MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste allemaal,

Ook ik zal me eens voorstellen: Mijn naam is Bastiaan en woon in het prachtige dorp Hilversum. Sinds ruim anderhalf jaar rij ik rond in en om 't Gooi(en verder..). Ik rij rond op een Suzuki Bandit 1200 Naked.
Welkom :W

Welkom :Y


Aardig nieuwe Gooiers de laatste tijd.
:^

Iemand hier nog interesse in Garmin Zumo 660LM?
Afgelopen weekend een zumo 590 op motor geschroefd 8-)
 
Laatst bewerkt:
:W

Welkom nieuwes!
full


@AG, jij was toch al wel op de hoogte van cookies en dat je prijzen hoger zijn als je op zulke sites terug komt toch? Althans, ik heb me ooit laten vertellen dat het zo werkt. Grote kans dus dat als je je cookies verwijdert/cache van je browser leegt er andere prijzen staan.

@Ritje > ook wel weer zin in, mits het weer lekker is. Afgelopen zaterdag nog een groepsrit gereden met 6 graden en regen en ik was zo positivo geweest om geen regenvoering in mijn broek te doen :')
(lees: nooit aan gedacht, de voorspelling zei dat het droog zou blijven. Hoe ver konden ze er naast zitten)
 
Laatst bewerkt:
~
:W

Welkom nieuwes! [afbeelding]

@AG, jij was toch al wel op de hoogte van cookies en dat je prijzen hoger zijn als je op zulke sites terug komt toch? Althans, ik heb me ooit laten vertellen dat het zo werkt. Grote kans dus dat als je je cookies verwijdert/cache van je browser leegt er andere prijzen staan.
/quote]

Yep.. hou ik rekening mee, maar op een gegeven moment zijn de echte koopjes gewoon weg.
Je moet echt snel kunnen doorpakken. (en dat is soms moeilijk met afstemming qua vrije dagen, planningen etc).
 
Wilde nog ff wat buiten gaan rommelen, maar je sterft 't af buiten joh :')



Kachel aan, koffie :9
 
Waar???

Gisteren naar mijn werk in Amsterdam, handvatverwarming deed het niet en een trip op de noordpool was echt wel warmer (ok lichtjes overdreven)

Bedankt voor de welkommetjes. Zodra het boven de 15 graden is en zonnig, kruip ik weer op de motor om de omgeving te leren kennen. Eerder niet
 
Ze willen weer het beste kindje van de klas spelen. Dat Duitsland na het kerncentrale dingetje zijn oude bruinkool centrales weer heeft opgestart boeit niet. Dat Polen, Tschië, Roemenië etc. een halve eeuw achter lopen in schoon energie produceren is ook niet belangrijk.
Wij kunnen nog zoveel investeren in schone energie als we willen, als onze oosterburen aan een paar knoppen draaien is alles tevergeefs. Ik vraag me echt af welke lobby hier rijk van wordt, want dit is niet om het milieu te doen, het plan slaat nergens op als je naar het grotere plaatje kijkt.
 
En wederom wordt de VVD kiezer keihard in z'n hol genomen :') Zonder klodder :')



Er gaat geen hond minder door rijden :N
Alsof je voor de lol in de auto gaat zitten tegenwoordig -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan