MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie plaatjes weer UT!
Hier nog maar weinig motor nieuws...wachten op droog/zonnig/warm weer. Maar voorlopig is het herfst.
 
was net op de beurs hoop mooie dingen gezien,ik ging eigenlijk voor nieuwe helm en handschoenen maar voor koopjes hoef je niet te gaan.
 
Waait aardig vandaag. Gelukkig eerder klaar met werken dus was voor de erge wind thuis. Vreemde was wel dat ik minder last had van de wind tussen de weilanden en op de dijk dan hier in Hilversum.

Motorbeurs: niet zo'n behoefte aan in een mensenmassa lopen. Niet mijn ding :) Verder ook niets nodig op het moment.
 
Laatst bewerkt:
mijn 1e bezoek aan 'een' Motorbeurs: begin van de middag even geweest. goedmoedig geheel, wel veel volk, maar ik vond het er niet echt retedruk. in de hut van Restyle een knappe (ook van achter opvallende) jas en handschoenen gescoord.
@storm: 2 tuinen verderop een tak afgebroken van de spar. ik zit met mijn tuin en schuur aardig in de luwte van het huis+werkplaats op de hoek. morgenochtend even een rondgang over het landgoed maken. op FB foto's gezien van 'n collega die een omgewaaide boom tegen kwam op de Nw. Bussummerweg in Huizen. door een strakke actie van de passagiers kon ze vrij snel weer verder.
 
was net op de beurs hoop mooie dingen gezien,ik ging eigenlijk voor nieuwe helm en handschoenen maar voor koopjes hoef je niet te gaan.

Koopjes - koopzondag.... op donderdag betaal je nog de hoofdprijs. Zondag willen ze er wel vanaf.. scheelt mee terug nemen.

@Beursgangers morgen... wie weet tot ziens. :t
 
De pekel is met dit ellendige weer wel weg gespoeld. Fijne beurs allemaal vandaag!
 
Laatst bewerkt:
Tot morgen!

Zal de pekel al weg zijn??? :X

:N ...

In_deze_loods_het_eerste_strooizout_van_Nederland_(foto_Marcel_van_Dorst_-_SQ_Vision).jpg


... er ligt nog genoeg. :P

Tot straks misschien.
 
Herkenbaar.. Laatst was de adapter van mijn oplader er plots mee opgehouden. Weigerde dienst, terwijl de USB kabel en telefoon nog prima waren. Hopelijk valt 't mee!


Het valt mee... telefoon is gerepareerd en ik kan hem ophalen.
Valt onder garantie. Fijn! Ik was al enigszins gepikeerd dat het ding stuk was terwijl hij pas 2 maanden oud is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan