Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen, ik heb de knoop doorgehakt en een Yamaha MT 10 besteld. :9~
Als alles goed gaat staat deze klaar voor mij als ik terug kom van uitzending. De Speed gaat naar mijn vader dus ik kan er zo vaak als ik wil nog lekker op knallen!

Hopelijk kan ik voor vertrek nog ff met lekker weer wat afscheids ritjes maken :] !
 
Laatst bewerkt:
Mannen, ik heb de knoop doorgehakt en een Yamaha MT 10 besteld. :9~
Als alles goed gaat staat deze klaar voor mij als ik terug kom van uitzending. De Speed gaat naar mijn vader dus ik kan er zo vaak als ik wil nog lekker op knallen!

Hopelijk kan ik voor vertrek nog ff met lekker weer wat afscheids ritjes maken :] !

Gefeliciteerd, ga je geen spijt van krijgen.
Welke kleur is het geworden?
 
Mannen, ik heb de knoop doorgehakt en een Yamaha MT 10 besteld. :9~
Als alles goed gaat staat deze klaar voor mij als ik terug kom van uitzending. De Speed gaat naar mijn vader dus ik kan er zo vaak als ik wil nog lekker op knallen!

Hopelijk kan ik voor vertrek nog ff met lekker weer wat afscheids ritjes maken :] !


Toch maar gedaan, gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd, ga je geen spijt van krijgen.
Welke kleur is het geworden?

Thanx! Besteld klinkt zo officieel maar het zit zo, een maat van me heeft een eigen motorzaak en die gaat zorgen dat er 1 voor me klaar staat. Vooralsnog een night fluo, vooral omdat mijn Speed 3 die kleur ook heeft en mijn pak er ook op afgestemd is. Toch ben ik ook erg gecharmeerd van de blauwe dus misschien ga ik me nog bedenken! :+

Ik wil er sowieso ook een quickshifter op, heb het ook op de Speed en wil niet meer zonder haha!
 
Thanx! Besteld klinkt zo officieel maar het zit zo, een maat van me heeft een eigen motorzaak en die gaat zorgen dat er 1 voor me klaar staat. Vooralsnog een night fluo, vooral omdat mijn Speed 3 die kleur ook heeft en mijn pak er ook op afgestemd is. Toch ben ik ook erg gecharmeerd van de blauwe dus misschien ga ik me nog bedenken! :+

Ik wil er sowieso ook een quickshifter op, heb het ook op de Speed en wil niet meer zonder haha!

Er is in ieder geval genoeg te vinden voor de MT.
Tja, en de kleur........
Ik heb er in ieder geval weer veel te veel geld aan uitgegeven..😁😁😁
 
Zo..vanmiddag nog even lekker een stukje gestuurd....wat rij dat toch lekker! de weg mooi droog....
Sinds de lekkage verholpen is bij mijn neutraal sensor merk ik nu wel dat het neutraal lampje niet meer aangaat als de triple in neutraal staat...dus daar moet ik wel naar gaan kijken....erg irritant
 
Zo..vanmiddag nog even lekker een stukje gestuurd....wat rij dat toch lekker! de weg mooi droog....
Sinds de lekkage verholpen is bij mijn neutraal sensor merk ik nu wel dat het neutraal lampje niet meer aangaat als de triple in neutraal staat...dus daar moet ik wel naar gaan kijken....erg irritant

:? je hoeft toch niet meer naar dat liggie te kijken. Gaat toch niet meer aan. Net zovaak boven op dat versnellingspookie trappen dat het niet meer gaat en dan een halfje omhoog O-) En je bent vrij :P

Daarom is een crossert ideaal. Daar zitten geen liggies op. Dan gaat het gewoon ineens kapot met een knal.
 
Mannen, ik heb de knoop doorgehakt en een Yamaha MT 10 besteld. :9~
Als alles goed gaat staat deze klaar voor mij als ik terug kom van uitzending. De Speed gaat naar mijn vader dus ik kan er zo vaak als ik wil nog lekker op knallen!

Hopelijk kan ik voor vertrek nog ff met lekker weer wat afscheids ritjes maken :] !

gefeliciteerd... een erg mooie fiets }) 8-) :9~
 
Mannen, ik heb de knoop doorgehakt en een Yamaha MT 10 besteld. :9~
Als alles goed gaat staat deze klaar voor mij als ik terug kom van uitzending. De Speed gaat naar mijn vader dus ik kan er zo vaak als ik wil nog lekker op knallen!

Hopelijk kan ik voor vertrek nog ff met lekker weer wat afscheids ritjes maken :] !
Gefeliciteerd! Welke kleur?
 
Laatst bewerkt:
:? je hoeft toch niet meer naar dat liggie te kijken. Gaat toch niet meer aan. Net zovaak boven op dat versnellingspookie trappen dat het niet meer gaat en dan een halfje omhoog O-) En je bent vrij :P

Daarom is een crossert ideaal. Daar zitten geen liggies op. Dan gaat het gewoon ineens kapot met een knal.

Joh...maar de motor valt ook uit als ik de standaard uit klap....of dat met de neutraal sensor te maken heeft...ik weet het niet...maar het is gebeurt nadat ik daarmee bezig ben geweest
 
Joh...maar de motor valt ook uit als ik de standaard uit klap....of dat met de neutraal sensor te maken heeft...ik weet het niet...maar het is gebeurd nadat ik daarmee bezig ben geweest
Terwijl je motor in de versnelling staat? Dan is het normaal dat ie dan uit gaat.
Maar als ie in z'n neutraal staat zou die moeten blijven draaien.

Dus als ie in z'n neutraal staat en hij gaat uit wanneer je de standaard uitklapt, dan denk ik dat je lampje het wel doet maar je neutraal-sensor niet.
 
Laatst bewerkt:
Nee...terwijl hij in neutraal staat...het lampje doet het niet terwijl hij in neutraal staat...soms wel, soms niet...sinds ik bezig ben gewee st. ..dus even kijken hoe en wat
 
Speed time!

20170215_141101_zps3jdlha39.jpg~original
 
Ik kwam er trouwens net achter dat de nieuwe Street Triple meer pk's heeft dan mijn Speed Triple :o
Gelukkig hebben we het koppel nog :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan