Kwastert aan de TRX 850!

Het hele lijnenspel komt egt super mooi uit inderdaad.

En die tank die zou ik niet eens te veel aan poetsen.
Wordt al een heel mooi geheel zo 👍
 
Heel gaaf. Het lijnenspel past perfect naast de trx.

Maar zie ik nou een bakje met een gaatje erin ? 😂😂

Geintje. Ik vind het al een prestatie hoe snel jij vordert. Het ontbreekt mij constant aan tijd helaas.... iets met prioriteiten ofzo😜
 
Heel gaaf. Het lijnenspel past perfect naast de trx.

Maar zie ik nou een bakje met een gaatje erin ? 😂😂

Geintje. Ik vind het al een prestatie hoe snel jij vordert. Het ontbreekt mij constant aan tijd helaas.... iets met prioriteiten ofzo😜

Bij mij is het ook maar elke keer een uurtje ofzo. En inderdaad moet je wel prioriteiten stellen.
 
We plakken er straks even snel een 3StateS stickertje op...
*D

Het is geen sticker geworden, maar wel een spuitmasker. De ondergrond is hoogglans zwart, gisteren gedaan. En vandaag de zwarte vloer overgespoten met een bepaalde verf, waar ik een bepaalde hoeveelheid van een bepaald spul in een bepaalde maalfijnheid doorgeroerd heb.

En dan krijg je dus dit. Antislip en beresterk. (hoop ik)

full


full
 
Het is geen sticker geworden, maar wel een spuitmasker. De ondergrond is hoogglans zwart, gisteren gedaan. En vandaag de zwarte vloer overgespoten met een bepaalde verf, waar ik een bepaalde hoeveelheid van een bepaald spul in een bepaalde maalfijnheid doorgeroerd heb.

En dan krijg je dus dit. Antislip en beresterk. (hoop ik)

[afbeelding]

[afbeelding]

:9~ :}
 
En daar heb ik me jaren mee gered. Maar omdat ik wel wat anders te doen heb dan maskers uit te snijden heb ik dit door m'n vaste signingbedrijf laten doen. Die hebben het embleem ook gedigitaliseerd.
 
Vandaag de boel maar eens in elkaar gezet. Ook nog een uurtje op de tank gepoetst, harder hoeft hij van mij niet te glimmen, het is tenslotte geen sjopper

full


Ik heb een peilbuis gemaakt, om de benzine voorraad te checken. Een peilbuis liegt niet, heeft de batterijen nooit op, geeft geen storing dus is een prima oplossing! Achter op de tank zit de ontluchting. De uitloop zit midden onder de tank

full


full


Ik heb de binnenkant van de kofferbak extra wit gehouden, dan ziet er alstijd netjes helder en opgeruimd uit O-) Bij de zijkanten kan dat niet want dat is PEplaat, en daar kun je geen verf op houden.

full


Het plaatje om het gaatje in de hoek mee te dichten is er al wel, maar dat lijm ik met de eindmontage op z'n plek. Ook kit ik dan de naad tussen vloer en PE plaat dicht. Er schijnt speciale kit voor PE te zijn. Daar moet ik nog weer even op googlen.

full


full


De grote vooruit gang zal er nu wel even uit zijn, we moeten nu eerst met het hulpframe en de naafbesturing aan het bouwen.
 
Laatst bewerkt:
Zeg tegen Freek dat hij zijn schoenen uit doet voor hij instapt.
Veel te mooi om mee te gaan rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan