MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ts3mW0T.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ Ritjard: Druk, maar ik heb nergens onbetrouwbaar gehoord, dus gewoon ff gaan kijken :Y
 
Laatst bewerkt:
Vers gepoetst ook nog :Y

Wat is de reden / t verhaal?
 
Is een terugkerend stuk over mensen die hun eerste motor nog hebben en/ of nooit meer weg doen

Vers gepoetst valt nog mee, goede studio verlichting doet een hoop 8-)
 
Heeft iemand ervaring met rouwvoet motoren in Hilversum? Zijn de motoren die hij verkoopt betrouwbaar of zitten er "barrels" tussen?
Ik las hier eerder al dat die last had van zijn eigen succes?

Zaak loopt erg goed. Zo druk dat ze op zoek zijn naar een extra monteur. Vandaar de last van het eigen succes.

Ben er tot dusver elke keer prima geholpen. Motoren die er staan zien er ook in het echt goed uit :)
 
Is een terugkerend stuk over mensen die hun eerste motor nog hebben en/ of nooit meer weg doen

Vers gepoetst valt nog mee, goede studio verlichting doet een hoop 8-)
Vooral het perfectionisme van Target Press.. Een van de betere in de branche :Y


90's Endurance Cup: Vroeger was toch alles beter!

Als ik 't geld had... Mijn keuze zou de TL1000R/S zijn, waarom? Omdat ik dan eindelijk een goede reden heb om dat apparaat erbij te kopen :+
 
Endurance lijkt me persoonlijk de leukste manier van racen :Y

Helaas geen tijd voor vrees ik...
 
@ Ritjard: Druk, maar ik heb nergens onbetrouwbaar gehoord, dus gewoon ff gaan kijken :Y
Eens!
Mijn motor komt er vandaan, prima hoor. Hij verkoopt zeker geen barrels...
Het enige 'minpuntje' is zijn planning soms.


Maar de Street staat nu kaler dan kaal aan de straat, het veertje is besteld, dan moet ie (na nog een grote beurt) weer in elkaar en mag ik gaan aftikken :X
 
De KTM terug brengen? Heel verstandig. :t

De brommers staan knus in de berging opgesloten.

Er zijn verhuis plannen, dus wie weet binnenkort meer ruimte voor de brommers. Mocht iemand nog een appartement in Huizen zoeken dan heb ik heb ik wel wat te koop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan