Moturist aan k 100

fransbmw

MF'er
18 aug 2013
98
35
Hengelo (ov)
full

Linker span naar rechter k100.
Wordt een winterprojectje.
Hou jullie op de hoogte.

Groetn Frans
 
Wat is er mis met de bak die nu aan de K zit? Ziet er toch ook best netjes uit! :)
 
Vind die tpsl veel mooier, dus ik zie de logica ook even niet
 
Heren, de tpl heeft zijn werk gedaan mijn kids willen niet meer in de bak alleen nog achterop.
Dus wil Ik nu een smalle bak,minder windvang en sportiver kunnen rijden.
Bij rechter bochten de bak weer omhoog als het kan,is met de tpl niet mogelijk loeizwaar .
Het einigste wat er gebeurt is dat het achterwiel uitbreekt.
Dus eigelijk wil ik weer meer lol aan het zijspanrijden.
En een moturist is toch veel mooierder .Toch!!!

groet Frans
 
Ga we allemaal dit winter bekijkken,eerst nog ff wat rijden.
Het weer is nog goed,geen pekel dus.
An trappen dat ding.
 
Hoe lomp is ie dan? Foto van de voorkant? Komt ie te koop? Motdatkoste? *D
 
1.5 pers behoorlijk lomp, helaas nog geen foto van de voorkant.
Hem hem omgeruild bij ezs. met dichte knip,weet niet wat Dave er voor wil hebben.
 
Jij bent besmet.


zou het?

denk dat het nog wel mee valt. Misschien wel een beetje beinvloed doordat ik probeer om door de standaard lijnen van een tpsl heen te kijken om er wat mooiers van te maken en dat kan met een moturist vast ook wel
 
zou het?

denk dat het nog wel mee valt. Misschien wel een beetje beinvloed doordat ik probeer om door de standaard lijnen van een tpsl heen te kijken om er wat mooiers van te maken en dat kan met een moturist vast ook wel
Het was niet helemaal serieus. Ik ben net zo besmet als het om een Moturist gaat. Maar ik hou al niet van tweepersoons bakken en het hoekige van de TPSL.

Ja Kwastert, zo op deze foto's zie je goed hoe hoog een Moturist eigenlijk staat. Gelukkig is de hoogte heel makkelijk te verstellen. Mijne gaat zeker naar beneden. Misschien niet direct, maar zeker als mijn motor ook op 15" staat.
 
Als die niet zo goedkoop was geweest en ik mijn ogen niet half dicht geknepen had en er geen twee kids naast elkaar hadden gepast en ik niet zo naïef was geweest dat ik er dan dit jaar mooi mee had kunnen zijspan rijden, dan had ik m ook echt niet gekocht hoor...
 
Heren hij zit er aan.
Maar nu het volgende probleem,bij het ontluchten van de zijspanremklauw blijkt deze te lekken. De rubberring afdichting tussen zuiger en cilinder is beschadigt. Het gaat om een remklauw van brembo,er staat 15c8 op gestanst. Heb al verschillende adressen gebelt maar niemand heeft hier een rev. setje voor.
Wie kan mij verder helpen??!!
 
Mijn frame staat nog los. Ik kan wel even een ploatie maken van de klauw. Volgens mij is het gewoon een Brembo 08 klauwtje.
image_10952_1.jpg
 
Precies, Laverda, BMW, Guzzi, Ducati. Bromfietsjes hebben een 05 klauwtje, dat zit op EML
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan