Motor-Forum

Select Forum

Kwastert aan de TRX 850!

twee wielen is maar een halve

Reg. datum:
09 apr. 2004
Ik denk ook niet dat je het zomaar even doet. Het voordeel is wel dat je het weer kan smelten en overnieuw doen.
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Alles wat je iemand ziet doen die dat heel makkelijk afgaat, doe je niet zomaar na. Die heeft dat vaker gedaan. Die heeft dat veeeeel vaker gedaan.
Ik hoor vaak wanneer ik glas sta te snijden: "jaaaaaa, maar jij hebt ook een goede glassnijder".
Of bij het behangen: "jaaaaaaa, maar jij hebt ook zo'n inlijm apparaat en een laser".

Mijn antwoord: doe mijn maar een hele goede scalpel, dan zal ik eens kijken of ik ook een blinde darm kan repareren" O-) .

Antwoord daarop dan weer, nadat er even nagedacht is: "jaaaaaa, maar zo bedoel ik het niet". Neenee...... :+ :+
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

R1100S

Reg. datum:
27 feb. 2006
quote:
kwastert schreef op 30 oktober 2017 @ 19:13:

Mijn antwoord: doe mijn maar een hele goede scalpel, dan zal ik eens kijken of ik ook een blinde darm kan repareren" O-) .

Antwoord daarop dan weer, nadat er even nagedacht is: "jaaaaaa, maar zo bedoel ik het niet". Neenee...... :+ :+

Dat klopt ook, want een blinde darm repareer je niet, die haal je er gewoon uit....
Of bedoelde je dat niet ? O-) O-)

Maar als ik het zo lees kun je er net zo goed een tube repair care tegenaan gooien :)
Live fast. On high. Repentless. Let it ride.

Als je naar de zon kijkt, zie je de schaduw niet.

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
Dropje73 schreef op 30 oktober 2017 @ 19:58:

[...]

Maar als ik het zo lees kun je er net zo goed een tube repair care tegenaan gooien :)

Die zit er inmiddels in...... (nou ja, een 1/3 setje dan ;)
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Ik heb dus zoals gezegd de tank afgewerkt met epoxy. Een 100% epoxy dus zonder vulmiddellen. Da's spul wat ik ken en ik alle vertrouwen in heb.

Na het strak maken heb ik een dikke laag Biccs Bichodur2K DTM gespoten. Bichodur 2K DTM Glans-70 [9258] is een high performance oplosmiddelhoudende, 2 componenten “direct-to-metal” coating welke gebaseerd is op een niet vergelende acrylaathars combinatie met een alifatische isocyanaat verharder.

Bichodur 2K DTM Glans-70 [9258] is speciaal ontwikkeld Voor toepassing als éénlaags coating (primer-en-aflak-inéén) Op diverse ferro en non-ferro metalen en harde kunststoffen. Kan tevens uitstekend fungeren als hoogwaardige corrosie- werende primer in duurzame meerlagen verfsystemen.

primer.jpg

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Die primerlaag heb ik afgeneveld met een beetje rode verf. Deze 'schuurcontrole' laag gebruik je om alle oneffenheden makkelijker te zien. Er zaten natuurlijk nogal wat schuurkrassen in de tank van al het slijp- en schuurwerk met de lammelenschijf.
Als je zo'n schuurlaagcontrolelaag spuit , kun je bij het schuren (wetordry500)mooi zien of er nog krassen zijn. Want die rode verf zit ook onder in de krassen waardoor je ze beter ziet!
Als de hele tank weer wit geschuurd is zijn alle krassen eruit......schuurcontrole.png

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Toen ik de tank spuitklaar had heb ik eerst een tapijtje geplakt. De mallen had ik al gemaakt voordat ik de rand erin gelast had zodat ik wat meer ruimte had. Ik heb zelfklevend tapijt gebruikt, dat ik van een bekende uit Zelhem gekregen had. Hij vond het niet zo'n fijn spul om te verwerken, maar ik heb mij er prima mee gered. Je wilt tenslotte ook niet met bisonkit aan het knoeien in zo'n krappe ruimte..tapijtje 1.jpg

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
.tapijtje 2.jpg

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Ik ben er wel tevreden over!tapijtje 3.jpg

Pas op schwenkt uit

Reg. datum:
15 apr. 2004
Keurig Kwast!
Ik ken die lak wel trouwens. Ik laat daar hele onderstellen en assen van tractoren en machines in spuiten. Degelijk spulletje en na uitharden knetterhard.
Two beer or not two beer

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Na het stofferen is het dan een kwestie van dom werk: een beetje wit spuiten, daar een beetje rood overheen:rood.png

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Stickers plakken en er een beetje zwart dom overheen spuiten....zwart.png

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
En nu staat de tank dom te wachten totdat ik er een beetje blanke lak overheen kan spuiten ;)

aflakklaar1.png

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
Hellracer schreef op 13 november 2017 @ 21:39:
Keurig Kwast!
Ik ken die lak wel trouwens. Ik laat daar hele onderstellen en assen van tractoren en machines in spuiten. Degelijk spulletje en na uitharden knetterhard.

Biccs is mooi spul. Ik lak 'm af met Bichotane, dan komt er ook nog een mooie glans op. Dat kan nat-in-nat over die bichodur. (mits je niet met allerlei kleuren wilt gaan werken, want je kunt natuurlijk niet op natte lagen verf afplakken O-) O-)

GTS1000 / GT750

Reg. datum:
07 jul. 2003
quote:
kwastert schreef op 13 november 2017 @ 21:41:
En nu staat de tank dom te wachten totdat ik er een beetje blanke lak overheen kan spuiten ;)

[afbeelding]

:9~ :9~ :9~

Reg. datum:
15 mei. 2015
ik ben niet een beetje jaloers :( :Y

't is maar ijzer

Reg. datum:
02 mrt. 2010
Echt heel mooi zo.
Working on a motorcycle, working well, caring, is to become part of a process, to achieve an inner peace of mind. ...

Genderneutraal atheïst.

Reg. datum:
24 mei. 2012
Beetje dom ding geworden.

Maar wel erg :9~ :} :9~ :} :Y
Aan mijn uitlatingen kunnen en mogen geen rechten ontkleed worden.

routes powered by MTCV

Reg. datum:
18 mei. 2008
Knap hoor!
Kijk voor GPS-motorroutes op http://www.mtcvlijmen.nl

trx 850 & gn400 projectje

Reg. datum:
15 mei. 2013
en ik sta dom te kijken hoe f3ckingVET dit weer word allemaal.
GN-400-cafebrattracker-project/vulcan 1500 verbouwen,opfrissen, gr650zijspan

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Top!!!!

Brikkenrijder

Reg. datum:
28 mrt. 2006
Vakwerk :t
1977 Honda CB750F2 Four SuperSport
1985 Kawasaki ZN1100LTD met velorex 592 bak (ombouw door EHE)
1986 Kawasaki KZ750LTD
1991 Suzuki VX800 met velorex 700 bak
1996 Yamaha YZF600R Thundercat

twee wielen is maar een halve

Reg. datum:
09 apr. 2004
Prutser :9~
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:

O-)

BMW1200RT EZS RX5 Zijspan

Reg. datum:
05 mei. 2012
:t :t :}

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.