Ten einde raad... Verwijderen stuur gewichten

lv0ll9

Die hard MF'er
5 aug 2014
570
63
Groningen en omstreek
Hoi allemaal,

Zoals we allemaal weten begint het weer vrisjes te worden s'ochtens, dus was het tijd om handvat verwarming te kopen voor mijn CBR125R(2006)...

Nu heb ik het volgende probleem... De schroef die de stuurgewichten aan het uiteinde van elk handvat bevestigen, zitten, muur, maar dan ook echt MUUR vast... Het feit dat als ik de schroef draai, dit gewicht dan mee draait helpt niet bepaald... Ik heb alle middelen al geprobeerd...
- Tangen om het stuur gewicht plaatsen, maar de tang slipt eerder dan de schroef zou draaien
- Schroef en stuurgewicht heet stoken
- Laten schrikken door met een schroevendraaier en hamer er op te meppen
en alle andere creatieve manieren om deze schroef los te krijgen...
Maar alles te vergeefs, ik heb nog geen 1/100ste slag kunnen maken, en dus ten einde raad...
Hoe krijg ik dit ooit los?! Over de verf op het gewicht maak ik me alang niet meer druk... Deze schuur en spuit ik later wel...

Foto: De schroef en "dop" draaien samen vrij, als ik de schroef of dop vast/tegen houd draait het hele zootje niet meer.
WTAvFCu.jpg
 
Kijk eens naar de 4e post in dit topic welke door Midlifecrisis geplaatst is! ;)

Volgens mij werdt je dat al in 1 van de eerste reacties medegedeeld😆


:$ :$ :$ Had toen ook net een reply gepost op de vorige reacties , dus had die van hem over het hoofd gezien :$ :$ :$

Excuses and dank voor alle hulp :t

Eindgoed al goed,ze zitten er op en werken uitstekend :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan