MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
VVD-ers lijken aardig trouwe stemmers. En eerlijk gezegd... als je niet richting de PVV wil, is er ook weinig keuze :N
 
Tox vandaag gespot op z'n nieuwe fiets. En nieuwe helm, jas, broek, nieuw pakkie peuken en een nieuwe baan.
Zit voor de komende jaren weer geramd ;)
 
Tox vandaag gespot op z'n nieuwe fiets. En nieuwe helm, jas, broek, nieuw pakkie peuken en een nieuwe baan.
Zit voor de komende jaren weer geramd ;)
Zelfs een nieuwe aansteker. :$

Het wordt een pittig jaar. Komende maandag beginnen aan het kennis maken met 80 nieuwe collega's, nieuwe processen, leveranciers en producten. Mijn oude brein zal weten dat het gevangen zit in het lichaam van een 25-jarige. :/

Maar ik heb er zin in. *O*

Btw, nieuwe brommert en pakkie zijn fantastisch, de helm kan retour leverancier vanwege stromend water. Volgens mij heb ik geen helm met stromend water besteld, zeker geen water aan de binnenkant van het vizier.
 
Ook over een boot en een fatsoenlijk huis, maar mocht ik niet zeggen :X
 
full
 
Btw, nieuwe brommert en pakkie zijn fantastisch, de helm kan retour leverancier vanwege stromend water. Volgens mij heb ik geen helm met stromend water besteld, zeker geen water aan de binnenkant van het vizier.

Jammer van de helm... wat voor pak heb je gekocht, ben benieuwd.. Er is veel goed spul te krijgen maar de keuze is toch altijd heel persoonlijk.
 
Jammer van de helm... wat voor pak heb je gekocht, ben benieuwd.. Er is veel goed spul te krijgen maar de keuze is toch altijd heel persoonlijk.
Jarenlang plezier gehad van de Revit Sand 1, maar daar zaten wat onvolmaaktheden in, met name de pasvorm. Omdat het pak zich goed heeft gehouden weer een Sand gekocht, maar nu de 3.
De pasvorm is voor mij nu bijna perfect, een lengtemaat is nu daadwerkelijk een lengtemaat. De ventilatie is sterk verbeterd en de buitenstof is van een zwaardere kwaliteit gemaakt zodat klapperen tot het verleden behoord.

s-l225.jpg


Tot mijn verbazing las ik gisteren de nieuwe motoplus waar allroadpakken in worden getest, meest 3-laags. Hebben ze bij Motoplus de Revit Horizon getest, een 2-laags toerpak. :? Vreemde keuze, maar misschien was ten tijde van de test de Sand 3 nog niet uit.

Voor mij is en blijft de Sand in ieder geval een topper. Ik heb er nooit voorzichtig mee gedaan. Hij ging twee keer per jaar in de wasmachine, met protectie en al, ik heb op mijn knieen op de Sommellier mijn band liggen plakken in de keien en modder, met remmenreiniger kettingvet op broek en jas staan verwijderen, door brandende zon, stromende regen en alles er tussenin gereden. Na 7 jaar ziet hij er niet meer uit, maar toch is hij nog goed bruikbaar. Dikke kudos voor Revit. :t

15337414_1362369910442490_1590559997815271554_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het wordt een pittig jaar. Komende maandag beginnen aan het kennis maken met 80 nieuwe collega's, nieuwe processen, leveranciers en producten. Mijn oude brein zal weten dat het gevangen zit in het lichaam van een 25-jarige. :/

Anderzijds, nieuwe ronde, nieuwe kansen en vooral een nieuwe uitdaging. Success! :t

Zit nu twee maanden op m'n nieuwe werkplek. Blijf het maar lastig vinden. Ook niet helemaal eerlijk, 80 man die maar één naam hoeven te onthouden terwijl ik 80 nieuwe namen moet onthouden. En dan ook nog even onthouden hoe die rare slagroomklopper in elkaar steekt, want dat is dan toch nèt even anders dan een grote grijze driewieler.

Morgen eindelijk redelijk weer, sowieso naar Emmen. Spa was helaas al bezet, dat had natuurlijk nog mooier geweest. Maar goed, eindelijk weer eens een stukje sturen. *O*

Oude camerasteun met zuignap even uit elkaar getrokken, lange bout er doorheen...ben benieuwd.

18197751_1335668633188453_803385641_n.jpg

18217460_1335668646521785_1818933244_n.jpg


Dan is het daarna weer even klaar. De Peugeot heeft lekke verstuivers. En kale banden. B|
 
Slagroomklopper :P

Plezier morgen en houd de glimmende kant boven!

Mooi pakkie Tox, mag na zoveel goed gebruik ook wel eens vervangen.


Ik heb vandaag, na n jaar ongeveer van niet meer rijden voor de lol weer n paar uurtjes op de motor gezeten, moet zeggen dat het me best beviel allemaal weer :]
 
VFRed gespot op de A17 bij Stampersgat om 15:40???
 
VFRed gespot op de A17 bij Stampersgat om 15:40???
Dat was ik niet.
Ik zat, met een groep(je) vanaf vorige week donderdagmorgen tot zondagmiddag (wél met de motor) in Duitsland: routes verkennen voor een lang Pinkster(motor)weekend met een grote groep.
 
Laatst bewerkt:
Ok, de kleur VFR en helm waren het wel, dus had gekund :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan