Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Vandaag iemand gaan rijden op circuit zolder ? Ben gaan kijken en heb wat fotos gemaakt. Misschien sta je er tussen. stuur maar een mailtje. ralf.geven@telenet.be
 
Laatst bewerkt:
Slik :/ ruim 500 euro.. hoor het vandaag of morgen wel wanneer deze klaar is.
Meteen led verlichting aanbrengen :t

Misschien dat W. Sleutel (Triumph liefhebber en heeft veel gebruikte onderdelen) je kan helpen.
Heeft al diverse mensen op dit forum geholpen.


Als die nog te repareren is: hartgers-index
Maar da's wel in Zutphen......hij moet wel erg goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een stukje gereden op een 1050. Ik vind mijn T509 lichter sturen en wendbaarder, en de vermogensafgifte is veel constanter dan de 1050. Het is natuurlijk wel een brute machine maar misschien is hij wel te bruut voor mij? Of te zenuwachtig?

Misschien is de Street Triple een goede opvolger als ik ooit iets anders wil. Maar voorlopig meer dan tevreden met mijn 'trage' Speed.
 
Doffe plekken krijg je er niet uit met gewoon wax of sealant, die moet je licht polijsten. (niets engs) ik gebruikte daar altijd Meguiar's Scratch X voor (tegenwoodig ander spul machinaal, maar laat ik daar niet over beginnen).

Meguiar's Scratch X is met de hand te verwerken en zit een afbrekende korrel in. Wel even een pad + goede microvezeldoek erbij kopen.

Overigens kan je niet eindeloos de plekken eruit polijsten, een keer houdt het op. Beste is om er iets van bescherming te plakken.
 
Vandaag een stukje gereden op een 1050. Ik vind mijn T509 lichter sturen en wendbaarder, en de vermogensafgifte is veel constanter dan de 1050. Het is natuurlijk wel een brute machine maar misschien is hij wel te bruut voor mij? Of te zenuwachtig?

Misschien is de Street Triple een goede opvolger als ik ooit iets anders wil. Maar voorlopig meer dan tevreden met mijn 'trage' Speed.
Welk bouwjaar Speed heb je mee gereden?

Een Street is nerveuzer dan een Speed.
 
Vraagje, weet iemand wat een goede plek is om (voor)remschijven te kopen? Via de dealer kan natuurlijk, maar wilde ook eens wat andere opties horen/zien of iemand ervaring heeft met een winkel. Ik ben niet heel technisch onderlegd dus weet ook niet welke schijf op de speed past. Ik heb er een uit 2011.

kom zelf bijvoorbeeld hier uit, maar zie dan vrij snel door de bomen het bos niet meer: MLM-parts: Motor Onderdelen en Accessoires
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, weet iemand wat een goede plek is om (voor)remschijven te kopen? Via de dealer kan natuurlijk, maar wilde ook eens wat andere opties horen/zien of iemand ervaring heeft met een winkel. Ik ben niet heel technisch onderlegd dus weet ook niet welke schijf op de speed past. Ik heb er een uit 2011.

kom zelf bijvoorbeeld hier uit, maar zie dan vrij snel door de bomen het bos niet meer: MLM-parts: Motor Onderdelen en Accessoires
Ik zou zelf voor Motomaster of Braking schijven gaan. Altijd goed! Braking nu op 3 motoren gehad en perfect😁 gekocht bij HGA sport in Winkel.
 
Laatst bewerkt:
Die van mij staat ook bij de dealer. Komt een setje K tech voorvering in, verhoogd ruitje (van de street triple ik zit nl precies in de wind) en een zwart rizoma rempotje voor.
Ga er nu wel mee stoppen met dat Rizoma spul, koop me er arm aan. ;)
 
Vraagje, weet iemand wat een goede plek is om (voor)remschijven te kopen? Via de dealer kan natuurlijk, maar wilde ook eens wat andere opties horen/zien of iemand ervaring heeft met een winkel. Ik ben niet heel technisch onderlegd dus weet ook niet welke schijf op de speed past. Ik heb er een uit 2011.

kom zelf bijvoorbeeld hier uit, maar zie dan vrij snel door de bomen het bos niet meer: MLM-parts: Motor Onderdelen en Accessoires
ik heb zelf brembo hpk schijven gehad en dat was echt super :Y 8-) en ook super duur :+
 
Die van mij staat ook bij de dealer. Komt een setje K tech voorvering in, verhoogd ruitje (van de street triple ik zit nl precies in de wind) en een zwart rizoma rempotje voor.
Ga er nu wel mee stoppen met dat Rizoma spul, koop me er arm aan. ;)
:^

heb net 4 knippers gekocht :P

heb nu ook 3 oude over
 
Ik zou zelf voor Motomaster of Braking schijven gaan. Altijd goed! Braking nu op 3 motoren gehad en perfect😁 gekocht bij HGA sport in Winkel.


Ja ik ook. Das goed spul

Dacht ik ook van spiegler LSL....



na een echte noodstop! De andere schijf zat nog aan elkaar maar was op de zelfde plaatsen ingebroken. Dan beweren dat de standaard nissins shit remmen zijn :P

Verdient misschien wat uitleg. Ik reed naar huis en was blij. Dus het ging idioot hard. Kom ik een auto tegen die waarvan de bestuurder wapper gebaren maakt. Ik laat de snelheid zakken tot 2x toegestaan. Neem de helling van een heuvel in 5e versnelling, wheeliend over de top en daar lag een auto op zijn dak dwars op de weg onderaan de heuvel (takke toeristen). Dat was dus VOL in de ankers, voor en achter. Gelukkig deed een toeschouwer een stap opzei zodat ik er tussen door kon. Anders had ik mijzelf tegen die auto geplakt. Dus voorwiel in de lucht, rem erop en dan blokkerend op de grond komen. DAt daar niet mee gerekend is....
Weg 500 euroos. Nu weer standaard, is wel een stuk minder remvermogen.

B|
 
Ja ik ook. Das goed spul

Dacht ik ook van spiegler LSL....

[~[url="http://i940.photobucket.com/albums/ad243/foreignmichel/2015-11-03%2016.57.47_zpsbbdzlc6n.jpg"]afbeelding~][/URL]

na een echte noodstop! De andere schijf zat nog aan elkaar maar was op de zelfde plaatsen ingebroken. Dan beweren dat de standaard nissins shit remmen zijn :P

Verdient misschien wat uitleg. Ik reed naar huis en was blij. Dus het ging idioot hard. Kom ik een auto tegen die waarvan de bestuurder wapper gebaren maakt. Ik laat de snelheid zakken tot 2x toegestaan. Neem de helling van een heuvel in 5e versnelling, wheeliend over de top en daar lag een auto op zijn dak dwars op de weg onderaan de heuvel (takke toeristen). Dat was dus VOL in de ankers, voor en achter. Gelukkig deed een toeschouwer een stap opzei zodat ik er tussen door kon. Anders had ik mijzelf tegen die auto geplakt. Dus voorwiel in de lucht, rem erop en dan blokkerend op de grond komen. DAt daar niet mee gerekend is....
Weg 500 euroos. Nu weer standaard, is wel een stuk minder remvermogen.

B|
:o wat een verhaal
Spiegler lsl dus vermijden hahah
 
Ja ik ook. Das goed spul

Dacht ik ook van spiegler LSL....

[~[url="http://i940.photobucket.com/albums/ad243/foreignmichel/2015-11-03%2016.57.47_zpsbbdzlc6n.jpg"]afbeelding~][/URL]

na een echte noodstop! De andere schijf zat nog aan elkaar maar was op de zelfde plaatsen ingebroken. Dan beweren dat de standaard nissins shit remmen zijn :P

Verdient misschien wat uitleg. Ik reed naar huis en was blij. Dus het ging idioot hard. Kom ik een auto tegen die waarvan de bestuurder wapper gebaren maakt. Ik laat de snelheid zakken tot 2x toegestaan. Neem de helling van een heuvel in 5e versnelling, wheeliend over de top en daar lag een auto op zijn dak dwars op de weg onderaan de heuvel (takke toeristen). Dat was dus VOL in de ankers, voor en achter. Gelukkig deed een toeschouwer een stap opzei zodat ik er tussen door kon. Anders had ik mijzelf tegen die auto geplakt. Dus voorwiel in de lucht, rem erop en dan blokkerend op de grond komen. DAt daar niet mee gerekend is....
Weg 500 euroos. Nu weer standaard, is wel een stuk minder remvermogen.

B|
Ook dan zouden die remschijven m.i. niet mogen breken. Gewoon troep dus dat LSL :P
 
Radiateur was niet lek, ze hebben er druk op gehad maar kwam nergens niks tevoorschijn.
Waarschijnlijk dop wat los gezeten. *O*

En nieuwe lampjes erin, mooie bak licht. })
Alleen nog de stadlichtjes vervangen, gebeurt komende week. *D
 
Radiateur was niet lek, ze hebben er druk op gehad maar kwam nergens niks tevoorschijn.
Waarschijnlijk dop wat los gezeten. *O*

En nieuwe lampjes erin, mooie bak licht. })
Alleen nog de stadlichtjes vervangen, gebeurt komende week. *D

Ja dit is dus een waardeloos bericht zonder foto's he!
 
Vandaag nog iemand toevallig met blom motoren op het circuit geweest? Ik was even kijken met de kleine man. Stonden een paar mooie speedy's :Y

Ook de nieuwe RS .. Naast een speed... En ik ga toch mijn speed houden.. Ziet er toch veel beter uit :Y alleen wel jaloers op dat tft scherm van die RS :Y
 
Laatst bewerkt:
Die nieuwe street zag er op het plaatje echt goed uit, alleen in het echt viel het wel wat tegen -O- (en klein)
Zo'n tft scherm is inderdaad wel erg mooi, maar uiteindelijk zie je er toch niets van als je ernaast hangt :+
 
:t
Die nieuwe street zag er op het plaatje echt goed uit, alleen in het echt viel het wel wat tegen -O- (en klein)
Zo'n tft scherm is inderdaad wel erg mooi, maar uiteindelijk zie je er toch niets van als je ernaast hangt :+

Haha ja dat is ook zo! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan