ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ze hangen aan de lader.

Goed nieuws vandaag,mijn zrx blok kan ik ophalen,nu het zzr blok maar een x ophalen in belgie en het prepareren van het blok kan gaan beginnen,,,,,,want het is zo weer mooi weer...
full
 
ehhhh....een chopper ook niet echt mijn ding....

Even een correctie het is geen chopper maar de eerste in productie gemaakte CUSTOM-bike uit Japan eerst in een oplage van 2000 stuks maar door de grote vraag werden er nog eens 1000 gemaakt in Illenois alleen voor de Amerikaanse markt, dus al met al een oplage van 3000 stuks wat dus niet echt veel is en dus heden ten dage een rariteit :Y

GREETZ
 
Even een correctie het is geen chopper maar de eerste in productie gemaakte CUSTOM-bike uit Japan eerst in een oplage van 2000 stuks maar door de grote vraag werden er nog eens 1000 gemaakt in Illenois alleen voor de Amerikaanse markt, dus al met al een oplage van 3000 stuks wat dus niet echt veel is en dus heden ten dage een rariteit :Y

GREETZ

Correctie ze kwamen uit de Kawa fabriek in Lincoln Nebraska :Y :W

Foutje bedankt !
 
Ben in onderhandeling over een Marshall pijp.

Heb er al eentje onder een Gpz550 die mijn zwager heeft overgenomen.

full


Vind het mooie pijpjes. Lekker rank en slank. Past wel bij "the Jack" 8-)

Iemand ervaring met zulke pijpjes qua mileu keuringen :?
Duitsland dan bijvoorbeeld. :?
 
:W

Toch besloten om de Duitser even te laten voor wat t is en naar een Nederlandse brommer te gaan kijken. Afgelopen zaterdag ben ik bij een ZRX 1100 gaan kijken die ik in mn eerdere zoektochten had gemist maar die praktisch om de hoek staat.
Ik ben zaterdag dus wel gaan kijken, maar kon ivm t weer geen proefrit maken. Dat wil ik deze week nog doen en als dat bevalt(waar ik wel vanuit ga) dan moet dat t m worden.
 
Ik heb een volledig race systeem en nog nooit problemen gehad in Duitsland. Heb de Marshall deeptone altijd gaaf gevinden maar dat komt doir een herrinnering uit mn jeugd. Weet niet of hij voor de 1200 verkrijgbaar is maar toen ik een uitlaat zocht was die er in ieder geval niet.
Ben in onderhandeling over een Marshall pijp.

Heb er al eentje onder een Gpz550 die mijn zwager heeft overgenomen.

[afbeelding]

Vind het mooie pijpjes. Lekker rank en slank. Past wel bij "the Jack" 8-)

Iemand ervaring met zulke pijpjes qua mileu keuringen :?
Duitsland dan bijvoorbeeld. :?
 
:W

Toch besloten om de Duitser even te laten voor wat t is en naar een Nederlandse brommer te gaan kijken. Afgelopen zaterdag ben ik bij een ZRX 1100 gaan kijken die ik in mn eerdere zoektochten had gemist maar die praktisch om de hoek staat.
Ik ben zaterdag dus wel gaan kijken, maar kon ivm t weer geen proefrit maken. Dat wil ik deze week nog doen en als dat bevalt(waar ik wel vanuit ga) dan moet dat t m worden.

Welke 1100 heb je jouw ogen op laten vallen?
 
Ik heb een volledig race systeem en nog nooit problemen gehad in Duitsland. Heb de Marshall deeptone altijd gaaf gevinden maar dat komt doir een herrinnering uit mn jeugd. Weet niet of hij voor de 1200 verkrijgbaar is maar toen ik een uitlaat zocht was die er in ieder geval niet.
Ik heb dan een 1100, dacht dat ze redelijk neutraal waren qua maat.niet bij stil gestaan.
Maar eens checken of het zomaar past, thanks ;)

Hij zit nu nog op deze, als hij hem kwijt wil en hij past dan...

8XE21Ev.jpg
 
Lachen. In mijn jeugd had een buurman een GS1100 met die uitlaat. Hoorde hem van ver aankomen. Geweldig geluid en toffe herinnering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan