MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe kletterpet, nu de opvolger van m'n vorige: X802RR. Zo lelijk dat 'ie mooi is, en nog een limited edition ook.. O-)

[afbeelding]

Ik val weer op _O- :+
:o je valt wel lekker op als het zonnetje erop schijnt

Mag 'm thuis niet in het zich leggen van m'n vriendin. Heerlijk. Zo ordinair, zo lelijk :').
_O-

Mn Street staat nog steeds bloody naked op straat trouwens...

[afbeelding]
:o gaat ie nog wel in elkaar of blijft ie zo?

een en ander aan verlof goed gekeurd dus dit jaar 3 motor vakantie's nu staan :]
 
Van harte :Y




Nieuw generatie die ook eerst op supersports begint *D



Koffie :Z
 
Mies.......... Je hebt je motor ingeruild voor een vriendin met de achternaam die klinkt als die van een drugsbaron. Kon je het niet bij telefoonsex houden of zo, dan had je nog een motor gehad! :?
Als je er niet op rijd (motor :+ - stond al 2 jaar in de schuur), dan is elke maand waardedaling + verzekering + wegenbelasting een soort van geld weggooien. Eerst maar wat andere zaken, koop daarna wel weer wat anders (en geen sport)
 
Laatst bewerkt:
Wow....

Kan haast niet waar zijn...

full
 
Oh lekker hoor... veel plezier Kato!
En Girl wat balen dat je niet lekker mee kunt gaan.

Atlas moet ook naar school ... ;)
De voorjaarsvakantie kreeg ik met geen mogelijkheid voor elkaar (daar zijn de nodige woorden wel over gewisseld met mijn leidinggevende).
Ik heb het nu wel zo voor elkaar dat ik twee dagen vrij genomen heb en samen met Atlas volgende week naar Innsbruck vlieg. Dan kunnen we alsnog een aantal dagen samen skiën.
Ed is niet helemaal alleen. Onze Duitse vrienden zijn ook in het appartement alleen zijn die overdag zelf weg met een cursus toerskiën.
 
Hoog :Y

Met wat geluk over 3 weken ook skiën :Y




Eerst veeeeeeeeeeeeel koffie :Z
 
Panorama skilift over de bergtoppen.

Was weer een lekker weekje en nu weer opweg naar huis. Nog 430 km te gaan
 
Laatst bewerkt:
Die bouwboeren zijn altijd al om 4 uur wakker. Trouwens, voor jou maakt het niet uit wanneer je op pad moet, je bent toch wakker. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan