ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het beste voor 2017!!!
full
 
Mooi gespoten van alfa624 ...

En @ kwajongen.. spuit die kont in de kleur, dit is toch wel de mooiste versie die je heb gebouwd..

Beste Wensen iedereen ....

zie jullie dit jaar nog wel op t circuit of elders in 2017.. ride safe
 
Allemaal de beste wensen! Hopelijk alle vingertjes nog aanwezig voor optimaal klusplezier :+
 
De bestaande 180 band omgezet op het ZX10 wiel. Ik heb het achterwiel nog gemeten en heb een gewichtsbesparing van ongeveer 1,75 kg.
full
 
Aan die zrxen kun je blijven verfraaien , mooi gedaan , je hebt er goed aan gedaan een deel van de velg te polijsten , witte lak is anders wel heel zindelijk , gr
 
Aan die zrxen kun je blijven verfraaien , mooi gedaan , je hebt er goed aan gedaan een deel van de velg te polijsten , witte lak is anders wel heel zindelijk , gr

Het wiel moet nog nader afgewerkt worden, laklaag en verder polijsten...

Ja het is erg maagdelijk het wit maar het is geen woon werk fiets...
 
Komt er nog een bredere band op? Deze lijkt wat smal voor de velg waardoor hij wellicht wat moeilijker de bocht in wilt.
 
Komt er nog een bredere band op? Deze lijkt wat smal voor de velg waardoor hij wellicht wat moeilijker de bocht in wilt.

Eerst maar deze band oprijden en kijken hoe het ook stuurt. Wellicht valt het mee en ik moet eens opmeten hoe breed een 190 band is. Ik heb de breedte van de 180 opgemeten en is iets van 188 mm, dus wellicht is een 190 band niet veel breder en past het gemakkelijk op dit wiel. Mocht iemand de maat van een 190 weten graag...
 
1,75kg is best een hoop! En het ziet er goed uit :) Remadapter ook al pas weten te krijgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan