Kwastert aan de TRX 850!

Je kunt ook hiervoor kiezen, helemaal compleet met hals en sleutel (soort van):
Buy OEM Aluminum Fuel Tank Cap Truck in China on Alibaba.com

Of deze:
https://www.walmart.com/ip/GZYF-Fue...6-1997-1998-1999-2000-2001-RAM-1500/189125944

of deze:
Budget Newton Flush Fitting Fuel Cap from Merlin Motorsport

Maar volgens mij wil je eigenlijk deze:
Racing Fuel Filler Cap Locking 3" PCD 6 Bolt Mounting Race Rally Car Petrol Tank - Motorsport-Tools.com

RD2440.jpg
 
Laatst bewerkt:
En de chair is ook al in tha house. Daar junior veel plezier aan beleven. (denk ik toch O-) O-) )

full
 
een fantastische basis (heb je geen tekening hiervan😉) ook een mooi stoeltje. naar deze stijl ben ik lang opzoek geweest.ga zo door en blijf vooral je foto's plaatsen
 
Nee, ik ben er aan begonnen en aldoende is het dit geworden...


dat werkt het mooist. 1vraag heb ik wel hoe breed is jouw frame geworden. dat van mij haalt lang niet dat niveau van jouw frame maar is vrij smal en ik heb net gelezen dat de Max breedte 2m is. totale breedte van mijn span wordt nu al 1.9m vandaar de vraag. of je hebt het lijnenspel goed voor mekaar zodat hij breed oogt.
 
Mijn frame is op het breedste gedeelte 75 cm.
En buitenkant bakwiel tot hart motor is 145 cm. En dan wordt de totale breedte van buitenkant bakwiel tot buitenkant linker spiegel ongeveer 180 cm. Het is een ranke jonge, zo'n TRX. (Net als ik😆)
 
inderdaad een ranke motor. de bak is breder dan de bak waar ik mee bezig ben en het totaal is smaller. perfect zeg ik *O*
 
Nog weer een beetje aan het prutsen geweest. De bodem en de voetensteun zitten erin. Daar heb ik betonplex voor genomen. Waarschijnlijk plak ik daa fijn geribbeld rubber op. Ik weet dat dat lastig schoon te houden is door de ribbels, maar ik het een kier van een paar millimeter aan gehouden tussen betonplex en frame.

full
 
En de neus is nu nog een mal van masonite. (hardboard). Maar die ga ik waarschijnlijk van Dibond maken. (Een aluminium sandwichpaneel). Maar eerst ga ik daar even een scharnier voor uitvinden, zodat de klep mooi aansluit en toch makkelijk open kan. Een slot heb ik al besteld, dat wordt een zadelsluiting van een TRX. Die sluiting is kabelbediend tussen slot en sluiting.
full
 
Mooi wark Kwastert, maar het mot niet gekker worden als schilders ook al gaan lassen,
aan de andere kant roepen wij nog wel eens
"de schilder zijn hand bedekt de lasser zijn schand " haha

maar keep up the good work
 
Mooi wark Kwastert, maar het mot niet gekker worden als schilders ook al gaan lassen,
aan de andere kant roepen wij nog wel eens
"de schilder zijn hand bedekt de lasser zijn schand " haha

maar keep up the good work

Hier maakt de schilder zijn eigen laswerk netjes. En hoe dat doet weet niemand.......... :+
 
Is het de bedoeling dat de plaat vlak blijft? Heb je dan voldoende ruimte om met de voeten te wapperen? Hoe ga je de plaat bevestigen? tientallen lipjes aan je buizenframe lassen? Of slimme moderne kit?
Kan je die di-bond plaat ook buigen? Ik heb wel sandwich panelen gebogen door aan de achterkant in te zagen/frezen en te zetten. Naad volgieten met epoxyhars en je kunt prachtige dingen maken. Door een aantal zaagsnedes naast elkaar te maken kan je een mooie grote radius maken.
Zo werden de de kasten en toiletten in vliegtuigen van ronde hoeken voorzien.
 
Is het de bedoeling dat de plaat vlak blijft? Heb je dan voldoende ruimte om met de voeten te wapperen? Hoe ga je de plaat bevestigen? tientallen lipjes aan je buizenframe lassen? Of slimme moderne kit?
Kan je die di-bond plaat ook buigen? Ik heb wel sandwich panelen gebogen door aan de achterkant in te zagen/frezen en te zetten. Naad volgieten met epoxyhars en je kunt prachtige dingen maken. Door een aantal zaagsnedes naast elkaar te maken kan je een mooie grote radius maken.
Zo werden de de kasten en toiletten in vliegtuigen van ronde hoeken voorzien.
Ja, die plaat blijft vlak. En de voeten hoeven er niet onder. Het voorste deel wordt de kofferbak. Bij het achterste staande buisje onder se zeshoek zit de voetenstwun.
 
Weer een paar uur aan het prutsen geweest. Ik ben eerst bezig geweest om de klep aan de voorkant te laten scharnieren. Maar dat neemt me teveel ruimte in voor het scharnier. Ik wil dat namelijk blind hebben. Dus heb ik de plannen omgegooid en eens door m'n voorraad kast geschungeld. Daar lagen nog een paar klapliftscharnieren. Gelukkig wel, want die dingen zijn best duur.
Dus nu scharniert ie aan de bovenkant. Ik ben er helemaal tevreden over. Oja, ik maak er ook nog een blind slot op.

filmpje

Houd even in de gaten dat de klep zelf nu nog van hardboard is en daadoor wat flappert. En ik moet er nog een veer bijzoeken, van één scharnier ontbrak de veer.
 
Laatst bewerkt:
Met een kantrubber. Ik heb een strip aan de binnenkant van de buis gelast. Daar druk ik dat kantrubber op.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan