Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Zojuist bij grote vriend Action blauwe en roze koelvloeistof gehaald. Nu de vraag; welk moet ik hebben? :P

Volgens de verpakking:

Roze
Long Life G12+ koelvloeistof
Silicaat vrij koelvloeistof geschikt voor auto's met aluminium en lichtmetalen motoren

Blauwe
Koelvloeistof (staat verder niks bij)
Silicaat vrij koelvloeistof ook geschikt voor motoren met aluminium delen

Ik heb nu blauwe erin zitten (gaat er allemaal uit voordat ik de nieuwe erin doe)
 
Het seizoen gaat weer begonnen, vorig jaar niets gekocht en niet eens proefgereden 😒

Toch langzaam weer aan het kijken voor een Speed / Street triple.

Als iemand zijn Speed 1050 voor weinig weg doet hoor in het graag
 
Over een paar weekjes verjaar ik weer en om mijzelf te troosten mag ik dan een een tailtidy voor de triple kopen *O* En wat past daar nou beter bij dan Arrow highmount slip-ons...een Mivv GP carbon low mount demper natuurlijk :9~

Om het financieel allemaal ook leuk te houden wil ik mijn Arrow slipons verkopen alleen heb ik geen idee wat die dempers doen qua prijs :? Ze verkeren in zeer goede staat, zijn origineel Triumph en komen uiteraard inclusief de carbon beugeltjes :)

Iemand hier een idee van de waarde?

360.jpg


360.jpg
 
Zojuist bij grote vriend Action blauwe en roze koelvloeistof gehaald. Nu de vraag; welk moet ik hebben? :P

Volgens de verpakking:

Roze
Long Life G12+ koelvloeistof
Silicaat vrij koelvloeistof geschikt voor auto's met aluminium en lichtmetalen motoren

Blauwe
Koelvloeistof (staat verder niks bij)
Silicaat vrij koelvloeistof ook geschikt voor motoren met aluminium delen

Ik heb nu blauwe erin zitten (gaat er allemaal uit voordat ik de nieuwe erin doe)

Als blauw erin zit dan weer blauw
 
Over een paar weekjes verjaar ik weer en om mijzelf te troosten mag ik dan een een tailtidy voor de triple kopen *O* En wat past daar nou beter bij dan Arrow highmount slip-ons...een Mivv GP carbon low mount demper natuurlijk :9~

Om het financieel allemaal ook leuk te houden wil ik mijn Arrow slipons verkopen alleen heb ik geen idee wat die dempers doen qua prijs :? Ze verkeren in zeer goede staat, zijn origineel Triumph en komen uiteraard inclusief de carbon beugeltjes :)

Iemand hier een idee van de waarde?

[afbeelding]

[afbeelding]


Geen idee
 
Over een paar weekjes verjaar ik weer en om mijzelf te troosten mag ik dan een een tailtidy voor de triple kopen *O* En wat past daar nou beter bij dan Arrow highmount slip-ons...een Mivv GP carbon low mount demper natuurlijk :9~

Om het financieel allemaal ook leuk te houden wil ik mijn Arrow slipons verkopen alleen heb ik geen idee wat die dempers doen qua prijs :? Ze verkeren in zeer goede staat, zijn origineel Triumph en komen uiteraard inclusief de carbon beugeltjes :)

Iemand hier een idee van de waarde?

[afbeelding]

[afbeelding]


*O* *O* *O*

zou denk met €450.- beginnen voor de dempers
 
*O* *O* *O*

zou denk met €450.- beginnen voor de dempers
Oké thanks!
Ik zag zojuist dat Brabant Motors nog een setje nieuwe verkoopt voor €985... dan ga ik toch eerst iets hoger zitten qua prijs denk ik.

@Tripledude ik hoorde dat je zaken had gedaan met dat maatje van mij, tof man! En mooie bike!


Edit: Iemand nog opzoek naar een keurig en compleet setje Arrow highmount dempers inclusief DB killers, uiteraard origineel Triumph ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan