Motor-Forum

Select Forum

EGT 2017

Reg. datum:
21 feb. 2002
M@kke ( zijn motor ) heb ik wel gezien ( denk ik ) maar jupiler ??
geeft niet hoor , was lekker weertje , we hadden drank , eten uit het winkeltje boven , een tafel en stoelen , meer moet dat niet lol

Nu ga ik mij terug op mijn span concentreren , zit nog steeds met dat probleem van het zijspan wiel dat niet ver genoeg naar voor staat , en in de linker bochten dat het span over de neus zou willen doen gaan ...
Ik ga terug mijn topic openen en kijken wat dat opleverd
notting beats cubic inch

Reg. datum:
05 aug. 2010
Ik ben op zaterdag wezen kijken.
Gezellige en leuke dag geweest.

Rond een uur of 16.00 weer vertrokken richting huis. Echter op de hoogte van airport Maastricht klapte er een koelslang van me st1100 span.
Kon hen nog net veilig een busbaan opsturen en dan niet direct langs de snelweg te staan.

Anwb erbij kon niks doen. Want ik kon het zelf ook niet. Had hem al een stuk gedemonteerd klaarstaan.
Toen maar een platte kar laten komen en om 2400 werden we keurig thuis afgeleverd.

Het nare aan dit verhaal is dat ik over 2 weken me distributie riem en ook deze slangen uit voorzorg wou vervangen!

Helaas. Maarja. Nieuwe bestellen en een dagje sleutelen!

R1100S

Reg. datum:
27 feb. 2006
Is Habsu eigenlijk ook nog thuis gekomen?
Live fast. On high. Repentless. Let it ride.

Als je naar de zon kijkt, zie je de schaduw niet.

twee wielen is maar een halve

Reg. datum:
09 apr. 2004
Leuke grappen. Was de slang stuk of losgeschoten? Als een nieuwe slang zomaar scheurt zou ik toch gaan twijfelen aan radiatordop of de koppakking.
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Reg. datum:
05 aug. 2010
Het is de slang die onder de carburateurs zit. Het is een kwaal bij de st1100.
Is 20 jaar oud en sommige vervangen hem preventief. Wou ik ook doen.

Maar ik twijfel ook aan de dop. Als deze 20 jaar lang niet los is geweest dan plakt het robbertje natuurlijk lekker vast. Waardoor die bij de 0.8 of 1 bar natuurlijk niet open gaat.

Ik had op me lijstje staan om de distributie riem te vervangen. Daar staat nu ook een slangenset op. Thermostaat stond ook al op het lijstje .

Koppakking ben ik niet bang voor!

cb500 vtr1000 kawas3a gpz550

Reg. datum:
12 dec. 2012
Mijn pa had pas ook koelvloeistof verlies bij zijn st

de aluminium bochtjes was 1 van gescheurd

andere gecheckt en nieuwe o ring

Reg. datum:
05 aug. 2010
Klopt die staan ook op de lijst.

Reg. datum:
09 apr. 2004
Ik dacht dat een ST zorgenvrij was, het valt me tegen dat hij ook zijn kwaaltjes heeft.
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Reg. datum:
05 aug. 2010
Daarvoor had ik hem ook gekocht.

Maar die van mij is van 99 ook al weer bijna 20 jaar oud. Ze zijn er nog 10 jaar ouder!

En wie weet hoe de vorige eigenaar hem behandeld heeft! Kwa onderhoud.

Reg. datum:
21 feb. 2002
https://www.youtube.com/watch?v=9-KmC_ib-Xk

op minuut 2.49 !!
notting beats cubic inch

Reg. datum:
09 apr. 2004
quote:

Op 4:50 achter de Pozelei een glimp van de bak van Habsu en onze tentjes. Op 5:10 de nieuwe gele motor van Zeepok.

Eigenlijk is het Duitse leven heel simpel. Je stuurt iemand vooruit om territorium af te zetten "sperrgebiet" Je zet je tent op, daarnaast je motor, daarnaast je aanhanger. Voor de tent een partytent. Dan doe je een vestje met stickers aan en zet iets geks op je hoofd. Vervolgens blijf je drie dagen met je oude vrienden achter dat tafeltje zitten om je wijsheden uit te kramen.
Ik zou het ook kunnen. En vooal wentelen in je eigen gelijk!
halflive wijzigde dit bericht op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 (51%)

Reg. datum:
09 sep. 2010
quote:
Dropje73 schreef op 28 augustus 2017 @ 22:38:
Is Habsu eigenlijk ook nog thuis gekomen?

Jazeker Dropje, :]

Ik ben tot de E25 met big mouth en maat meegereden en toen de ardennen ingedoken..
Geweldig mooie wegen gereden en genoten van het mooie weer. :t
We hadden in Luxemburg de tank nog gevuld en ik heb nog mooi Poppel gehaald 25 km van huis en weer ff getankt. :}
Ik heb een fantasties weekend gehad met leuke mensen bedankt allemaal! :Y
Het heeft gelukkig niet geregent dit weekend..toch? :X

Ik zeg "Tot Bot". :W

R1100S

Reg. datum:
27 feb. 2006
quote:
halflive schreef op 29 augustus 2017 @ 21:15:

[...]

Op 4:50 achter de Pozelei een glimp van de bak van Habsu en onze tentjes. Op 5:10 de nieuwe gele motor van Zeepok.

Die op 2:47 voorbij komt, heeft hier toch ook wel eens rond gehangen? Jonge kerol
Live fast. On high. Repentless. Let it ride.

Als je naar de zon kijkt, zie je de schaduw niet.

cb500 vtr1000 kawas3a gpz550

Reg. datum:
12 dec. 2012
dat is vertex

Reg. datum:
27 mei. 2004
quote:
halflive schreef op 29 augustus 2017 @ 21:15:

[...]

Eigenlijk is het Duitse leven heel simpel. Je stuurt iemand vooruit om territorium af te zetten "sperrgebiet" Je zet je tent op, daarnaast je motor, daarnaast je aanhanger. Voor de tent een partytent. Dan doe je een tshirt met opdruk aan en zet iets geks op je hoofd. Vervolgens blijf je twee dagen met je medepatienten om het het vuur zitten om je wijsheden uit te kramen.
Ik zou het ook kunnen. En vooal wentelen in je eigen gelijk!

Klinkt als een gemiddeld BOT :+
In de hemel zijn agenten Engels,de koks Frans,monteurs Duits,geliefde Italiaans,en is de rest georganiseerd door de Zwitsers.In de hel zijn agenten duits , de koks Engels,monteurs Frans geliefde Zwitsers en is de rest georganiseerd door de Italianen

Reg. datum:
21 feb. 2002
quote:
Dropje73 schreef op 29 augustus 2017 @ 22:48:

[...]

Die op 2:47 voorbij komt, heeft hier toch ook wel eens rond gehangen? Jonge kerol

ja hoor , die heb ik herkend , is daarom dat ik het even meegaf :-)
notting beats cubic inch

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Aan de foto's te zien weinig gemist :)

Reg. datum:
09 apr. 2004
quote:
JFJ schreef op 02 september 2017 @ 22:04:
Aan de foto's te zien weinig gemist :)

Het was zo'n feest. Dans, samenzang, nootjes, naakte vrouwen in een kinderbadje, helemaal vergeten om plaatjes te maken. Oh ja, ook nog een smerige vent die dingen met zijn duim en een ezel stond te doen. Een herrie uit die ezel!

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
halflive schreef op 02 september 2017 @ 23:39:

[...]

Het was zo'n feest. Dans, samenzang, nootjes, naakte vrouwen in een kinderbadje, helemaal vergeten om plaatjes te maken. Oh ja, ook nog een smerige vent die dingen met zijn duim en een ezel stond te doen. Een herrie uit die ezel!

Halflive, denk aan de afspraak:

what happens in Weiswampach stays in Weiswampach!
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Reg. datum:
09 apr. 2004
:X

BMW1200RT EZS RX5 Zijspan

Reg. datum:
05 mei. 2012
Klopt JFJ, dus helemaal niks gemist....... :+ :}

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Dat zeg ik :+

Net als die andere jaren. Toen gebeurde er ook niks O-)
JFJ wijzigde dit bericht op maandag 04 september 2017 11:34 (69%)

Reg. datum:
05 aug. 2010
Oma ik had geen tijd eerder. Dus ga een ander pesten.

Even terug komen op me pech op de terug rit met mijn oer betrouwbare st1100 ahum....

https://myalbum.com/photo/cuiHyhEVE3aA/360.jpg

https://myalbum.com/photo/J9btYN0Ptu2C/360.jpg

Dit gaf dus een beste knal!

Een de oorzaak was een verstop slangetje na de overdruk dop.

https://myalbum.com/photo/advpH4x4meu2/360.jpg

https://myalbum.com/photo/xcVSo6g4k8Ra/360.jpg

Na de slangen vervangen te hebben ook direct maar de distributie vervangen omdat dit toch al op de to do list stond.
En nu makkelijk bereikbaar was!

Nu nog genieten van de laatste mooie dagen!

Reg. datum:
09 apr. 2004
Het is altijd wat met waterkoeling -O-

Reg. datum:
05 aug. 2010
maar nu kan ie er weer 20 jaar tegen aan!

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.