ombouwen cx 500 naar trike

Even een kleine update. Hieronder zie je ongeveer hoe het moet worden. We proberen er de juiste lijn in te krijgen en na veel schuiven enkijken komen we hier op terecht. Ik denk dat we maar eens moeten gaan kijken voor een paar custommade kroonplaten en maar eens moeten navragen hoever we mogen gaan met het verzetten van de vorkpoten.

full
 
flamoes, ik moet nog steeds in de krat kijken...

Zal merendeel 41 mm poten zijn.
0 grd
3 grd
6 grd

onderuit.

Ik heb een setje of 8. SJP spul, oorspronkelijk bedoeld voor Harleys.
 
Als de opening op de kroonplaat te groot is dan kun je daar toch een pasbus in maken die open is in de lengte zodat die ook te klemmen is?
 
Is de motor nog wel een beetje te besturen als je de voorvork zo ver onderuit zet??
 
SJP ..mooi ! Grappig als die naar Leeuwarden komen zijn ze bijna weer thuis. Grote kans dat die balhoofdplaten in Harlingen zijn gemaakt.

Mooi project Mitkah, gaaf dat je gewoon begonnen bent . Ik heb ook al eens met het plan gelopen om een trike voor mijn vrouw te bouwen. (die heeft geen motorrijbewijs en hoopte daarmee wat enthousiasme te creëren) door mijn zijspanperikelen is het er nog steeds niet van gekomen .

Ik zou wel eens bij jullie willen kijken, waar hebben jullie die prachtige ruimte?
groet Willem
 
SJP ..mooi ! Grappig als die naar Leeuwarden komen zijn ze bijna weer thuis. Grote kans dat die balhoofdplaten in Harlingen zijn gemaakt.

Mooi project Mitkah, gaaf dat je gewoon begonnen bent . Ik heb ook al eens met het plan gelopen om een trike voor mijn vrouw te bouwen. (die heeft geen motorrijbewijs en hoopte daarmee wat enthousiasme te creëren) door mijn zijspanperikelen is het er nog steeds niet van gekomen .

Ik zou wel eens bij jullie willen kijken, waar hebben jullie die prachtige ruimte?
groet Willem

kijken mag altijd.
ik woon trouwens +- 300 meter bij je vandaan.
als ik Borizs mag geloven
 
zien er goed uit die platen maar ik denk dat de hoek te klein is als ik zo eens naar de foto's kijk.
ik moet het maar eens snel gaan opmeten.
 
zien er goed uit die platen maar ik denk dat de hoek te klein is als ik zo eens naar de foto's kijk.
ik moet het maar eens snel gaan opmeten.
Balhoofdplaten zijn allemaal in een partij verkocht...
Belgie, mocht iemand t willen weten :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is overigens nog iemand op dit forum een trike aan het bouwen, wellicht heb je er wat aan, voor wat ideeën;

trike
 
ik heb trouwens ook al iemand gevonden die de platen kan maken voor mij.
ik hou jullie wel even op de hoogte!
 
ik woon op koudenburg 48

dus als je eens langs wil komen in de werkplaats hoor ik dat wel van je.
 
nou ben onder tussen alweer een heel eind inderdaad.
krijg alleen nog steeds geen foto's op dit forum :(
maar misschien dat borisz het voor mij kan doen :+
 
ben erg nieuwschierig hoe je de aansluiting op de cardanas maakt , speel zelf ook met de gedachte om eens zoiets op te pakken namelijk
 
omdat de cardanas verlengd moet worden moet hij dus opnieuw gebalanceerd worden.
dit kan ik zelf niet dus besteed ik het liever uit moet namelijk wel goed. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan