Kwastert aan de TRX 850!

Ik ga er onmiddelijk van uit dat jij en de postbode elkaar bij voornaam aanspreken. Ik denk wel dat hij een manier weet.
 
Ik ga er onmiddelijk van uit dat jij en de postbode elkaar bij voornaam aanspreken. Ik denk wel dat hij een manier weet.

Dat heb je dan mis. De pakjes boer alhier heet Moes. Das vast een afkorting, en hij heeft ook een kralenkettingstoelhoes. Dus meer weet ik niet van hem en hij niet van mij. 😎
 
hus-576xp.jpg



Maar met een beetje mazzel belt ie eerst aan.
 
Meestal frommelt ie de pakketjes in de brievenbus. En als ie de kans krijgt drukt ie de spullen bij de buurvrouw door de gleuf 😨
 
Begrijp ik nou goed dat als jouw buurvrouw morgen begint te gillen als een zwijn. Dat de bezorger jouw 2m2 PE plaat in d'r gleuf probeert te frotten?
 
Laatst bewerkt:
Dat kun je je afvragen. Het is wel cafepraat, dus het zou eigenlijk in het zijspancafe plaats moeten vinden.
Maar het begon met de levering van polyethyleenplaat ten behoeve van mijn nieuw te bouwen span.

(Helaas hebben sommigen wat moeite om niet af te dwalen. Maar dat is in het hele leven zo, dus hier ook 😆 )

:+
 
Netjes. Bij mij ligt er wel eens een briefje in de bus met de tekst: "Pakje achter het hek, groet Willem". De laatste keer kostte me dat meer als een uur om het te vinden, pas na thuiskomst van Frau Enigma vonden we het dankzij vrouwenlogica..... Willem zag een stapel brandhout ook aan voor een hek. |(
 
Netjes. Bij mij ligt er wel eens een briefje in de bus met de tekst: "Pakje achter het hek, groet Willem". De laatste keer kostte me dat meer als een uur om het te vinden, pas na thuiskomst van Frau Enigma vonden we het dankzij vrouwenlogica..... Willem zag een stapel brandhout ook aan voor een hek. |(
Mooi toch, een heuse speurtocht in je eigen tuin met een echte beloning! :+
 
We zijn we een stapje verder. De PE plaat is verwerkt tot kofferbakwand. Het knipper- en breedtelicht aan de voorzijde zitten er ook aan.
full
 
Voor de slimmeriken onder ons: De leuke tekst op de voorplaat is de beschermfolie die er nog op zit ;-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan