Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
smaken verschillen gelukkig :t

Zie je liever een vrouw geheel naakt of in mooie lingerie?
Mijn triple heeft lingerie aan.... :+

Ligt aan mijn bui en hoeveel tijd ik nog heb (die avond)
Ik raak verstikt in te uitbundige lingerie :')


De standaard triumph flyscreen vind ik er echt bijhoren. Volgens mij doet deze ook niets tegen de wind, alleen voor de looks. Aftermarket is een ander verhaal en krijg ik meteen zo'n tourmotor gevoel. maar wederom smaken verschillen en gelukkig maar.
Beetje wind went wel.

Afgelopen zomer met mijn vorige ktm smc-r naar Duitsland gereden :X (140 over de snelweg om de andere bij te houden)
dan heb je pas last van de wind _O- van je nek met een crosshelm en van je liezen, omdat je met je knieen omhoog en naar voren zit, die worden lekker uitelkaar getrokken... Toen ik afstapte leek ik net foxy foxtrot met zijn elastieken benen _O- (en de beentjes zijn goed getraind in de sportschool, maar deze spieren had ik nog nooit gevonden).


Crosshelm is niet zo handig nee. Das een goede nekspier oefening, maar alles voor de looks toch :P
Maar van dat de benen uit elkaar getrokken worden kan ik mij niet goed wat bij voorstellen :? Wel op plentie andere manieren :z

Sua is ook goed getrained, kijkt minstends iedere avond sports voor een uur. Hij heeft een freaking fysical job. Wat uithoudings vermogen maakt het wel makkelijker. Dacht dat het zadel voor meer problemen zou zorgen. Die zijn nogal hard en smal. Ook op mijn crossert, maar ik zit alleen maar in de bochten en niet uren op de snelweg.

Hoe is die superduke ten opzichte van de Speed? Erg mooie fiets ook vind ik :Y

Vind ik ook ee heel mooie brommert. Bijna een gekocht in 2007. Maar was te duur |( Blij met mijn speedy. Ik heb iets "rust gevends" nodig. Ik raak nogal als snel hyper met bij behorend rijgedrag. Voor de adrenaline kick ga ik zondags los op de MX baan. Werkt goed voor mij.


:W
 
Crosshelm is niet zo handig nee. Das een goede nekspier oefening, maar alles voor de looks toch :P

Maar van dat de benen uit elkaar getrokken worden kan ik mij niet goed wat bij voorstellen :? Wel op plentie andere manieren :z

Sua is ook goed getrained, kijkt minstends iedere avond sports voor een uur. Hij heeft een freaking fysical job. Wat uithoudings vermogen maakt het wel makkelijker. Dacht dat het zadel voor meer problemen zou zorgen. Die zijn nogal hard en smal. Ook op mijn crossert, maar ik zit alleen maar in de bochten en niet uren op de snelweg.

Reet was wel wat beurs, maar niet het zeuren waard O-)
Ik dacht ook wel dat het zou meevallen met de benen, normale ritjes nergens last van, maar met die snelheden lijkt het net alsof je met een barkruk op de snelweg zit -O-
 
Herkenbaar. Die MX baan haalt de scherpe kantjes er wel af :] . Aanstaande vrijdag weer crosstraining van Carlo Hulsen *D

:} En niet alleen dat. Het helpt mij ook geweldig op de weg. Je leert de motor beter aan te voelen en je sense of stabiliteit gaat ook enorm vooruit. Ik heb speedy al verschillende keren door cross moves van het asfalt gehouden. De andere dachten dat ik het expres deed, gelukkig zagen ze het spoor in mijn unterhose niet. Die was toch tot navel hoogte opgezogen :X

Sua wil ook meer aan cross traning gaan doen. Lijkt wat op yoga (idioot) voor mij maar het helpt. Ben stikum jaloers op je.


Reet was wel wat beurs, maar niet het zeuren waard O-)
Ik dacht ook wel dat het zou meevallen met de benen, normale ritjes nergens last van, maar met die snelheden lijkt het net alsof je met een barkruk op de snelweg zit -O-


Tja ik hoef niet alles te weten :P Maar zo lang op zo'n zadel kunnen zitten :t :t
Oei, speeding on a barkruk, dat gevoel heb ik ook wel eens maar dat is bier induced :X

Ik heb nooit lang achtereen monotoom hard gereden op een SM. Kan dus niet oordelen, wel niet begrijpen. Maar dit wordt een offtopic discussie. Niet minder interssant vind ik ;)


Daarom wil ik ook een circuitmotor ;)


Sua is daar bang voor |( Gaat mij te snel. Nog nooit gedaan maar het idee staat mij niet zo aan. Zal niet anders zijn als met 40 - 50 kmh tegen een berg grond aan te knallen en hopen (confidence, weten) dat je verderop weer op het juiste moment weer touch down maakt.


:W
 
We hebben ons schuurtje uitgemest.
Nog een aantal dingen in de verkoop voor de Speed triple 1050.
1. Grabrail model 2005-2007
2. GSG mototechnik valdoppen voor op het motorblok model 2008-2010 gebruikt.
3. Rizoma bar end spiegel. Lichte steenslag op de rug van de spiegel. Spiegel zelf is onbeschadigd. Verder nog prima in orde.

Doe een aannemelijk bod.

 
Laatst bewerkt:
Zwarte zijn de mooiste :]


Ook nog maar even een mooi plaatje geschoten net ... @JJ , mag deze in de O.P? :Y ;)
full
 
Voor diegenen die laadproblemen hebben, ik heb wat lopen klooien.

Grootste probleem was dat hij stationair niet bij laadde, de accuspanning zakte gewoon langzaam weg. Dit heb ik eerst proberen te verhelpen door een directe lijn te leggen van spanningsregelaar naar accu. Volgens zeggen zou dit een hele volt moeten schelen, maar dit had helaas niet het gewenste effect.

Nu heb ik een nieuwe SH775 regelaar op eBay gekocht voor eurootje of 100, en een adapterkabel (origineel Triumph) om deze plug en play te kunnen aansluiten (art. nr. T2500676, 12 euro).

Nu doet hij mooi 12,5 volt stationair en meteen naar 14,5 bij 2000 rpm. Voordeel van deze regelaar is dat hij van een type is dat de dynamo ontziet, deze zou koeler moeten blijven en dus langer moet leven.

FYI
 
Had ik destijds maar een R moeten kopen ;)

Vind het wel goed zo, alhoewel ik die ohlins vork van de speed 94 R (zwart) wel erg mooi vind :Y
 
Is er iemand van hier die een beetje in het midden des lands woont en voor mij de standaard mapping op m'n speed 955i (2001) kan laden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan