Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeeeej!!!!!!!!!!!
Het is zojuist bevestigd, zaterdag de S3 bekijken en bij wederzijds akkoord direct overschrijven en mee naar huis!

Dit wordt een lange dag morgen.....
 
Ik heb even een foto van m'n kontje van de ST gemaakt. Wat mis ik hier nou eigenlijk (afgezien van knippers) meteen onder het zadel?
Zijn er ergens onderdelen fiches ofzo te vinden?

[~[url="http://i897.photobucket.com/albums/ac175/mogesabel/20161020_210715_zps8idanlob.jpg"]afbeelding~][/URL]
Op www.worldoftriumph.com kun je redelijk eenvoudig onderdelen vinden. Als je een onderdeel in je winkelmandje zet, dan kun je ook het Triumph onderdeelnummer zien, dat begint meestal met een T en dan 7 cijfers.
 
Op www.worldoftriumph.com kun je redelijk eenvoudig onderdelen vinden. Als je een onderdeel in je winkelmandje zet, dan kun je ook het Triumph onderdeelnummer zien, dat begint meestal met een T en dan 7 cijfers.

Oja, dank je. Gevonden idd!
Tis een klein plastic dingetje idd. Ergens zien te vinden maar denk ik...
 
Of een duoseatcover zoeken... maakt het nog mooierder

Die heb ik maar dat gat blijft. De seatcover stopt precies op de rand vh zadel.
Ik heb de cover er voorlopig even afgehaald. Beetje teveel geel. Ik vind nu de verhouding zwart/geel beter. En heb ook duo gereden trouwens O-) Maar hij zal er heus wel weer eens op gaan.
 
Iemand hier een idee?

Ik had het gisterenochtend en vanochtend. Vers uit de garage gehaald. Starten, en stationair niet op toeren willen komen en weer uitvallen.

3 keer geprobeert en bleef niet draaien. Toen starten en gelijk een stoot gas bij, en toen bleef hij wel draaien. Is dit iets waar ik mij zorgen om moet gaan maken? Daarna doet hij het namelijk gewoon prima en blijft ook netjes stationair draaien.

Lijkt mij in de electrische choke, of injectoren te zitten ofzo? Misschien vocht?
 
Iemand hier een idee?

Ik had het gisterenochtend en vanochtend. Vers uit de garage gehaald. Starten, en stationair niet op toeren willen komen en weer uitvallen.

3 keer geprobeert en bleef niet draaien. Toen starten en gelijk een stoot gas bij, en toen bleef hij wel draaien. Is dit iets waar ik mij zorgen om moet gaan maken? Daarna doet hij het namelijk gewoon prima en blijft ook netjes stationair draaien.

Lijkt mij in de electrische choke, of injectoren te zitten ofzo? Misschien vocht?

Hmm, vreemd voor een injectiemotor. Ik weet nog niet heel veel van triumph maar wel redelijk in het algemeen. Misschien een temp sensor? Al is het wel erg snel dat hij wel blijft lopen.
 
Hmm, vreemd voor een injectiemotor. Ik weet nog niet heel veel van triumph maar wel redelijk in het algemeen. Misschien een temp sensor? Al is het wel erg snel dat hij wel blijft lopen.

Ik kan het ook nog niet plaatsen. Lambdasonde zou ook nog kunnen. Dat hij een verkeerd mengsel geeft omdat er een verkeerde waarde uitgelezen wordt. Dat bij een keer flink gasgeven de sonde weer "schoon" is en weer een juiste waarde geeft?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan het ook nog niet plaatsen. Lambdasonde zou ook nog kunnen. Dat hij een verkeerd mengsel geeft omdat er een verkeerde waarde uitgelezen wordt. Dat bij een keer flink gasgeven de sonde weer "schoon" is en weer een juiste waarde geeft?

Tsja, ik weet het niet. Dan verwacht ik eerder een lampje of foutcode als de lambdasonde buiten zijn waardes zit. Ik weet overigens niet of de ST een motorstorings lampje heeft :X
Meteen na de koude start loopt hij natuurlijk wel heel erg rijk even. Dat zal snel naar beneden gesteld worden tot hij voldoende temperatuur heeft.
 
Iemand hier een idee?

Ik had het gisterenochtend en vanochtend. Vers uit de garage gehaald. Starten, en stationair niet op toeren willen komen en weer uitvallen.

3 keer geprobeert en bleef niet draaien. Toen starten en gelijk een stoot gas bij, en toen bleef hij wel draaien. Is dit iets waar ik mij zorgen om moet gaan maken? Daarna doet hij het namelijk gewoon prima en blijft ook netjes stationair draaien.

Lijkt mij in de electrische choke, of injectoren te zitten ofzo? Misschien vocht?

Kijken naar de stationair regeling, stappenmotor, en vacuumslangetjes.

Een elektrische choke heeft hij niet.
Geen reden tot zorgen maken.
Ik weet niet waar je vandaan komt, anders wil ik er wel even naar kijken voor je.
 
Kijken naar de stationair regeling, stappenmotor, en vacuumslangetjes.

Een elektrische choke heeft hij niet.
Geen reden tot zorgen maken.
Ik weet niet waar je vandaan komt, anders wil ik er wel even naar kijken voor je.

Bedankt voor de geruststelling! Kom uit Assendelft. Ligt boven Amsterdam. Weet niet uit welke omgeving jij komt? En ik ga eerst die stappen wel even volgen. Ben inmiddels ook maar opzoek naar een werkplaatshandboek. Is altijd handig om te hebben.
 
Ik kan het ook nog niet plaatsen. Lambdasonde zou ook nog kunnen. Dat hij een verkeerd mengsel geeft omdat er een verkeerde waarde uitgelezen wordt. Dat bij een keer flink gasgeven de sonde weer "schoon" is en weer een juiste waarde geeft?
Je kan wel even langs komen! Ik woon bij Hoorn. Dan kan ik met tuneecu even uitlezen of hij een storing geeft.
Odb2 kabel ligt klaar. De andere stappen heeft Sonador al aangegeven.
Heeft mij en mijn broer ook veel geholpen met een vervelende storing. :}
 
Laatst bewerkt:
full

Deze dus
 
Ik ben de trotse eigenaar van mijn droommotor *O* *O* *O* *O* *O*
Man man man wat rijdt dit apparaat strak. De teller geeft 120k aan maar dat vind je nergens terug.

Gisteren voor de grap de DB-killers uit de Arrows gehaald, mooie bult vlammen })

Dit is'm!

[afbeelding]
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan