MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo daar,

Sinds een paar weken wonend in het Gooi en sinds vandaag heeft mijn blade zich bij mij gevoegd.
Waar kun je hier mooi rijden (nee had geen zin om het hele topic door te spitten)? Welke routes zijn leuk voor een klein tochtje om de streek te leren kennen.

Thanks!
 
Echt jammer van de centen... duur grapje.



Net 3 binnenlandse vliegtickets gekocht voor de zomervakantie.
Voor 62 euro vlieg je met drie man in 1:15 uur van het Noorden van het land terug naar Kuala Lumpur. Dat kost ook echt geen ruk meer (inclusief 20kg bagage de man).

Dat is goed te overzien ja. :t

Maar de vlucht die kant uit...probeer dit jaar wel met de auto naar Denemarken e.o. te rijden, is me al duur zat. :P

Vanmorgen onderweg naar Emmen, zou voor het eerst sinds lange tijd weer even het circuit op. Voor vertrek zou het nog droog blijven...Na de eerste paar buien onderweg toch nog maar eens op Buienradar gekeken...elke keer precies op de tijden dat ik zou moeten rijden een bui. Maar weer rechtsomkeert. -O-

En omdat de zondag nu toch al was verpest, dan maar even het vrouwtje uitgelaten in batavia stad. :')
 
Welkom Fabienne,

Rondje rond de plassen en langs de vecht is altijd goed en makkelijkste manier om de omgeving te verkennen.

Ik hoop eerdaags meer tijd te hebben om eens in de avond ee rondje te doen.
 
Hallo daar,

Sinds een paar weken wonend in het Gooi en sinds vandaag heeft mijn blade zich bij mij gevoegd.
Waar kun je hier mooi rijden (nee had geen zin om het hele topic door te spitten)? Welke routes zijn leuk voor een klein tochtje om de streek te leren kennen.

Thanks!
Welkom hier :Y




Avondrondje: Wordt het zeker tijd voor maar eerst moet meneer Celcius aan de slag :/
 
Vandaag was het lichte dooi in combinatie met windkracht 5. Nou krijg ik het warm van mijn nieuwe brommert, maar niet zo warm. :N
 
Welkom nieuwes! :W

Boetes, in NL slaan ze een beetje door. Gisteren stond er een flitser op de A27 bij hmpaaltje 114. Daar mag je even 120 ipv 130 km/h. Wat voor zin heeft het dan om daar te controleren? Schiet mij maar lek... :X

Ritje: al weer een tijdje geleden, wel heel veel zin in! :Y

De voorbereidingen voor een paar dagen ritjes rijden in de Franse Alpen komen goed op gang. De verwachting is helaas wel dat niet alle passen open zijn in de tweede helft van mei.
Dit wordt onze uitvalsbasis. :] :9
 
De kans dat er nog eea dicht is lijkt me idd redelijk groot ja. Duimen dan maar ;)
 
Geeft niet, onze gastheer is zéér bekend in die omgeving en gaf al allerlei alternatieven aan. Komt goed voor die 3 dagen rondrijden daar. *D
 
De voorbereidingen voor een paar dagen ritjes rijden in de Franse Alpen komen goed op gang. De verwachting is helaas wel dat niet alle passen open zijn in de tweede helft van mei.
Dit wordt onze uitvalsbasis. :] :9


Mooi centraal gelegen uitvalsbasis.... daarmee kan je genoeg kanten op.
Ik moet nog beginnen met een route maken. Ik denk dat ik maar eens een nieuwe kaart van de Frans/Zwitserse/Italiaanse alpen ga kopen. De vorige is TE vol gekliederd.

Ben al wel bezig met een route Vogezen, Schwarzwald...
Heeft iemand nog toevallig een briljant exemplaar zuidelijk Schwarzwald liggen?
Of een paar dingen die ik absoluut niet moet missen?
Ik heb er nu opstaan, Schauinsland, Hexenlochmuhle, Triberg, Feldberg.
De voorkeur gaat uit naar weggetjes waarop je niet direct je rijbewijs kwijt bent.
 
Dat is goed te overzien ja. :t

Maar de vlucht die kant uit...probeer dit jaar wel met de auto naar Denemarken e.o. te rijden, is me al duur zat. :P

Denemarken is ook leuk... kan je je ook prima vermaken.
En die vlucht naar Maleisie? Als je heel goed oplet kan je er voordelig komen.
Volgend jaar ga ik het nog anders doen... dit jaar heb ik een vlucht Bali gezien voor
€483, achteraf gezien had ik die direct moeten pakken. Nu zijn die vluchten €300 duurder.
Kortom... als je er bovenop zit, komen er juweeltjes voorbij.

Mijn collega gaat nu acht dagen naar de Azoren. Alles bij elkaar inclusief vlucht en hotel met ontbijt 450 euro in totaal, voor 2 personen.
 
AVond :W

Boetes, -O-

Nieuwe, Welkom :W

Motorvakanties in het voorruitzicht, Veel :] plezier
 
Beste allemaal,

Ook ik zal me eens voorstellen: Mijn naam is Bastiaan en woon in het prachtige dorp Hilversum. Sinds ruim anderhalf jaar rij ik rond in en om 't Gooi(en verder..). Ik rij rond op een Suzuki Bandit 1200 Naked.
 
dit jaar heb ik een vlucht Bali gezien voor
€483, achteraf gezien had ik die direct moeten pakken. Nu zijn die vluchten €300 duurder.

da's wel heel goedkoop :o vorig jaar voor iets meer dan 600 pp retour naar Singapore met KLM, dat vond ik toen al een goeie deal. Binnenlandse vluchten daar zijn idd spotgoedkoop, paar keer Firefly en AirAsia gevlogen voor een appel en een ei _O-
 
Beste allemaal,

Ook ik zal me eens voorstellen: Mijn naam is Bastiaan en woon in het prachtige dorp Hilversum. Sinds ruim anderhalf jaar rij ik rond in en om 't Gooi(en verder..). Ik rij rond op een Suzuki Bandit 1200 Naked.
Hey Beatles78, welkom in het Gooi......topic. :W
 
Moggeh... Koffie?


Welkom Bastiaan.
Wisselvallig weer.. gisterenavond heeft Kato nog een rit gereden... het kwam met bakken uit de lucht.
Hij liever dan ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan