MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij zag ik tox tussen een kudde bmw's patsen in breukelen met ze nieuwe pak aan met een look '"van kijk mij zitten ".
 
volgens mij zag ik tox tussen een kudde bmw's patsen in breukelen met ze nieuwe pak aan met een look '"van kijk mij zitten ".
Guilty as charched....... :$

Wij hadden een kennismakingsrit voor een club waarmee wij eind juni naar de Eifel gaan. Zelfs met mijn nieuwe pakkie was het niet warm in de regen. Na de lunch zijn wij dan ook afgehaakt en de honden gaan ontzetten.

Had ik al gezegd dat mijn Afica Queen zo'n lekker brommertje is? *O*
 
toch knap jou te herkennen jullie kwamen net de brug voor het pleintje oprijden.
reed trouwens voor een vermogen aan motors in die groep.
 
Inderdaad, ik ben in het nieuw met voor jou een vreemde brommer en Anita rijdt met een nieuwe jas. :}

Voor wat betreft de dure motoren, ik heb geen namen of adressen voor je, dus je moet zelf effe kijken waar je ze moet weghalen. _O-
 
veel plezier met je nieuwe bike Tox :] :t

staatskas is ook weer gespekt... drie bekeuringen in de post, alledrie in de 50kmh zone op de Gooilandseweg waar zgn. gewerkt wordt, behalve dat het zaterdag ochtend vroeg was en geen wegwerker in de verre omtrek te zien was :')

Tracer mag alsnog terug voor terugroepactie, brief lag vandaag op de mat.
 
Zuur geld, maar gelukkig flitsen ze voor onze veiligheid :X
 
gravenlandsweg 35 te hard 450 euro en 2x op de dijk 5km te hard in 1 maand..........
 
Laatst bewerkt:
tering teun, das een dure... Bonnetjes zijn altijd zonde geld. Ik heb al jaren niks meer gekregen (ff afkloppen)
 
ik rij alleen per ongeluk nog te hard was inderdaad die automaat maar dacht dat je 80 mocht daar duur foutje.en reed al bijna een jaar boete vrij..
 
Veel veilige kilometers Detox met de stoere bike.

Had zelf vorig jaar een bekeuring te pakken op de heenweg naar de 7e BMW GS Allroad Rit. Lekker op A1, viel gelukkig mee maar zonde geld.... Had het liever weer anders uitgegeven.
 
Laatst bewerkt:
Had zelf vorig jaar een bekeuring te pakken op de heenweg naar de 7e BMW GS Allroad Rit. Lekker op A1, viel gelukkig mee maar zonde geld.... Had het liever weer anders uitgegeven.
Nou ga je me toch niet vertellen dat het mijn schuld is hè! :+
 
Laatst bewerkt:
gravenlandsweg 35 te hard 450 euro en 2x op de dijk 5km te hard in 1 maand..........

Echt jammer van de centen... duur grapje.



Net 3 binnenlandse vliegtickets gekocht voor de zomervakantie.
Voor 62 euro vlieg je met drie man in 1:15 uur van het Noorden van het land terug naar Kuala Lumpur. Dat kost ook echt geen ruk meer (inclusief 20kg bagage de man).
 
Toevallig, ik was om me heen aan het kijken daar of ik bekenden zag omdat ik dat voorgevoel had.
Heb je alleen niet gezien, was je op je scooter?
ik zat in de auto naar al die nieuwe bmws te kijken en op het moment dat ik dat brugje opga komt tox de brug over ik dacht gelijk aan tox en keek in ze helm en zag aan ze ogen en houding dat hij het was. en voor de rest zag ik een paar dikke billen langsrijden maar heb jou niet gezien ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan