Kwastert aan de TRX 850!

wax on, wax off toch! *D

plaatje van jou tank a.u.b.

Omdat jullie zo aandringen...... een sneakpreviewtje :z
full
 
Laatst bewerkt:
De mooiste, maar tegelijkertijd ook meest bedreigende ontwerpen bestaan daaruit dat het gros van de mensheid ze niet begrijpt. Om nu aan deze algehele verwarring het hoofd te bieden kan je:
a. Alles op voorhand afzeiken.
b. Doen of je het begrijpt en proberen intelligent over te komen.
c. Gewoon zeggen dat je het niet begrijpt, vervolgens door iedereen uitgekotst worden, maar wel gewoon kunnen slapen in afwachten van iets wat je wel zult begrijpen.

Ik kies voor c.
 
Laatst bewerkt:
ik wil ook gewoon kunnen slapen.. Heb hem ook (nog) niet helemaal, zit al wat te vouwen met wat papier.. 2 zijkanten, vlak met vulopening, maar dat bovenste vlak in drie gedeeltes.. kom maar kom maar kom maar! Ben natuurlijk wel rete nieuwsgierig.
 
Volgens mij wordt het gewoon een aluminium kistje met een vul opening...
Hoe spectaculair kan dat nu zijn?
 
dat het een aluminium kistje zou worden had ik ook wel bedacht. zat meer te kijken hoe de vlakken aan elkaar horen.
 
Gelukkig behoor ik tot de mensen die technisch tekenen hebben geleerd en ook nog een paar jaar plaatwerker geweest. Ik kies voor a.
 
Jij hebt het begrepen. En er zitten ook een paar gaatjes aan.. fuel in, fuel out....
oh! en ik dacht dat je een nieuw doosje ging maken voor de elektra met een gaatje er in zo dat er geen luchtdruk verschil zou ontstaan en zo dat het vocht kon weg lopen en en en en
;)
 
De tank is vandaag bezorgd. Keurig verpakt door de Triumph rijdende aluminiumlasser die'm gebouwd heeft!
 
Vandaag de tankbevestiging gemaakt. Vergeten foto's van te maken ;-) En daarna de boel maar even in de Bichodur gemaakt. Er zal nog aan gelast moeten worden bij de aanbouw, maar wat er nu alvast opzit en bij het aanbouwen niet beschadigd is dan maar alvast mooi rood. En het ziet er ook wel leuk uit natuurlijk :Y

full


full


full


full


full




Met dank aan minikwastert voor het schieten van de plaatjes.
 
Laatst bewerkt:
Zo kan hij de kunst wél mooi afkijken! !
En voor je het weet bouwt hij z'n eigen span.
 
Ik ben maar eens even begonnen om wat onderdeeltjes in elkaar te zetten. De vloer ben ik nog mee bezig, ik denk dat ik die morgen klaar heb, maar dat is nog een beetje een experimentje. En de tank, jawel, op de foto te zien, die verdient ook nog een beurtje. Ik denk dat ik 'm eerst maar eens een beetje oppoets, in de verf maken kan altijd nog O-)

full


full


full


full
 
Ik vind hem echt supermooi!
Niet alleen de lak, maar vooral hoe het frame gevormd en gemaakt is.

Mooi stukje vakwerk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan