Michelin® Australian Motorcycle Grand Prix topic

Als ex GP rijder 7e worden betekent dat je nog steeds ca. 10-15 actuele GP rijders achter je laat. Vreemde redenatie van je.........

10-15 die allemaal op minder materiaal rijden dan hij?

Het is lastig vergelijken wat dat betreft. Hij zat er goed bij tot de aanvaring met Miller :/
 

:+

full
 
Als ex GP rijder 7e worden betekent dat je nog steeds ca. 10-15 actuele GP rijders achter je laat. Vreemde redenatie van je.........


Nummers 1-2-3 na elke race die tellen mee de rest niet ;) Kampioen worden dat zegt mij ook niet veel , tenzij jij als rijder door goed te rijden overmacht getoond hebt.

MM ben geen fan van hem ,wel heeft hij overmacht getoond 2016 daar heb ik respect voor.Dat Rossi 2015 geen kampioen geworden is vond ik als fan heel erg jammer.Dat JL kampioen geworden is kwam ook door goed rijden en door overmacht beter was als de rest dus!

Je hoeft het ook helemaal niet met deze vreemde redenatie van mij, eens te zijn :? :+
 
Laatst bewerkt:
Nummers 1-2-3 na elke race die tellen mee de rest niet ;) Kampioen worden dat zegt mij ook niet veel , tenzij jij als rijder door goed te rijden overmacht getoond hebt.

MM ben geen fan van hem ,wel heeft hij overmacht getoond 2016 daar heb ik respect voor.Dat Rossi 2015 geen kampioen geworden is vond ik als fan heel erg jammer.Dat JL kampioen geworden is kwam ook door goed rijden en door overmacht beter was als de rest dus!

Je hoeft het ook helemaal niet met deze vreemde redenatie van mij, eens te zijn :? :+

Daarom krijgen de rijders die na plaats 3 komen ook punten zeker? :Z
 
kom kom niet zo onaardig doen en gaan schelden :?

Dus zodra jouw eigen gedachtengang op jezelf wordt losgelaten is het plots onaardig ?
Kom op kerel...geen dubbele moraal toepassen.

Maar vertel eens, je zal toch vast ergens nummer 1-2 of 3 in zijn, niet dan ?
 
Crutchlow komt van het Isle of Man toch?
Allemaal aparte lui. :} :]
 
Dus zodra jouw eigen gedachtengang op jezelf wordt losgelaten is het plots onaardig ?
Kom op kerel...geen dubbele moraal toepassen.
Je moet nooit iemands gedachtegang op hemzelf loslaten dat is niet netjes.Iedereen heeft een mening ,daar kan je respect voor hebben of niet.Heb je dat niet dan laat je hem met rust maar om hem dan een "loser" te noemen is ongepast!
Maar vertel eens, je zal toch vast ergens nummer 1-2 of 3 in zijn, niet dan ?


Ben onbelangrijk als mens en als middenmoter.
Tel ook niet mee ,niemand die mij kent ,daarom altijd veel respect gehad voor de nummers 1-2-3.

Cal Crutchlow nu 30 jr ook een middenmotor die heel goed presteert ,regelmatig nu op het podium te vinden daar heb ik respect voor. :Y ( mijn mening )
 
Dat podiumplaatsen dubbel tellen wil nog niet zeggen dat de plaatsen buiten het podium niet meetellen...


Heb ook respect voor jou als rijder Joep , je bent c.a 10 seconden sneller als ik.

Maar de podiumplaatsen zijn zichtbaar denk dat iemand als Cal Crutchlow zich nu beter laat zien als daarvoor het geval was.

Voorbeeld mijn gedachtegang ; Stel Cal Crutchlow scoort 100 punten door telkens als zevende te finichen of hij scoort met 4 x podiumplaatsen als nummer 1 ook 100 punten.

Waar zouden de teams en sponsoren meer naar kijken denk je ?
 
Heb ook respect voor jou als rijder Joep , je bent c.a 10 seconden sneller als ik.

Maar de podiumplaatsen zijn zichtbaar denk dat iemand als Cal Crutchlow zich nu beter laat zien als daarvoor het geval was.

Voorbeeld mijn gedachtegang ; Stel Cal Crutchlow scoort 100 punten door telkens als zevende te finichen of hij scoort met 4 x podiumplaatsen als nummer 1 ook 100 punten.

Waar zouden de teams en sponsoren meer naar kijken denk je ?


Blijkbaar is Carpimoto een sponsor van Cal :Y
Een shop waar ik een enkele keer een hele goede deal heb gemaakt op Brembo materiaal. Verder prettige ervaring met die shop, alleen is de naam niet echt blijven plakken tot het dus weer in beeld was gister :Y

Zijn ze vast blij mee :9
 
Laatst bewerkt:
Je moet nooit iemands gedachtegang op hemzelf loslaten dat is niet netjes.

Sorry wist niet dat jij de regels bepaalt...

Maar als ik het goed begrijp heb jij al een sanctie gehad omdat je zo goed weet wat wel en niet netjes is.... Daar ben je vast een nummer 1-2 of 3 in. :P
 
Heb ook respect voor jou als rijder Joep , je bent c.a 10 seconden sneller als ik.

Maar de podiumplaatsen zijn zichtbaar denk dat iemand als Cal Crutchlow zich nu beter laat zien als daarvoor het geval was.

Voorbeeld mijn gedachtegang ; Stel Cal Crutchlow scoort 100 punten door telkens als zevende te finichen of hij scoort met 4 x podiumplaatsen als nummer 1 ook 100 punten.

Waar zouden de teams en sponsoren meer naar kijken denk je ?

Ik snap de situatie wel die je schetst, en natuurlijk is het zo dat je op het podium meer bekijks hebt en dat de sponsoren dat het liefste hebben.

Ik kan me alleen niet vinden in jouw stelling dat je buiten het podium helemaal niet mee telt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan