MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe kletterpet, nu de opvolger van m'n vorige: X802RR. Zo lelijk dat 'ie mooi is, en nog een limited edition ook.. O-)

14373979_1780317412244555_2465693836475629568_n.jpg


Ik val weer op _O- :+
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad..... zo lelijk dat hij er weer mooi van wordt!
Top dingetje... erg leuk.

(zo'n ding moet je dus niet dragen als je rijdt als een natte krant).


Afgelopen dagen hebben we hier regelmatig op de schaatsen gestaan.
Erg lekker om weer te doen. Kleine man maakt ook rap vorderingen.
Vandaag schaatswedstrijden van school. Ik kan me dat van vroeger nog goed herinneren.
 
Ter info toch iets motor-gerelateerd:

DE EINDTIJD VAN DE MOTORBEURS OP DONDERDAG 23 FEBRUARI IS GEWIJZIGD NAAR 21.00 UUR.

Alle andere tijden zijn niet gewijzigd.

(Ik werd er vanmiddag over gebeld).
 
Laatst bewerkt:
Dat gouden bolletje is inderdaad fantastisch over de top, een beetje Gerard Joling, maar dan anders. :+

Ik denk dat wij op de donderdag naar de beurs zullen gaan, dan is het meestal niet al te druk. Ik moet nog iets met een helm en op de beurs kan ik mooi een vergelijkend warenonderzoek houden.
 
Luitje, die foto van mij mag uit de (volgende) OP - Per vanmorgen Koos Motorloos - de Soes is de deur uit. Al een tijdje/momenteel/voorlopig geen tijd en andere prioriteiten, dus stond alleen maar in de schuur. Tot er tzt wat anders komt, blijf ik dit topic wel volgen.
 
Luitje, die foto van mij mag uit de (volgende) OP - Per vanmorgen Koos Motorloos - de Soes is de deur uit. Al een tijdje/momenteel/voorlopig geen tijd en andere prioriteiten, dus stond alleen maar in de schuur. Tot er tzt wat anders komt, blijf ik dit topic wel volgen.
Mies.......... Je hebt je motor ingeruild voor een vriendin met de achternaam die klinkt als die van een drugsbaron. Kon je het niet bij telefoonsex houden of zo, dan had je nog een motor gehad! :?
 
Ook wel lekker als er een pekelwagen langsrijdt :X





Luitje, die foto van mij mag uit de (volgende) OP - Per vanmorgen Koos Motorloos - de Soes is de deur uit. Al een tijdje/momenteel/voorlopig geen tijd en andere prioriteiten, dus stond alleen maar in de schuur. Tot er tzt wat anders komt, blijf ik dit topic wel volgen.
:t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan