Kwastert aan de TRX 850!

Even een plaatje van de voortgang:

( Ik merk nu dat het ook wel heel makkelijk is om berichten op FB te plaatsen. Maar omdat niet iedereen FB heeft, en de archiefwaarde van FB nul is blijf ik ook hier gewoon plaatsen)[afbeelding]
De fb-lozen onder ons zijn je eeuwig dankbaar :}
 
Ik blijf gewoon ook lekker hier posten. Nu eens een keer hier veel eerder dan op FB. :9
full
 
Neuh. Het is een 2K industrielakje, en ik heb 'm geforceerd gedroogd. Het spul is prima doorgehard.
 
Anderen doen er jaren over en laten het kleuren dan ook nog zitten...
 
@kwaster die industrielak is toch ook veel dikker dan gewone lak.
Hoe krijg jij het strak, gewone lak wordt toch iets strakker.
 
@kwaster die industrielak is toch ook veel dikker dan gewone lak.
Hoe krijg jij het strak, gewone lak wordt toch iets strakker.

Die lak kun je gewoon verdunnen. En strak is een relatief begrip natuurlijk. De kunst is om het net zo dik (of dun) te spuiten dat het net niet zakt. Maar wel mooi vloeit ;)

En het aflakken met een Bichotane zorgt wel voor meer glans en vloeiing. Die Bichodur is ook maar glans70
 
Je gaat lekker vlot. Hij knapt er wel enorm van op, dat rode frame.
Is het wel rood? Het lijkt een beetje oranje, zeker als ik het met je las apparaat en de gordel op de achtergrond vergelijk. Maar mijn Moturist lijkt op MF ook oranje.
 
Je gaat lekker vlot. Hij knapt er wel enorm van op, dat rode frame.
Is het wel rood? Het lijkt een beetje oranje, zeker als ik het met je las apparaat en de gordel op de achtergrond vergelijk. Maar mijn Moturist lijkt op MF ook oranje.

Het is dezelfde kleur rood dan wat op de XJ zit.
 
Totally cool!!!

En alweer heel wat anders en alweer typisch ya aha (of zou dat toch coral door t logo komen?)
 
Vandaag weer wat vooruitgang geboekt.
Ik ook de blokdeksels maar even opgeknapt, en zwart lijkt me mooier combineren bij het rode frame. Wellicht moet het hele blok een keer zwart, maar eerst zijn er andere prioriteiten O-)

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan