Kwastert aan de TRX 850!

Ik denk dat ik gewoon de benzine pomp weer uitzet als we samen gaan rijden, dan heb ik tenminste een excuus om mee te rijden.
Wat een super gave bak!
 
verdorie,.... dat is wel een heel gaafe bak aan het worden. ziet er supperstrak uit.
zo'n rood balletje op op het benzine nivo in het peilglas zou leuk zijn, al zou ik niet weten hoe je er aan komt.
 
Laatst bewerkt:
Tjonge alweer veel te lang niks gebeurt hier. DrukDrukDruk....


Ik ben nog even bezig om te bekijken hoe ik een 'brandstofrelais'-achtige schakeling kan maken.
Voor het starten gebruik ik een tijdrelais. Dat laat ik inschakelen op het contact slot, en dan na 10 seconden ofzo weer uitschakelen. Als het blok loopt wil ik de pomp laten lopen via een relais dat geschakeld wordt via een oliedruklamp. Probleem is echter dat de TRX geen oliedruklamp heeft. Nu kan ik dat maken natuurlijk, maar zou het niet eenvoudiger kunnen? Zou het signaal dat van de ecu naar de toerenteller loopt sterk genoeg zijn om een relais te sluiten?
Dat kan ik dat signaal gebruiken om bij lopende motor de pomp van voeding te voorzien. Of een van de draden tussen spanningsregelaar en dynamo?
 
Misschien eens bij gas inbouwer informeren
daar zit ook een relais op om tank te openen en sluiten volgens mij ook ism ontsteking.
 
Bij LPG onderdelenshop € 40,-
Maar vaak vind je ze ook wel op de autosloop.

Bij spanning inschakelen gaat de uitgang ongeveer 4 seconden aan. vervolgens gaat deze weer aan zodra die pulsen meet van je bobine.
Zodra die geen bobinepulsen meer meet gaat die naar 4 seconden uit.

full
 
Vandaag de boel maar eens in elkaar gezet. Ook nog een uurtje op de tank gepoetst, harder hoeft hij van mij niet te glimmen, het is tenslotte geen sjopper

[afbeelding]

Ik heb een peilbuis gemaakt, om de benzine voorraad te checken. Een peilbuis liegt niet, heeft de batterijen nooit op, geeft geen storing dus is een prima oplossing! Achter op de tank zit de ontluchting. De uitloop zit midden onder de tank

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb de binnenkant van de kofferbak extra wit gehouden, dan ziet er alstijd netjes helder en opgeruimd uit O-) Bij de zijkanten kan dat niet want dat is PEplaat, en daar kun je geen verf op houden.

[afbeelding]

Het plaatje om het gaatje in de hoek mee te dichten is er al wel, maar dat lijm ik met de eindmontage op z'n plek. Ook kit ik dan de naad tussen vloer en PE plaat dicht. Er schijnt speciale kit voor PE te zijn. Daar moet ik nog weer even op googlen.

[afbeelding]

[afbeelding]

De grote vooruit gang zal er nu wel even uit zijn, we moeten nu eerst met het hulpframe en de naafbesturing aan het bouwen.


:9~ :}
 
Bij LPG onderdelenshop € 40,-
Maar vaak vind je ze ook wel op de autosloop.

Bij spanning inschakelen gaat de uitgang ongeveer 4 seconden aan. vervolgens gaat deze weer aan zodra die pulsen meet van je bobine.
Zodra die geen bobinepulsen meer meet gaat die naar 4 seconden uit.

[afbeelding]

Enig googlen leverde nog een adresje op waar die € 32 kost. Scheelt toch 20% ;-)

Zoeken - LPGwebshop.com - Veel Korting!
 
De plus draad naar de bobine. De massa zal wel een zwarte zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan