwing sticker opgemerkt hebt en wil weten waarom en het er niet gewoon op gokt. :t
 
Ik heb 2 einddempers van two bro's vorige maand zelf gemonteerd toen kwam ik een sticker tegen met een verhaaltje dat omdat ze van carbon zijn niet op een testbank kunnen.

Motor moet binnenkort (ivm set-up verandering) op de testbank.

Hoe kan ik dit nou oplossen?

Gaat er nog meer veranderd worden of bedoel je met set-up alleen deze andere dempers?

Vraag het anders even aan de man van de testbank, ik neem aan dat die er wat meer ervaring mee heeft.
 
Een uitlatenfabrikant die uitlaten maakt die niet op een testbank mogen _O- _O- . Omdat ze te warm zounde. Worden.
De meest slechte marketing die er is....

Two brothers is toch die usa prut. Daar worden de meest gekkke disclaimers gebruikt alleen maar om geen claims te krijgen.
Dus vreemd is dat niet. Kan me goed voorstellen dat er zelfs een stikker op zit die vermeldt dat je je leuter niet in het gat mag steken als de uitlaat nog warm is. Niets is die amerikanen vreemd.
 
Laatst bewerkt:
Gaat er nog meer veranderd worden of bedoel je met set-up alleen deze andere dempers?

Vraag het anders even aan de man van de testbank, ik neem aan dat die er wat meer ervaring mee heeft.


Ik heb nu een K&N inlegfilter met open two bro's dempers.

over 2 weken zit er een katvervanger op van Akra en een Powercommander 5.

Pas als alles erop zit gaat hij de testbank op, en zal hij afgesteld worden
 
Ik heb nu een K&N inlegfilter met open two bro's dempers.

over 2 weken zit er een katvervanger op van Akra en een Powercommander 5.

Pas als alles erop zit gaat hij de testbank op, en zal hij afgesteld worden
Mooie setup, ben benieuwd. Heb je al een "nulmeting", dwz een run met de standaard setup?

Waar laat je het doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan